Uuendaks siis vahepeal väheke

. Autolt on siis siin vahelduva eduga järjest juppe küljest ära võtnud. Praeguseks hetkeks siis eemaldatud kõik uksed(seest puhtaks ka tehtud mehhanismidest), kapott, esi- ja tagaklaas, tagumine iste ning parem esimene iste, põhjavaip + muud pisividinad salongist. Salongist vaja veel eemaldada armatuur, laepolster ja mürasummutus vilt ning juhiiste, siis oleks salong põhimõtteliselt tühjaks roogitud. Pagasnik on samuti seest tühjaks tehtud. Vahepeal sai siin genekale otsa istutatud lada generaatori rihmaseib- treialil lasin lada generaatori rihmaseibi keskava pisut suuremaks treida. Generaator nüüd ilusti küljes ning laeb nii nagu peab

. Sai proovitud/testitud siin korra ka kogu auto audioga (600W RMS süsteemiga) ja laadimiseks sain tühikäigul siis 13,5-13,7V (makil oli VOL siis kõvasti üle poole). Tundub, et hetkeseisuga enam laadimise pärast muretsema ei pea- üks muregi leidis lahenduse

.
Hetkeseis siis:




Sai ka laupäeval peale piltide tegemist veel nokitsetud ning eemaldasin need veerenni liistud. Keegi Ladaklubis mainis, et veneaegne õllepudeli avaja pidi hea olema selleks tööks ja proovisin isegi seda. Ütleme nii, et paremat abivahendit pole nende liistude eemaldamiseks kui veneaegne õllepudeli avaja. Ühtegi mõlki ega kraapsu eemaldamise käigus ei tulnud. Veel sai eemaldatud täna kojamehed koos mootori ja hoovastikuga, katuseraam sai maha võetud ning armatuuri kohal olev nö päikesesirm terves ulatuses.
Paar probleemset kohta on ka lahti võtmise ajal nähtavale tekkinud.
Esiklaasi nurgad:


Ustetihendite alumised ääred:




Ütleme nii, et midagi pead murdvat pole- ainult kättevõtmise asi

.
Vahepeal väga hea hinnaga kätte sattunud asjad.
Rool:

Ning signale sai juurde muretsetud ka mahuandur.
Eks nüüd kui piisavalt aega ja vahendeid leian, siis üritan mootori ja käigukasti maha kakkuda. Usun, et suuremat progressi on näha kuskil suve algul- kui muidugi operatsioonid auto juures tegutsemise rõõmu ära ei vii

.
Päikest foorumirahvale!