Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 11.05.2025 21:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW 325td 1993. Kaspar
PostitusPostitatud: 21.01.2010 18:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
kõrgsurve pump


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 325td 1993. Kaspar
PostitusPostitatud: 21.01.2010 21:41 

Liitunud: 17.01.2010 17:40
Postitusi: 28
-lost- kirjutas:
kõrgsurve pump

Arvatavasti võib kõrgsurve pump läbi olla küll, kuna vahest teeb auto sellist pulli, et kui rooli välja keeran siis sureb välja, sai uuritud bmw klubist, et mis seda võib põhjustada ja öeldi ka, et kõrgsurve pump võib õhtal olla.
Aga jah arvatavasti saab auto endale varsti uue omaniku.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 325td 1993. Kaspar
PostitusPostitatud: 21.01.2010 22:01 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Sooja mootoriga käivitub normaalselt?

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 325td 1993. Kaspar
PostitusPostitatud: 21.01.2010 22:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
-Kaspar kirjutas:
-lost- kirjutas:
kõrgsurve pump

Arvatavasti võib kõrgsurve pump läbi olla küll, kuna vahest teeb auto sellist pulli, et kui rooli välja keeran siis sureb välja, sai uuritud bmw klubist, et mis seda võib põhjustada ja öeldi ka, et kõrgsurve pump võib õhtal olla.
Aga jah arvatavasti saab auto endale varsti uue omaniku.



pumba asend liiga hiline vms... ei anna piisavalt kütet ette. kõrvalnähud on auto uimasus ja mineku puudus. Üks võimalik variante.
teine asi võib olla umbes kütusefilter.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 325td 1993. Kaspar
PostitusPostitatud: 21.01.2010 22:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:32
Postitusi: 3200
Asukoht: Laagri
Ah, keerad rooli ja auto sureb välja? Mootor veidike jõuetu ja roolivõimul miskit häda pakuksin mina.

_________________
Saksa autode remont,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 325td 1993. Kaspar
PostitusPostitatud: 21.01.2010 22:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
tegelt tõsiasi, et rooli keerates hakkavad pöörde kõikuma ja võib lausa välja surra.
Samamoodi kui kõik soojendused, kojamehed, tuled jne järele ühendada, siis kulunud pumbapea tõttu hakkavad pöörded kõikuma.

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 325td 1993. Kaspar
PostitusPostitatud: 21.01.2010 22:55 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Toivoku kirjutas:
Ah, keerad rooli ja auto sureb välja? Mootor veidike jõuetu ja roolivõimul miskit häda pakuksin mina.


Endal oli TDS täpselt sama veaga, pumbas olid rajad kulunud ning mootor ei töötanud koormuse(kohalt minek, rooli keeramine, järsk voolu tarbimine) all tühikäigul, pumbapeas "rajad" kulunud-tüüpviga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 325td 1993. Kaspar
PostitusPostitatud: 21.01.2010 22:58 

Liitunud: 17.01.2010 17:40
Postitusi: 28
Ragnar74 kirjutas:
Sooja mootoriga käivitub normaalselt?

Küllaltki normaalselt käivitub.

-lost- kirjutas:
-Kaspar kirjutas:
-lost- kirjutas:
kõrgsurve pump

Arvatavasti võib kõrgsurve pump läbi olla küll, kuna vahest teeb auto sellist pulli, et kui rooli välja keeran siis sureb välja, sai uuritud bmw klubist, et mis seda võib põhjustada ja öeldi ka, et kõrgsurve pump võib õhtal olla.
Aga jah arvatavasti saab auto endale varsti uue omaniku.



pumba asend liiga hiline vms... ei anna piisavalt kütet ette. kõrvalnähud on auto uimasus ja mineku puudus. Üks võimalik variante.
teine asi võib olla umbes kütusefilter.

Jah auto ei liigu nii nagu peaks seda ütles ka eelmine omanik. Muidugi kütuse filter tuleks kah üle vaadata.

Harri_K kirjutas:
Toivoku kirjutas:
Ah, keerad rooli ja auto sureb välja? Mootor veidike jõuetu ja roolivõimul miskit häda pakuksin mina.


Endal oli TDS täpselt sama veaga, pumbas olid rajad kulunud ning mootor ei töötanud koormuse(kohalt minek, rooli keeramine, järsk voolu tarbimine) all tühikäigul, pumbapeas "rajad" kulunud-tüüpviga.

Palju remont maksma läks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 325td 1993. Kaspar
PostitusPostitatud: 21.01.2010 23:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2009 21:44
Postitusi: 387
Minu e39´le öeldi restaureeritud pumba hinnaks 30k. vahetusfondina oleks odavam. Kindlasti saab kuskilt ka tunduvalt odavamalt, aga mul veel kannatab sõita, niiet eriti kiiret nagu pole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 325td 1993. Kaspar
PostitusPostitatud: 21.01.2010 23:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
Artur_L kirjutas:
Minu e39´le öeldi restaureeritud pumba hinnaks 30k. vahetusfondina oleks odavam. Kindlasti saab kuskilt ka tunduvalt odavamalt, aga mul veel kannatab sõita, niiet eriti kiiret nagu pole.



pumba remont tlns ca 10 000.- aga mina selle tõõga ei kiirustaks, reguleeri pump paika, pane värske filter vaata igast muu pudi padi üle mis diislile omased ja ei usu et pumba vahetuseks läheb. Ehk siis pumba tehnilise seisu pärast muretseks mina viimase asjana. Tlns selline tore firma nagu testrem. see mõnesaja krooni eest sätib kõik nii paika nagu peab. www.testrem.ee . Et pole mõtet pikemalt foorumis oletada käi seal kohapeal ära ja siis saad mootori seadisuse korda. Kui see korras siis võid alles realseid vigu otsima ja tuvastama hakkata. Uisa päisa võib ainult kütusefiltrile raha raisata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 325td 1993. Kaspar
PostitusPostitatud: 21.01.2010 23:12 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Testrem on täitsa asjalik koht tõesti. Erinevalt seal valdekus kiidetud kohast kus EGR voolikute vahetamise ja õige ühendamise asemel (6-7min töö teadjale) üritati pähe määrida diagnosti, et ÄKKI ikka on solenoidid klapid ja muud jamad korrast ära. Ehk sis saja-paari asemel taheti ~600.- EEK saada

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 325td 1993. Kaspar
PostitusPostitatud: 22.01.2010 00:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
Ragnar74 kirjutas:
Testrem on täitsa asjalik koht tõesti. Erinevalt seal valdekus kiidetud kohast kus EGR voolikute vahetamise ja õige ühendamise asemel (6-7min töö teadjale) üritati pähe määrida diagnosti, et ÄKKI ikka on solenoidid klapid ja muud jamad korrast ära. Ehk sis saja-paari asemel taheti ~600.- EEK saada



tegu siis bmw foorumis tuntud elektrikuga. Nimeks Patrik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 325td 1993. Kaspar
PostitusPostitatud: 22.01.2010 00:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Patrik on reeglina väga pädev aga tema teadmised maksavad kah...talle meeldib raha küsida :)

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 325td 1993. Kaspar
PostitusPostitatud: 22.01.2010 00:56 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Pädevuses ei kahtlegi, lihtsalt raha "lunimine" suunas mind tollest kohast minema. TestRem-i mehed olid mõistlikud, aitasid auto sisse lükata ja remonttööde miinimumsumma mis algselt mulle öeldi oli suurem kui tegelik maksumus seega üks kleint on sinna kaotatud :)

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 325td 1993. Kaspar
PostitusPostitatud: 26.03.2010 17:34 

Liitunud: 17.01.2010 17:40
Postitusi: 28
Vahepeal sai siis eelsüüteküünlad ära vahetatud, siis kütuse probleeme sai lahendatud, uus kütuse filter pandud, udukad tegin korda siis ilukilbid said alla sebitud jne nipet näpet asju tehtud.
Paar uuemat pilti ka vahelduseks.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Küsimus kah targematele, et praegu selline probleem, et kui auto seisab siis vajub küte alla ja käivitub väga halvasti, mis võib seda põhjustada, et küte ära vajub?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7