Selliseid autosid olen ma eestis kohanud kolme veel peale sinu oma. Haruldane???? Noh kui tootmisarve võtta siis jah DIISEL mootoriga varianti on müüdud esimesel tootmisaastal vaid 3600. Sellest lähtuvalt : haruldus, nii ja naa.... Arvestades et see pole ka eestis ainuke siis ma ei ütleks et vähelevinud. Sinu välja käratatud hind 20K euri. Ära nüüd unistustes ka ela. Ameerikas ei olnud see 2,4td just hinnas. Inimesed ei teadnud mida sellisest ebardist arvata ja ostuhuvi oli väike. Nende arvates oli see liiga uimane ja liiga väikese väändega. Võrreldes 5,0 bensukaga on see tõesti lahjakene. Kuid meie oludes pole noorele raua huvilisele parimat lahendust kui ridakuusdiisliga ameeriklane millega on hea odav sõita. Loodan et seda autot ei näe kunagi ära trööbatuna müügis, sellistel autodel kipub olema lõpp selline: Omanik ei mõtle mitte millegile muule kui vaid sellele kudias odavamalt sõita saab, peaasi et diisel oleks. Jäetakse vahele nii õlivahetusi kui rihmavahetusi.... Aga mootor vahepeal maha jahtuda ei saagi sest kogu aeg antakse ringi minna.
Hind???? kust sa selle unistasid. Saksas on müüa 60K km läbisõiduga ülimalt ilusas korras sedaan samast ajastust hind on vaid 9,9K euri. (
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/li ... res=EXPORT ) . Selle eest saab sisuliselt uueväärse auto kätte, mis on originaal ja ma arvan et uue auto hõngugi on veel tunda. Arvestades Saksi turu eripärasid ameerika auto lõikes ütleks ma et reaalselt on selle auto väärtus vaid 8K euri, mille taustal on sinu auto väärtus( arvestades väljanägemist ja salongi seisukorda) vaid umbes 3K euri. Mis on ka ilusatud number. Kõige reaalsem müüginumber on see kui sa selle paned ntx 3K euriga müüki sõitva ja ülevaatusega olevana. Ma tegelikkuses kahtlen et keegi tuleb kohale ja selle 3K euri lauale paneb. Pakutakse miljon nõmedat vahetust ja raha ei paku keegi. Soomest keegi ostma tuleks, ebareaalne. Auto pole nende mõiste jaoks piisavalt vana veel. Pealegi otsivad pärisraua usksed alati pigem V8ga pilli hobiautoks. Lihtsalt põhjusel et hilisem väärtus ajas säilib paremini kui tegu on mudelirea nö tippmudeliga, mitte alumise otsa põlatuma isendiga. Sinu autol on vaid üks hea väärtus. suht komplektne.
Nagu ma ütlesin siis , kui müüksid teda ja ala 3K euriga siis oleks ka sul raskusi maha müümisel.
Wikipedia väidab et neid tehti kokku ca 1500, mitmes US foorumis on läibikäinud väide 3600 autost.
NTX: siin on lausa õige fullsize kupee linku:
http://www.auto24.ee/used/803023 hind vaid 5200 eur.
Mis osast peaks sinu auto mis oli alahinnatud mudel, olema kallim kui eritellimus originaal limo millel on tõeliselt alahinnatud väärtus:

Tahad haruldusest vaielda? Väärtus on vaid autoikoonidel( see diisellinku ei ole ikoon), või väga väikse tootmisarvuga ja nö mudelirea tippmudelitel.
NTX: Vennad Lincolnid: Mudel Premiere, toodetud mõlemad 1957. Valge auto on convertible mis aastal 1957 võitis oma innovatiivsuse ja varustusega esmakordselt ja ainukordselt Autorama üritusel Cadillaci eest esikoha. Kõik lisad on elektrilised, KÕIK! Seda mudelit toodeti selle välimusega vaid 1957 aastal ja seda kabrioversiooni tehti sellel aastal vaid 1300tk. Üleameerikalise autoklubi arvates on antud 1957 mudelit säilinud maailm as vaid 100 eksemplari. Skandinaavias on nende andmetel vaid 3-4 autot, soomes neist mitte ühtegi õiget. Baltikumis on vaid 1 ja seda saab näha Motoristiklubis kui viisakalt küsida. Üritame teha rustbucketist autot jällegi. Korralikke isendeid on müüdud ameerikas viimase viie aasta jooksul vaid kolm, kõige kallim neist oli 90K USD ja kõige odavam 72K usd. Ma pakun et tegu on haruldase autoga
Kõrval seisab must originaalina säilinud 1957 Lincoln Premiere 2D HT Coupe. Seda tehti kokku vist paaril aastal 16000. Algse idee taustal pidi see kupee puruks lõigatama ja sealt tükid kabrio taastusele võetama. Kuid nii ei läinud. Must on ka Motoristiklubis olemas. Vb mõne aasta pärast näeb liikumas ehk...
Pilt kah vendadest kui nad mõlemad maarjamaa pinnale olid laekunud ja laos seisid.


NB: Minu post ei ole mõeldud vingumisena, vaid silmaringi laiendamise ja harimisega antud margi ja tehnika suunal. Enne kui midagi haruldaseks nimetada ja hindu rääkida, tuleb omale asi selgeks teha.
Ma ise loodan loomulikult et SINU auto saab uue värvkatte ja uue sisu ja et sul jätkub jaksu ja vaeva ning järjekindlust asi teha nii nagu vaja on. Loodan antud autot ka kunagi ntx Haapsalus või Lõunaosariikides üritustel näha. Peamine et temast ei saaks odava küttegakuluga liikuv loomavagun kus kõik sõbrad ennast laialt tunnevad, räuskavad ja joovad. Kuna su diisel on originaalis natuke uimane siis lausa soovitan lasta natuke juurde keerata asju, et nobedamalt liiguks.
Ootame uusi pilte! Edu!
BTW: Omal on tööautoks ka diisel ameeriklane(kõige sitem ameerika diisel, nii nad räägivad). V8ga linnas 12l diislit sajale on päris ok tööl käia ja vajalikke asju vedada ja transportida. Plekitahvlitest kuni mootorite ja käigukastideni välja.
