No krunti ostsin mina näiteks 10 euri sentidega liitrist, võinoh 0,8l krunti + kõvendi kokku siis liiter. Krundiga koonerdada ei tasu niiet kaks purki tuleks kindlasti võtta eriti kui esimest korda teed.
Värv.. no see oli mul vist mingi 24 euri poolteist liitrit kui nüüd mälu ei peta, see on siis liiter värvi + pool liitrit kõvendit. Värvi hind sõltub värvitoonist jällegi. Sõltuvalt auto suurusest võiks värvi alati varuga olla, palju hullem on kui värvi puudu jääb

Väiksema auto puhul võiks miski 3-3,5 liitrit vähemalt olla, suurema puhul ehk tiba rohkemgi. Kogus sõltub ka värvitavast pinnast(kas aind pealt või kõik uste ja luukide vahed ka jne).
Lakiga on nüüd nii, et pead valima üldiselt, kas võtad näiteks mingi metallikvärvi, siis sinna käib jah lakk ka peale või võtad akrüülvärvi nagu mul on, ehk siis pinnakas. Sellele VÕID laki panna, samas ei ole vaja kuna see läigib ise ka normaalse värvi puhul.
Päris suur kulutus on muidugi ka lihvpaberid kui omast varudest midagi võtta pole, seda kogust paraku nii hinnata ei oska, see sõltub absoluutselt kõigest - kuipalju on pahteldamist ja selle lihvimist, kui tihti pabereid vahetada jne jne jne. Seda üldjuhul ostad mõned meetrid ette ja kui otsa hakkab saama lähed ostad juurde.
Mingi pahtlitünn kindlasti kõrvale, ma siit olen kohalikust poest ostnud 2kg pahtlit 10 euriga, ei ole ühtegi halba sõna sellekohta öelda. Seoses sellega on mul pmst pahtliraha ka olemas nii, et RELAX, projekt jätkub

(homme mõistagi poed kinni

).
Lisaks on kindlasti lahustit vaja, jällegi soovitan minna poest osta 5 liitrine plänn, tuleb odavam kui hakata 1l kaupa ostma ja tegu universaalse asjaga, st tõenäoliselt kõik nagunii ära ei kulu ning saad hiljem ka mujal kasutada.
Maalriteipi varu kah paar rulli ja mingit kilet või paberit millega kinni katta

Ajalehepaberid unusta ära kuna need raisad rebenevad kergesti katki ja pealegi imbub värv sealt läbi (jah kasutatakse küll ja olen ise ka kasutand, aga endal on lihtsam ühest suurest tükist aken vms kinni katta kui hunnik ajalehti sinna teipida).
Ja siis muud midagi kui sittakanti lihvimist

Pindade siledust saad nt hästi kontrollida kui krundid üle kontrollitava pinna ja kui ära kuivab, kastad veega märjaks ja siis näed läikest ära milline ta jääb lõpuks.
