Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 14.05.2025 08:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 2580 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 172  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 30.06.2012 21:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Hetkeseis on selline..
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ja pahtel on ka nüüd täiesti otsas :lol:

Pullipärast mõtlesin veel, et võtan doonorvolvost jäänud juhiukse kasutusse, paistis tiba sirgem ja roostevabam kui minu oma..
Pilt
Kiskusin liistu ära ja hakkasin natuke nokkima, vaatasin, et seal on natuke pahtlit ka ja võtsin relaka appi.. lasin asja natuke puhtamaks..
Pilt
Ja sealt veel poole ukse jagu on kah pahtlit.. teiseltpoolt katsudes laines kõik :lol: Ilmselt mingi väikse kõksu saand sinna otsa vms. Jumal sellega, jääb vana uks :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 30.06.2012 21:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.03.2012 00:03
Postitusi: 364
Asukoht: Tartu.
Tagakoopad näevad väga hästi õnnestunud välja :D Good job :rokib Aa ja edu värvimisel :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 30.06.2012 22:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Eks nendega ole tiba vaeva ka nähtud :D Aga tänud :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 30.06.2012 22:33 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Eelviimast pilti vaadates rõõmustasin juba, et ongi värv peale visatud. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 30.06.2012 22:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.10.2010 20:00
Postitusi: 230
Tahaks juba lõpptulemust näha.Loodame,et tuleb sama kena,kui ta vahepeal oli,kui mitte parem :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 30.06.2012 23:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Leeke ära tee kui sümmeetriliselt ei saa neid ette joonistada.

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 30.06.2012 23:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Harri_K kirjutas:
Eelviimast pilti vaadates rõõmustasin juba, et ongi värv peale visatud. :D

Close enough :D
shortshifter kirjutas:
Tahaks juba lõpptulemust näha.Loodame,et tuleb sama kena,kui ta vahepeal oli,kui mitte parem :)

Ideaalis peaks kõvasti kenam tulema kui vahepeal oli :D

Kombimiis kirjutas:
Leeke ära tee kui sümmeetriliselt ei saa neid ette joonistada.

Ei tee ei tee :D Tuli kriidiga hullamise tuju lihtsalt aga paraku ei oska ma leeke absoluutselt joonistada :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 30.06.2012 23:53 

Liitunud: 01.12.2010 12:06
Postitusi: 179
plaanin ise enda autol kere suvejooksul üle värvida...

mis hinnaga arvestama peaks, huvitab just krundi ja värvi hind ?
palju autopeale kulub ? kaks purki ?
ja mis lakke vms ka peale ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 00:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
No krunti ostsin mina näiteks 10 euri sentidega liitrist, võinoh 0,8l krunti + kõvendi kokku siis liiter. Krundiga koonerdada ei tasu niiet kaks purki tuleks kindlasti võtta eriti kui esimest korda teed.

Värv.. no see oli mul vist mingi 24 euri poolteist liitrit kui nüüd mälu ei peta, see on siis liiter värvi + pool liitrit kõvendit. Värvi hind sõltub värvitoonist jällegi. Sõltuvalt auto suurusest võiks värvi alati varuga olla, palju hullem on kui värvi puudu jääb :D Väiksema auto puhul võiks miski 3-3,5 liitrit vähemalt olla, suurema puhul ehk tiba rohkemgi. Kogus sõltub ka värvitavast pinnast(kas aind pealt või kõik uste ja luukide vahed ka jne).

Lakiga on nüüd nii, et pead valima üldiselt, kas võtad näiteks mingi metallikvärvi, siis sinna käib jah lakk ka peale või võtad akrüülvärvi nagu mul on, ehk siis pinnakas. Sellele VÕID laki panna, samas ei ole vaja kuna see läigib ise ka normaalse värvi puhul.

Päris suur kulutus on muidugi ka lihvpaberid kui omast varudest midagi võtta pole, seda kogust paraku nii hinnata ei oska, see sõltub absoluutselt kõigest - kuipalju on pahteldamist ja selle lihvimist, kui tihti pabereid vahetada jne jne jne. Seda üldjuhul ostad mõned meetrid ette ja kui otsa hakkab saama lähed ostad juurde.

Mingi pahtlitünn kindlasti kõrvale, ma siit olen kohalikust poest ostnud 2kg pahtlit 10 euriga, ei ole ühtegi halba sõna sellekohta öelda. Seoses sellega on mul pmst pahtliraha ka olemas nii, et RELAX, projekt jätkub :lol (homme mõistagi poed kinni :D ).

Lisaks on kindlasti lahustit vaja, jällegi soovitan minna poest osta 5 liitrine plänn, tuleb odavam kui hakata 1l kaupa ostma ja tegu universaalse asjaga, st tõenäoliselt kõik nagunii ära ei kulu ning saad hiljem ka mujal kasutada.

Maalriteipi varu kah paar rulli ja mingit kilet või paberit millega kinni katta :D Ajalehepaberid unusta ära kuna need raisad rebenevad kergesti katki ja pealegi imbub värv sealt läbi (jah kasutatakse küll ja olen ise ka kasutand, aga endal on lihtsam ühest suurest tükist aken vms kinni katta kui hunnik ajalehti sinna teipida).

Ja siis muud midagi kui sittakanti lihvimist :D Pindade siledust saad nt hästi kontrollida kui krundid üle kontrollitava pinna ja kui ära kuivab, kastad veega märjaks ja siis näed läikest ära milline ta jääb lõpuks. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 00:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.01.2006 23:24
Postitusi: 160
Asukoht: haapsalu
Moose kirjutas:
Pindade siledust saad nt hästi kontrollida kui krundid üle kontrollitava pinna ja kui ära kuivab, kastad veega märjaks ja siis näed läikest ära milline ta jääb lõpuks. :)




pane tahma peale pigem ja siis sirge klotsiga näed, kust on madalam või kõrgem...

_________________
EMW 340 '50 BMW 1602 '72 Bedford KBD '80 BMW E30 '88 Yamaha FZR '92 R33 '96


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 00:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Paraku kumerate pindade puhul pole sellega midagi teha :D A'la tiivakaari ma ei kujuta ette kuidas sellega teha saab.. st jah pisikesed mõlgikesed vms näeb jah ära aga veelahendus tundub minu silmis normaalsem :D Võibolla vale aga siiski toimiv.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 08:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.06.2011 15:46
Postitusi: 1645
Sul asi ikka sujub täitsa tempokalt.
Vaat et varsti pool sri istub uksetaga , et värvi auto üle ja värvi auto üle :D

Aga ei , tubli töö ja jätka samas vaimus . :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 09:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
Moose kirjutas:
Paraku kumerate pindade puhul pole sellega midagi teha :D A'la tiivakaari ma ei kujuta ette kuidas sellega teha saab.. st jah pisikesed mõlgikesed vms näeb jah ära aga veelahendus tundub minu silmis normaalsem :D Võibolla vale aga siiski toimiv.

Tahmaga just soovitaks üle käia igasugused kumerused ,tiivad ,uksed ,kapott jne ,katad detaili tahmaga ,siis tuleb nühkida detaili liivakaga ,milleks on sobiv p400-600 paber ,kuni enam detailil tahma jälgi pole ,siis võib loota ,et detail on ilusti sile ja saab peale kanda põhivärvi .

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 10:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Aular kirjutas:
Sul asi ikka sujub täitsa tempokalt.
Vaat et varsti pool sri istub uksetaga , et värvi auto üle ja värvi auto üle :D

Aga ei , tubli töö ja jätka samas vaimus . :rokib

Ma mõtlen ka, et pole ühtegi kihti vigadeta värvi suutnud oma autolegi peale tõmmata veel aga juba hakka teenust pakkuma :D
Vanaisavecu kirjutas:
Tahmaga just soovitaks üle käia igasugused kumerused ,tiivad ,uksed ,kapott jne ,katad detaili tahmaga ,siis tuleb nühkida detaili liivakaga ,milleks on sobiv p400-600 paber ,kuni enam detailil tahma jälgi pole ,siis võib loota ,et detail on ilusti sile ja saab peale kanda põhivärvi .

Aga vot igalühel oma metoodika :D Stanceworksis ühe bemari tegemist nägin kuis tehti veega prooviks üle.. no täiesti lõpp.. nagu uus auto oleks olnud :D Sain kohe aru, et see on minu stiil :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 10:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2012 16:51
Postitusi: 440
Asukoht: Tallinn
Vanaisavecu kirjutas:
Moose kirjutas:
Paraku kumerate pindade puhul pole sellega midagi teha :D A'la tiivakaari ma ei kujuta ette kuidas sellega teha saab.. st jah pisikesed mõlgikesed vms näeb jah ära aga veelahendus tundub minu silmis normaalsem :D Võibolla vale aga siiski toimiv.

Tahmaga just soovitaks üle käia igasugused kumerused ,tiivad ,uksed ,kapott jne ,katad detaili tahmaga ,siis tuleb nühkida detaili liivakaga ,milleks on sobiv p400-600 paber ,kuni enam detailil tahma jälgi pole ,siis võib loota ,et detail on ilusti sile ja saab peale kanda põhivärvi .

Sa oma kapoti ääre tegid ka tahmaga sirgeks ? :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2580 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 172  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7