Kopeerin ka siia teksti EVWK-st.
Nonii-nanoo , tuleb asjaga algust teha ,sest muidu auto kevadeks valmis ei saa.Nimelt sai tänase päevaga autolt vana mootor maha , mootoriruum natuke puhtamaks (sealhulkgas üleliigne klambriteema eemaldatud), uuelt mootorilt originaal käpad maha kruditud ja nipetnäpet veel.

Siia jäin ma eelmise aasta sees pidama , ja siit ma uue aasta alguses ka jätkasin.Vana mootor on veel peal , kuid kõik juhtmed ja torud ja summutid jne. on lahti ühendatud.

Selleks , et vana mootor välja tõsta (tegin am ju seda üksi) tegin valmis sellise kaadervärgi , nagu on kujutatud üleval asuval pildil.Kasti võtsin lõpuks küljest ära aj tõstsin nad eraldi välja.


Mootorituba oli kaetud õli,tolmu ja igasuguse muu ulme-pasaga.Hakkasin siis seda vähehaaval puhastama.Engine cleaner koguaeg käeulatuses ja kalts teises käes , ja hakkas juba normaalne välja nägema.

Pärast 2 tundi lapi ja igast möginate ja traatharjadega jamamist oli tulemus inimlikum , mitte inimese moodi...lihtsalt inmilik.

Siin on uus ja vana mootori kõrvuti.Üksgi kinnitus loomulikult ei klapi ja uus mootor tundub kuidagi kahtlaselt palju kõrgem :roll: .Olen lugenud ka mingit teemat , et roolilati pean välja vahetama , huvitav küll miks?Samuti pean paaku keevitama , et saaks paigaldada bmw e30 paagisisese pumba , kuna praegune jääb ilmselgelt hädiseks.Mind huvitab ka see , et kui ma kasutan ntx pumpa mis annab välja ,ütleme 4 bar, siis (oletame , et mootoril on vaja 3 bar) selle muutuse 3 bar peal teeb ära kütuserõhu regulaator?Või olen ma millestgi valesti aru saanud?

Siin on näha mootori kinnitus , mille eemaldasin kereküljes ja tagasi tuleb ta mul keevitada umbes 20 cm tahapoole aj keerata ta 180 kraadi.Kasti otsakinnituse teen ma vanast kinnitusest.Ka on mingi plaat , mille puurisin küljest , et selle tagant ära puhastada kogu aegade saast,mis sina kogunenud oli.

Ja umbes-täpselt nii ma ta tänaseks jätsin.Pool on puhastatud aga teine pool ootab alles ees.Homme lähen uuele ringile ja seekord saan ka ehk uue mootri sisse tõsta.
Cheers!