Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 07:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lincoln Continental 84a 2.4 turbo diisel Lincoln84
PostitusPostitatud: 01.09.2013 01:46 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Häbi oleks panna sinna muud mootorit. Kusjuures, originaal mootor mis seal ennem 2001a peal istus, oli küll köik sama, aga sisselaske kollektoril oli FORDi logo. Kahju, et seda enam alles pole mul kuskil kuuriall.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lincoln Continental 84a 2.4 turbo diisel Lincoln84
PostitusPostitatud: 01.09.2013 01:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.10.2012 17:05
Postitusi: 187
Iff kirjutas:
Häbi oleks panna sinna muud mootorit. Kusjuures, originaal mootor mis seal ennem 2001a peal istus, oli küll köik sama, aga sisselaske kollektoril oli FORDi logo. Kahju, et seda enam alles pole mul kuskil kuuriall.


oota kas see hetke mootor ei ole tal nagu alati peal olnud ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lincoln Continental 84a 2.4 turbo diisel Lincoln84
PostitusPostitatud: 01.09.2013 02:38 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Originaalis on ka ikka BMW 2.4td aga ühe korra on raudselt ülemine ots ära vahetatud. Üks vahetab kaane, teine ploki, kolmas veel midagi ja ega nii ei jäägi originaal mootorist midagi alles.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lincoln Continental 84a 2.4 turbo diisel Lincoln84
PostitusPostitatud: 01.09.2013 10:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2009 16:25
Postitusi: 237
Asukoht: Haapsalu/Tallinn
Omapärane auto ja mõnus sõita siuksega igapäevaselt, kui tead, et paagis ei ole keerist. :D LS on 1.5m km ? Edu !

_________________
Audi C5 Q S-line 4.2 220kw, BMW E39 525D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lincoln Continental 84a 2.4 turbo diisel Lincoln84
PostitusPostitatud: 01.09.2013 11:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Selliseid autosid olen ma eestis kohanud kolme veel peale sinu oma. Haruldane???? Noh kui tootmisarve võtta siis jah DIISEL mootoriga varianti on müüdud esimesel tootmisaastal vaid 3600. Sellest lähtuvalt : haruldus, nii ja naa.... Arvestades et see pole ka eestis ainuke siis ma ei ütleks et vähelevinud. Sinu välja käratatud hind 20K euri. Ära nüüd unistustes ka ela. Ameerikas ei olnud see 2,4td just hinnas. Inimesed ei teadnud mida sellisest ebardist arvata ja ostuhuvi oli väike. Nende arvates oli see liiga uimane ja liiga väikese väändega. Võrreldes 5,0 bensukaga on see tõesti lahjakene. Kuid meie oludes pole noorele raua huvilisele parimat lahendust kui ridakuusdiisliga ameeriklane millega on hea odav sõita. Loodan et seda autot ei näe kunagi ära trööbatuna müügis, sellistel autodel kipub olema lõpp selline: Omanik ei mõtle mitte millegile muule kui vaid sellele kudias odavamalt sõita saab, peaasi et diisel oleks. Jäetakse vahele nii õlivahetusi kui rihmavahetusi.... Aga mootor vahepeal maha jahtuda ei saagi sest kogu aeg antakse ringi minna.

Hind???? kust sa selle unistasid. Saksas on müüa 60K km läbisõiduga ülimalt ilusas korras sedaan samast ajastust hind on vaid 9,9K euri. ( http://suchen.mobile.de/auto-inserat/li ... res=EXPORT ) . Selle eest saab sisuliselt uueväärse auto kätte, mis on originaal ja ma arvan et uue auto hõngugi on veel tunda. Arvestades Saksi turu eripärasid ameerika auto lõikes ütleks ma et reaalselt on selle auto väärtus vaid 8K euri, mille taustal on sinu auto väärtus( arvestades väljanägemist ja salongi seisukorda) vaid umbes 3K euri. Mis on ka ilusatud number. Kõige reaalsem müüginumber on see kui sa selle paned ntx 3K euriga müüki sõitva ja ülevaatusega olevana. Ma tegelikkuses kahtlen et keegi tuleb kohale ja selle 3K euri lauale paneb. Pakutakse miljon nõmedat vahetust ja raha ei paku keegi. Soomest keegi ostma tuleks, ebareaalne. Auto pole nende mõiste jaoks piisavalt vana veel. Pealegi otsivad pärisraua usksed alati pigem V8ga pilli hobiautoks. Lihtsalt põhjusel et hilisem väärtus ajas säilib paremini kui tegu on mudelirea nö tippmudeliga, mitte alumise otsa põlatuma isendiga. Sinu autol on vaid üks hea väärtus. suht komplektne.
Nagu ma ütlesin siis , kui müüksid teda ja ala 3K euriga siis oleks ka sul raskusi maha müümisel.
Wikipedia väidab et neid tehti kokku ca 1500, mitmes US foorumis on läibikäinud väide 3600 autost.


NTX: siin on lausa õige fullsize kupee linku: http://www.auto24.ee/used/803023 hind vaid 5200 eur.
Mis osast peaks sinu auto mis oli alahinnatud mudel, olema kallim kui eritellimus originaal limo millel on tõeliselt alahinnatud väärtus: Pilt

Tahad haruldusest vaielda? Väärtus on vaid autoikoonidel( see diisellinku ei ole ikoon), või väga väikse tootmisarvuga ja nö mudelirea tippmudelitel.
NTX: Vennad Lincolnid: Mudel Premiere, toodetud mõlemad 1957. Valge auto on convertible mis aastal 1957 võitis oma innovatiivsuse ja varustusega esmakordselt ja ainukordselt Autorama üritusel Cadillaci eest esikoha. Kõik lisad on elektrilised, KÕIK! Seda mudelit toodeti selle välimusega vaid 1957 aastal ja seda kabrioversiooni tehti sellel aastal vaid 1300tk. Üleameerikalise autoklubi arvates on antud 1957 mudelit säilinud maailm as vaid 100 eksemplari. Skandinaavias on nende andmetel vaid 3-4 autot, soomes neist mitte ühtegi õiget. Baltikumis on vaid 1 ja seda saab näha Motoristiklubis kui viisakalt küsida. Üritame teha rustbucketist autot jällegi. Korralikke isendeid on müüdud ameerikas viimase viie aasta jooksul vaid kolm, kõige kallim neist oli 90K USD ja kõige odavam 72K usd. Ma pakun et tegu on haruldase autoga
Kõrval seisab must originaalina säilinud 1957 Lincoln Premiere 2D HT Coupe. Seda tehti kokku vist paaril aastal 16000. Algse idee taustal pidi see kupee puruks lõigatama ja sealt tükid kabrio taastusele võetama. Kuid nii ei läinud. Must on ka Motoristiklubis olemas. Vb mõne aasta pärast näeb liikumas ehk...
Pilt kah vendadest kui nad mõlemad maarjamaa pinnale olid laekunud ja laos seisid. Pilt
Pilt


NB: Minu post ei ole mõeldud vingumisena, vaid silmaringi laiendamise ja harimisega antud margi ja tehnika suunal. Enne kui midagi haruldaseks nimetada ja hindu rääkida, tuleb omale asi selgeks teha.
Ma ise loodan loomulikult et SINU auto saab uue värvkatte ja uue sisu ja et sul jätkub jaksu ja vaeva ning järjekindlust asi teha nii nagu vaja on. Loodan antud autot ka kunagi ntx Haapsalus või Lõunaosariikides üritustel näha. Peamine et temast ei saaks odava küttegakuluga liikuv loomavagun kus kõik sõbrad ennast laialt tunnevad, räuskavad ja joovad. Kuna su diisel on originaalis natuke uimane siis lausa soovitan lasta natuke juurde keerata asju, et nobedamalt liiguks.

Ootame uusi pilte! Edu!

BTW: Omal on tööautoks ka diisel ameeriklane(kõige sitem ameerika diisel, nii nad räägivad). V8ga linnas 12l diislit sajale on päris ok tööl käia ja vajalikke asju vedada ja transportida. Plekitahvlitest kuni mootorite ja käigukastideni välja. ;)

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lincoln Continental 84a 2.4 turbo diisel Lincoln84
PostitusPostitatud: 01.09.2013 16:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.06.2012 23:29
Postitusi: 579
Asukoht: Rkv
Pilt

_________________
BMW 730i e38 \\// Mercedes-Benz Vito 2.2 CDI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lincoln Continental 84a 2.4 turbo diisel Lincoln84
PostitusPostitatud: 01.09.2013 17:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
e34 ja e28 mootorites on tegelikult mõningad erinevused. Augud andurite jaoks on erineva suurusega näiteks. Mootori käppade augud plokis erineval kohal jne.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lincoln Continental 84a 2.4 turbo diisel Lincoln84
PostitusPostitatud: 01.09.2013 17:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2013 22:30
Postitusi: 183
Olgu selle auto väärtuseks mis on, huvitav vaheldus siia teemasse on see masin kindlasti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lincoln Continental 84a 2.4 turbo diisel Lincoln84
PostitusPostitatud: 01.09.2013 22:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
killer666 kirjutas:
e34 ja e28 mootorites on tegelikult mõningad erinevused. Augud andurite jaoks on erineva suurusega näiteks. Mootori käppade augud plokis erineval kohal jne.


Päris hea info tegelikult. Ma arvan et omanik isegi ei teadnud.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lincoln Continental 84a 2.4 turbo diisel Lincoln84
PostitusPostitatud: 01.09.2013 23:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
meerikas ei olnud see 2,4td just hinnas. Inimesed ei teadnud mida sellisest ebardist arvata ja ostuhuvi oli väike. Nende arvates oli see liiga uimane ja liiga väikese väändega.

jah,aga sealmaal oli ju iga diisel samas staatuses ? Ehk samahea ,et kui eestis elektriautot müüa - enamus peab selle pasaks....


Ma arvan,et vähemalt öko masin. Viljandis minu vette garages valmis just 8.x L mootoriga esiveduna usakas......... :rokib


ryblikule tugev plussmärk.
mr. stento peaks aru saama,et .... jah...tal on õigus.

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lincoln Continental 84a 2.4 turbo diisel Lincoln84
PostitusPostitatud: 01.09.2013 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.10.2008 18:31
Postitusi: 238
Asukoht: Seal, kus aastaläbi ujuda saab ning ookean (nüüdseks Vahemeri) paistab koduaknast :)
Väike kiitus ka minu poolt huvitava auto omamise eest! Kuigi olen ennast alati rohkem GM-meheks pidanud, siis Lincolnid on mulle alati väga südamelähedased olnud, endal olnud neid lausa viis (Mark VII, Mark VIII, Continental 90a. ja Town Car 88a. ning Town Car 99a.) tükki.

Samas tuleb siinkohal ryblik1-ga nõustuda, et väga hinnas see 2.4 diisliga Continental siiski pole. Kuigi haruldane on see tõesti, sest tehti kokku selle põlvkonna Continentale aastatel 1982-1987 ca 136000tk, millest peaaegu enamus siis olid 5.0 (tegelikult 4.9) V8 bensukad ja vaid mõned tuhanded antud 2.4 diislid ja esimesel aastal vähesel määral ka 3.8 V6. Kuid probleem ongi selles, et kui üldjuhul on mingi auto/mudeli omaaegsed väikesed müüginumbrid tingitud sellest, et tegu oli kalli ja paljude jaoks kättesaamatu masinaga, siis antud 2.4 diisli puhul oli põhjuseks lihtsalt see, et keegi seda eriti ei tahtnud. Seega ka tänapäeval vaatamata (kümnetes) kordades väiksemale tootmisarvule on samaväärne V8 bensukaga Continental rohkem väärt, kuigi jah tõesti kollektsioneerimis väärtus on sellel täitsa olemas just seetõttu, et selline huvitav variant kunagi oli ja samuti ka seetõttu, et see nõnda ebapopulaarne oli, kuid suures plaanis on V8 bensukas siiski rohkem hinnatud.

Kuigi ise hoian diiselmootoritega autodest sama kaugele eemale, kui tripperist, siis siinkohal tõesti soovitus, et hoia seda originaalina ja jäta see disla sinna vahele. Muidugi ka see, et kui Sa tahad, et sellel autol väärtus säiliks, siis jäta alles õhkvedrustus, see kuulub selle auto juurde. Kui sain Sinust õigesti aru, siis praegu see õhkvedrustus ju täiesti töötab, kust üldse idee töötav asi...? Kui Sul reaalselt peaks kunagi tõesti vaja minema seda õhkvedrustust remontida, siis võin Sulle väga mõistlike hindadega uusi juppe soovitada.

Niisama veel sellist Continentalit puudutava ajaloo kohta teadmiseks, siis algselt pidi sellest autost saama asendus seni toodetud Lincoln Versaillesile, mida Lincoln kavatses toota 1981 aastani ja siis järgneval, ehk siis 1982 aastal uus põlvkond välja tuua. Kuid paraku läksid asjad nii, et tänu Versaillesi 1980nda aasta väga viletsale müügitulemusele - müük langes võrreldes 1979nda aastaga üle nelja korra - otsustas Lincoln veel samal 1980ndal aastal Versaillesi tootmise lõpetada ja samal aastal esitletud täitsa uue ja värske Continentali vaid pärast ainult ühte tootmisaastat järgnevaks ehk 1981 aastaks ümber nimetada nimega Town Car, et kliendid saaksid aastakese harjuda seni, kui 1982 aastal tuleb turule uus Continental, ehk auto mis pidi algselt olema uus Versailles.

_________________
S 600 L 5.8 W220 & SL 55 AMG W230 & tuhande eurone rannaauto...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lincoln Continental 84a 2.4 turbo diisel Lincoln84
PostitusPostitatud: 01.09.2013 23:28 

Liitunud: 11.11.2010 17:31
Postitusi: 761
Inferno kirjutas:
jah,aga sealmaal oli ju iga diisel samas staatuses ? Ehk samahea ,et kui eestis elektriautot müüa - enamus peab selle pasaks....

Eks see ole tingitud sellest, et pikka aega seal kohalikest keegi laia massi diiselmootorit ei pakkunud ning euroopa/jaapani autodel lihtsalt polnud lootust ameerika turul kuna sel ajal oskasid ameeriklased tasemel autosid teha võrreldes muu maailmaga. 70'ndate lõpus tahtis Oldsmobile proovida diislit toota, alguses müüginumbrid olid väga head kuid üsna pea ilmnes et tegu oli väga väga pa*a mootoriga (ma võiks sellest siin jahuda aga kes reaalselt lugeda viitsib siis sellest leiab googeldades infot küll: http://www.popularmechanics.com/cars/ne ... le-diesels )

Ning see rikkus ameeriklaste silmis diisli maine täielikult ning jätkasid bensuka lainel veel paarkend aastat. Mõni ime et sellest järjekordsest imelikust (ja veel väikse kubatuuriga) diislist eemale hoiti, kui vitsad juba kätte saadi, ma oleks ka hoidnud.

Ega nad vist praegu ka väga väikestest diislitest lugu ei pea, ainukesed aksepteeritavad diislid seal on vast pigem pickupidel suuremahulised duramaxid/cumminsid/powerstroked millel ikka jõudu ka on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lincoln Continental 84a 2.4 turbo diisel Lincoln84
PostitusPostitatud: 02.09.2013 17:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.10.2012 17:05
Postitusi: 187
ryblik1 kirjutas:
Selliseid autosid olen ma eestis kohanud kolme veel peale sinu oma. Haruldane???? Noh kui tootmisarve võtta siis jah DIISEL mootoriga varianti on müüdud esimesel tootmisaastal vaid 3600. Sellest lähtuvalt : haruldus, nii ja naa.... Arvestades et see pole ka eestis ainuke siis ma ei ütleks et vähelevinud. Sinu välja käratatud hind 20K euri. Ära nüüd unistustes ka ela. Ameerikas ei olnud see 2,4td just hinnas. Inimesed ei teadnud mida sellisest ebardist arvata ja ostuhuvi oli väike. Nende arvates oli see liiga uimane ja liiga väikese väändega. Võrreldes 5,0 bensukaga on see tõesti lahjakene. Kuid meie oludes pole noorele raua huvilisele parimat lahendust kui ridakuusdiisliga ameeriklane millega on hea odav sõita. Loodan et seda autot ei näe kunagi ära trööbatuna müügis, sellistel autodel kipub olema lõpp selline: Omanik ei mõtle mitte millegile muule kui vaid sellele kudias odavamalt sõita saab, peaasi et diisel oleks. Jäetakse vahele nii õlivahetusi kui rihmavahetusi.... Aga mootor vahepeal maha jahtuda ei saagi sest kogu aeg antakse ringi minna.

Hind???? kust sa selle unistasid. Saksas on müüa 60K km läbisõiduga ülimalt ilusas korras sedaan samast ajastust hind on vaid 9,9K euri. ( http://suchen.mobile.de/auto-inserat/li ... res=EXPORT ) . Selle eest saab sisuliselt uueväärse auto kätte, mis on originaal ja ma arvan et uue auto hõngugi on veel tunda. Arvestades Saksi turu eripärasid ameerika auto lõikes ütleks ma et reaalselt on selle auto väärtus vaid 8K euri, mille taustal on sinu auto väärtus( arvestades väljanägemist ja salongi seisukorda) vaid umbes 3K euri. Mis on ka ilusatud number. Kõige reaalsem müüginumber on see kui sa selle paned ntx 3K euriga müüki sõitva ja ülevaatusega olevana. Ma tegelikkuses kahtlen et keegi tuleb kohale ja selle 3K euri lauale paneb. Pakutakse miljon nõmedat vahetust ja raha ei paku keegi. Soomest keegi ostma tuleks, ebareaalne. Auto pole nende mõiste jaoks piisavalt vana veel. Pealegi otsivad pärisraua usksed alati pigem V8ga pilli hobiautoks. Lihtsalt põhjusel et hilisem väärtus ajas säilib paremini kui tegu on mudelirea nö tippmudeliga, mitte alumise otsa põlatuma isendiga. Sinu autol on vaid üks hea väärtus. suht komplektne.
Nagu ma ütlesin siis , kui müüksid teda ja ala 3K euriga siis oleks ka sul raskusi maha müümisel.
Wikipedia väidab et neid tehti kokku ca 1500, mitmes US foorumis on läibikäinud väide 3600 autost.


NTX: siin on lausa õige fullsize kupee linku: http://www.auto24.ee/used/803023 hind vaid 5200 eur.
Mis osast peaks sinu auto mis oli alahinnatud mudel, olema kallim kui eritellimus originaal limo millel on tõeliselt alahinnatud väärtus: Pilt

Tahad haruldusest vaielda? Väärtus on vaid autoikoonidel( see diisellinku ei ole ikoon), või väga väikse tootmisarvuga ja nö mudelirea tippmudelitel.
NTX: Vennad Lincolnid: Mudel Premiere, toodetud mõlemad 1957. Valge auto on convertible mis aastal 1957 võitis oma innovatiivsuse ja varustusega esmakordselt ja ainukordselt Autorama üritusel Cadillaci eest esikoha. Kõik lisad on elektrilised, KÕIK! Seda mudelit toodeti selle välimusega vaid 1957 aastal ja seda kabrioversiooni tehti sellel aastal vaid 1300tk. Üleameerikalise autoklubi arvates on antud 1957 mudelit säilinud maailm as vaid 100 eksemplari. Skandinaavias on nende andmetel vaid 3-4 autot, soomes neist mitte ühtegi õiget. Baltikumis on vaid 1 ja seda saab näha Motoristiklubis kui viisakalt küsida. Üritame teha rustbucketist autot jällegi. Korralikke isendeid on müüdud ameerikas viimase viie aasta jooksul vaid kolm, kõige kallim neist oli 90K USD ja kõige odavam 72K usd. Ma pakun et tegu on haruldase autoga
Kõrval seisab must originaalina säilinud 1957 Lincoln Premiere 2D HT Coupe. Seda tehti kokku vist paaril aastal 16000. Algse idee taustal pidi see kupee puruks lõigatama ja sealt tükid kabrio taastusele võetama. Kuid nii ei läinud. Must on ka Motoristiklubis olemas. Vb mõne aasta pärast näeb liikumas ehk...
Pilt kah vendadest kui nad mõlemad maarjamaa pinnale olid laekunud ja laos seisid. Pilt
Pilt


NB: Minu post ei ole mõeldud vingumisena, vaid silmaringi laiendamise ja harimisega antud margi ja tehnika suunal. Enne kui midagi haruldaseks nimetada ja hindu rääkida, tuleb omale asi selgeks teha.
Ma ise loodan loomulikult et SINU auto saab uue värvkatte ja uue sisu ja et sul jätkub jaksu ja vaeva ning järjekindlust asi teha nii nagu vaja on. Loodan antud autot ka kunagi ntx Haapsalus või Lõunaosariikides üritustel näha. Peamine et temast ei saaks odava küttegakuluga liikuv loomavagun kus kõik sõbrad ennast laialt tunnevad, räuskavad ja joovad. Kuna su diisel on originaalis natuke uimane siis lausa soovitan lasta natuke juurde keerata asju, et nobedamalt liiguks.

Ootame uusi pilte! Edu!

BTW: Omal on tööautoks ka diisel ameeriklane(kõige sitem ameerika diisel, nii nad räägivad). V8ga linnas 12l diislit sajale on päris ok tööl käia ja vajalikke asju vedada ja transportida. Plekitahvlitest kuni mootorite ja käigukastideni välja. ;)

See 20k oligi rohkem nali :D igatahes lcoc klubi arvates on tegu suhteliselt haruldase autoga, sisu on juba uus tehtud ja kõva raha läks uue naha alla. Ega auto otseselt uut värvi ei vajagi aga igatahes kui ma mingit autot teen siis kõige tähtsam on minu jaoks auto originaalsus. Hetkel on ka üks väga haruldaselt uues konditsioonis w123 ka tolle kõrval mille ls on vaid 117k ja näeb välja nagu uus ja on enamus oma elust meie käes veetnud ja saanud ka korrektset hooldust iga aasta . Selle autoga hakkab ka samamoodi olema, kuna ma isiklikult ei ole kunagi lasknud autot täielikuks raipeks ja ei kavatse sellega ka alustada :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lincoln Continental 84a 2.4 turbo diisel Lincoln84
PostitusPostitatud: 09.09.2013 23:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.10.2012 17:05
Postitusi: 187
Nonii, sai proovitud ja läks lincu käima ilusti, alguses küll veidi tossas :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lincoln Continental 84a 2.4 turbo diisel Lincoln84
PostitusPostitatud: 24.10.2013 17:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.10.2012 17:05
Postitusi: 187
Nii sai sii vahepeal jälle lincu kallal nokitsetud. Mootor käib aga pöördesse ei lähe, eks ta etteandepumba viga ole. Naljakas lugu oli veel eile ka see, et ühendasin raadiaatori järgi ja kallasin tosooli sisse ja täpselt pool minutit hiljem jooksis see kõik ka suure sorinaga sealt välja :D tundub et keegi on talveks unustanud mootorisse vee ja see avariipunn sealt plokki küljest oli lahti tulnud ja kõik jahutusvedelik jooksis sealt välja otse kanalisse. Hetkel pikkalt ei ole lasknud mootoril käia, kuna jahutus puudub, aga loodab et saab mingi selle diisel mootorile mõeldud vedelikuga mida üks diislite spetsialist soovitas kanisitri täie küttena mootorist läbi kasutada ikkagi pumba lahti mis pikkast seismisest vist on kinni jäänud, ilma et peaks pumpa hakkama maha kiskuma. Aga nüüd tuleb sinna uus punn vaadata ennem kui seda teha saab, kuna ilma jahutuseta võtab see kõva aega ja äkki veel kahjustab ka midagi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7