Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 14.05.2025 08:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 2580 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 172  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 12:46 

Liitunud: 12.04.2003 08:15
Postitusi: 126
mkb kirjutas:
Krundile vett peale? See imab ju kõik sisse...



+1 kindlasti hoiaks krundist ja pahtlist vee nii eemale kui võimalik.
või plaanid iga aasta auto üleni ära värvida ?

_________________
Subaru Impreza GT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 13:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Praktikakohas viljeleti NL aegseid töövõtteid- krundi vesilihv. Täiesti totter ja ajamahukas tegevus, selles suhtes et niisama nühkides sai suht sama tulemuse kätte. Krunt peaks olema niiskust ja vett imav, samas ühtegi tööd tagasi polnud tulnud. Mine võta sa kinni...

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 15:14 

Liitunud: 29.12.2009 21:32
Postitusi: 212
vesilihv annab kindlasti parema tulemuse.....aga see tähendabki,et peab aega olema ja korralikult tuleb ära kuivatada peale lihvimist....öö soojas garaazis ja siis värvida...muidugi veoauto seeri avärvi alla võib tõesti 400 vibraga lasta....:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 15:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Jätkan viimast korda OTd

Kui korralikult ei kasta siis kipub liivaka alla krunt koonduma ning teradeks muutuma ja tõmbad ilusad jutid peale. Nagu 80sega.

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 15:36 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2884
Asukoht: Põhja-Läti
Kombimiis kirjutas:
Jätkan viimast korda OTd

Kui korralikult ei kasta siis kipub liivaka alla krunt koonduma ning teradeks muutuma ja tõmbad ilusad jutid peale. Nagu 80sega.

Sellejaoks jah aitab vesi, ja pmst sa tunned kui liivakas enam ei libise niii, siis kasta aind vette ja anna uuesti minna.
Aga tuleb samasugune oranzee nagu oli ?

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 20:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Olen ise siiani iga kord vesilihvi teinud värvi alla.. olgu seal siis krunt või vana värv... pole ühtegi probleemi veel sellega nagu olnud :uhoh Samas ma ju teen väljas päikse käes kah kus ta kuivab korralikult ära, kurat teab.

Nrgchrisile vastuseks, et jah, samasugune oranz.

Täna sai tagaluuk ära lihvitud ja krunditud, lisaks ka bensupaagi luuk. Pull lugu on see, et krunt ei keeda enam vana värvi üles. St talvel sai sõbra töökojas kapott ära krunditud.. täpselt sama krundiga.. ja seal keetis üles paar kohta. Sama ka mu esitiibadega mis ise kodus garaasis ära kruntisin ja mässasin, kah probleem keetmisega. Praegu on aga uksevahed jne osad kõik oranzi värvi alla jäänud (ainult väliselt kere puhastasin ära vanast värvist) ja pole ÜHTEGI kohta kust oleks isegi mingeid algeid keetmisest. Bensupaagiluugi matistasin ära ja tõmbasin krundi peale.. mittemidagi :D
Kas siis ilmastik mõjub niipalju? St mõlemad keetmised toimusid talvel garaasis (temperatuurid samuti erinevad mõlemas kohas).. praegu aga väljas päikse käes kütab nii, et kui üheltpoolt alustan kruntimist autol siis pm teist poolt lõpetades on algusest vaat, et kuiv juba.

Pilt

Homme ostan igatahes pahtlit juurde ja homse päeva jooksul tahaks vähemalt kere ära lõpetada pahteldamise kohapealt, et teisipäeval veel viimne lihv teha ja kolmapäeva hommikul üle võõbata. Siis tegeleks ülejäänud aja ustega ja oleks lootust vähemalt reedelgi ülevaatusele jõuda.. samas ilmateade ei näita teps mitte head praegu :( Väljas tegemise rõõmud..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 20:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.03.2012 00:03
Postitusi: 364
Asukoht: Tartu.
Moose kirjutas:
Olen ise siiani iga kord vesilihvi teinud värvi alla.. olgu seal siis krunt või vana värv... pole ühtegi probleemi veel sellega nagu olnud :uhoh Samas ma ju teen väljas päikse käes kah kus ta kuivab korralikult ära, kurat teab.

Nrgchrisile vastuseks, et jah, samasugune oranz.

Täna sai tagaluuk ära lihvitud ja krunditud, lisaks ka bensupaagi luuk. Pull lugu on see, et krunt ei keeda enam vana värvi üles. St talvel sai sõbra töökojas kapott ära krunditud.. täpselt sama krundiga.. ja seal keetis üles paar kohta. Sama ka mu esitiibadega mis ise kodus garaasis ära kruntisin ja mässasin, kah probleem keetmisega. Praegu on aga uksevahed jne osad kõik oranzi värvi alla jäänud (ainult väliselt kere puhastasin ära vanast värvist) ja pole ÜHTEGI kohta kust oleks isegi mingeid algeid keetmisest. Bensupaagiluugi matistasin ära ja tõmbasin krundi peale.. mittemidagi :D
Kas siis ilmastik mõjub niipalju? St mõlemad keetmised toimusid talvel garaasis (temperatuurid samuti erinevad mõlemas kohas).. praegu aga väljas päikse käes kütab nii, et kui üheltpoolt alustan kruntimist autol siis pm teist poolt lõpetades on algusest vaat, et kuiv juba.

[img[/img]

Homme ostan igatahes pahtlit juurde ja homse päeva jooksul tahaks vähemalt kere ära lõpetada pahteldamise kohapealt, et teisipäeval veel viimne lihv teha ja kolmapäeva hommikul üle võõbata. Siis tegeleks ülejäänud aja ustega ja oleks lootust vähemalt reedelgi ülevaatusele jõuda.. samas ilmateade ei näita teps mitte head praegu :( Väljas tegemise rõõmud..

Ise niimitu ronti üle võõpand mis vihmakäes krundituna ligunend jne ja ei lähe nad midagi nii kiiresti rooste.. . Üks vecu lööb silmeette mis peaks praegu juba 3 a roosteta ringi veerama kuigi mingi aasta jaanipäev käisin paduvihmaga naistes tollega(krunditud) (15 tundi enne värvi ehk). Ega see krunt mingi svamm kah päris pole.. Päevaga juba aurab see vesi sealt pooridest ilusti välja.. Vb talvel väljas hoides jah jama aga suve pärast ma ei põeks.. vesi aurab siiski kähku...



Aga mis sa sellekohta oskad öelda et krunt kohati ei kata? jäävad väiksed täpid, kohati ka triibud katmata.. justkui õli vms oleks all.. Aga ma üsna kindel et enne krunti sai korralik vesilihv tehtud et ei tohiks seal midagi olla. . Jutt siis A- piilarist..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 22:31 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Vesilihvi suurim miinus on see, et aastat epärast hakkab värv kooruma. Nii mu praegusel kui ka eelmisel BMWl on selline probleem küljes, sama lugu oli ka Sierraga. Sierra oli kunagi pinnakaga eest värvitud ja survekaga pesin värvi maha, all oli ilus sile füller mis oli veega matistatud.

Teiseks, ma ei saa lihtsalt aru miks oma ajusi vaevata koos närvide ja muuga selle vesilihviga kui palju lihtsam ja kiirem ning sama tulemust andev on 400-500ne kuivpaber ja kõik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 22:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.03.2012 00:03
Postitusi: 364
Asukoht: Tartu.
Iff kirjutas:
, ma ei saa lihtsalt aru miks oma ajusi vaevata koos närvide ja muuga selle vesilihviga kui palju lihtsam ja kiirem ning sama tulemust andev on 400-500ne kuivpaber ja kõik.

Paberit kulub vähem :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 22:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Iff kirjutas:
Vesilihvi suurim miinus on see, et aastat epärast hakkab värv kooruma. Nii mu praegusel kui ka eelmisel BMWl on selline probleem küljes, sama lugu oli ka Sierraga. Sierra oli kunagi pinnakaga eest värvitud ja survekaga pesin värvi maha, all oli ilus sile füller mis oli veega matistatud.

Teiseks, ma ei saa lihtsalt aru miks oma ajusi vaevata koos närvide ja muuga selle vesilihviga kui palju lihtsam ja kiirem ning sama tulemust andev on 400-500ne kuivpaber ja kõik.

Kas koorumine on 100% vee pärast, või on äkki liiga peene paberiga liiga siledaks aetud pind? St kui mingi p1000+vesilihvi teha siis ju loogiline, et pind jääb liiga siledaks ja värv ei nakku.. või on just otseselt vesi selles süüdi?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 22:50 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Ei vesi selles süüdi pole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 22:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.03.2012 00:03
Postitusi: 364
Asukoht: Tartu.
Samas tundub, et iff teab mis ta räägib, et ehk peaks tõesti vee mängust välja jätma .. Ma enivei üritan ülejäänd auto ilma veeta teha ja vaatan kumb külg enne rooste läheb :D Kuigi nüüd vist hilja kuna vihma juba krunt saand..

Aga mis siis? Kui mitte vesi?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 22:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2004 23:16
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Tegin kunagisele autole p1000sega vesilihvi, värviti kambris ära ja 5 aastat hiljem on värv peal ja kõik okei. Nüüd ei teagi, miks osadel koorub ja osadel mitte.

_________________
Tänapäev on selline, et kõik on ilus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 23:33 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Okei vahel koorub maha´, teinekord mitte.. Aga kui paneksime kaks autot kõrvuti mis on üleni krunditud, Moose või keegi siit hakkab veega lihvima, mina võtan 400se paberi, 500se et kergelt üle käia veel ja karukeele ning hakkame võidu matistama. Kui teine võistleja lõpetab olen ma jõudnud auto juba kambris kinni katta ja silikonipesugi ära teinud :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 01.07.2012 23:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.03.2012 00:03
Postitusi: 364
Asukoht: Tartu.
Iff kirjutas:
Okei vahel koorub maha´, teinekord mitte.. Aga kui paneksime kaks autot kõrvuti mis on üleni krunditud, Moose või keegi siit hakkab veega lihvima, mina võtan 400se paberi, 500se et kergelt üle käia veel ja karukeele ning hakkame võidu matistama. Kui teine võistleja lõpetab olen ma jõudnud auto juba kambris kinni katta ja silikonipesugi ära teinud :D

Kus sul kiiret :D? Ei okei, tegelt hakkan (lõpuks) su jutu pointile pihta saama.. Aga sellest ma ikka aru ei saand miks sul vesika pärast aastaga koorus :D (heaküllmaenameipostitatäna)... Õlut ei ole rsk :twisted:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2580 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 172  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7