Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 15:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 74 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3 Primo
PostitusPostitatud: 24.09.2010 19:43 

Liitunud: 01.05.2006 22:20
Postitusi: 557
Nägin mingiaeg õhtul Magistrali parklas sind, mingi audi ja e30-ga chillisite. Väga kena näeb välja see putukas ikka. 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3 Primo
PostitusPostitatud: 25.09.2010 22:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2009 23:55
Postitusi: 252
k2rpman kirjutas:
veljed kähkku roosaks tagasi !! :D


+1
Roosad sobisid paremini :D

_________________
Chrysler 300C CRD 06´


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3 Primo
PostitusPostitatud: 25.09.2010 22:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
k2rpman kirjutas:
veljed kähkku roosaks tagasi !! :D

+1 nägi edevam välja :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3 Primo
PostitusPostitatud: 16.12.2010 16:49 

Liitunud: 09.08.2007 22:47
Postitusi: 370
Asukoht: Loksa-Kuusalu-Tallinn
natuke on aega mööda läind ja autoga üht-teist tehtud/tegemisel.
sai muretsetud endale paasati 2,0L mootor ja 5 käiguline manuaal kast.Sellega hakkan tegelema järgmine nädal.Tuleb peale torukolle ja sisselaske kolle.Kaane lasen ära portida.Rohkem mootorit ei näpi...esialgu. :smokin
Veljed olen endale uued muretsenud.Tegu RH toodanguga.15 tolli ja 7 laiad.ET 25.Peale tulevad 195/45 rehvid (olemas) ja kui need ei mahu , siis 165/50R15.Praeguseks olen randid ära poleerinud ja keskosad siledaks nühkinud-->kruntinud-->uuesti siledaks.Hetkel on nad värvivalmis.Pole veel täpsemalt mõelnud värvi peale , aga aega veel on.Hetkel viskan pildi , kus veljed on ainult poleeritud,lihvimata kodaratega.
Pilt
Velgi ikka 4 kokku. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3 Primo
PostitusPostitatud: 17.12.2010 14:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.06.2008 21:16
Postitusi: 682
Moose kirjutas:
k2rpman kirjutas:
veljed kähkku roosaks tagasi !! :D

+1 nägi edevam välja :D

pigem see roosa nägi porno välja :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3 Primo
PostitusPostitatud: 20.12.2010 09:37 

Liitunud: 09.10.2008 12:20
Postitusi: 20
Selle masina kohta võib juba öelda vist klassika. Ei mäletagi enam, millal viimati korralikku mk1-te tänavapildis nägi :hail

_________________
http://www.imrekosemets.planet.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3 Primo
PostitusPostitatud: 20.12.2010 15:49 

Liitunud: 06.02.2009 19:34
Postitusi: 610
Aknatihendid värviga koos?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3 Primo
PostitusPostitatud: 20.12.2010 16:29 

Liitunud: 09.08.2007 22:47
Postitusi: 370
Asukoht: Loksa-Kuusalu-Tallinn
eelmise omaniku "pärand" mulle , oli sitt värvitöö(seinavärviga vms) ja olematu eeltöö.Nüüdseks olemas uued tihendid ja juba ka ette pandud.Täna sai vana mootor ka maha ubitud , et 2L motole ruumi teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3 Primo
PostitusPostitatud: 04.01.2011 20:36 

Liitunud: 09.08.2007 22:47
Postitusi: 370
Asukoht: Loksa-Kuusalu-Tallinn
Kopeerin ka siia teksti EVWK-st.
Nonii-nanoo , tuleb asjaga algust teha ,sest muidu auto kevadeks valmis ei saa.Nimelt sai tänase päevaga autolt vana mootor maha , mootoriruum natuke puhtamaks (sealhulkgas üleliigne klambriteema eemaldatud), uuelt mootorilt originaal käpad maha kruditud ja nipetnäpet veel.
Pilt
Siia jäin ma eelmise aasta sees pidama , ja siit ma uue aasta alguses ka jätkasin.Vana mootor on veel peal , kuid kõik juhtmed ja torud ja summutid jne. on lahti ühendatud.
Pilt
Selleks , et vana mootor välja tõsta (tegin am ju seda üksi) tegin valmis sellise kaadervärgi , nagu on kujutatud üleval asuval pildil.Kasti võtsin lõpuks küljest ära aj tõstsin nad eraldi välja.
Pilt
Pilt
Mootorituba oli kaetud õli,tolmu ja igasuguse muu ulme-pasaga.Hakkasin siis seda vähehaaval puhastama.Engine cleaner koguaeg käeulatuses ja kalts teises käes , ja hakkas juba normaalne välja nägema.
Pilt
Pärast 2 tundi lapi ja igast möginate ja traatharjadega jamamist oli tulemus inimlikum , mitte inimese moodi...lihtsalt inmilik.
Pilt
Siin on uus ja vana mootori kõrvuti.Üksgi kinnitus loomulikult ei klapi ja uus mootor tundub kuidagi kahtlaselt palju kõrgem :roll: .Olen lugenud ka mingit teemat , et roolilati pean välja vahetama , huvitav küll miks?Samuti pean paaku keevitama , et saaks paigaldada bmw e30 paagisisese pumba , kuna praegune jääb ilmselgelt hädiseks.Mind huvitab ka see , et kui ma kasutan ntx pumpa mis annab välja ,ütleme 4 bar, siis (oletame , et mootoril on vaja 3 bar) selle muutuse 3 bar peal teeb ära kütuserõhu regulaator?Või olen ma millestgi valesti aru saanud?
Pilt
Siin on näha mootori kinnitus , mille eemaldasin kereküljes ja tagasi tuleb ta mul keevitada umbes 20 cm tahapoole aj keerata ta 180 kraadi.Kasti otsakinnituse teen ma vanast kinnitusest.Ka on mingi plaat , mille puurisin küljest , et selle tagant ära puhastada kogu aegade saast,mis sina kogunenud oli.
Pilt
Ja umbes-täpselt nii ma ta tänaseks jätsin.Pool on puhastatud aga teine pool ootab alles ees.Homme lähen uuele ringile ja seekord saan ka ehk uue mootri sisse tõsta.

Cheers!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3 Primo
PostitusPostitatud: 04.01.2011 21:25 

Liitunud: 28.12.2009 01:55
Postitusi: 42
Väga super töö tehtud ,kere näeb ka suht hea välja.'

Edu ja paksu rahakotti edasiseks :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 05.01.2011 04:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2009 23:43
Postitusi: 234
Asukoht: Pärnu
Ma enda erefordil lasin mootoriruumi kõik survekaga üle, sai ka päris puhtaks ja vast vähe lihtsamalt kui lapi ja vahenditega nühkides.
Aga vägev ettevõtmine.
Hästi säilind tundub olevat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 05.01.2011 11:18 

Liitunud: 09.08.2007 22:47
Postitusi: 370
Asukoht: Loksa-Kuusalu-Tallinn
mul on vaja ka kõik lahtised värvitükid kätte saada.Loomulikult oleks survekaga tore , aga sellist võimalust mul paraku hetkel pole.Täna õhtuks on oodata uusi pilte. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 05.01.2011 19:28 

Liitunud: 09.08.2007 22:47
Postitusi: 370
Asukoht: Loksa-Kuusalu-Tallinn
Täna sai edasi asjatatud natuke.
Pilt
Uue mootori paigaldamiseks ehitasin veidi uhkema raamivärgi , kui välja võtmiseks.Seda eelkõige seepärast , et mootorit on vaja mitu korda välja-sisse tõsta.
Pilt
Ja ega muud heietamist siin polegi.Mootor on enamvähem nii , nagu ta olema hakkab.Veovõllid panin ka külge , et kontrollida , kas ikka klapivad.Homme või ülehomme hakkan mootorikinnitustega tegelema.Kasti otsa kinntust pole mingi kunst teha , muretsen rohkem kasti tulemüüri poolse kinnituse pärast.Eks seda saab veel näha.Vana mootor nüüd siis varuosadeks müügi , kui kellelgi midagi vaja läheb siis PS.Samuti üle ka agg mootori roolivõimu pump koos kinnitustega ja pingutiga.Selle nädala sees tahaks heameelega mootori paika saada , siis uuesti välja , ja siis saab mootoriruumiga tegelema hakata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 05.01.2011 21:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
Nägin pealkirja ja esimest pilti siis oli esimene mõte "ilus klassik keeratakse kohe täiega anaali!"

Tundus, nagu oleks masin väga hästi säilinud (ehk veel originaalvärvigagi) ja ei osanud oodata, et edasine on sedavõrd põhjalik, korrastav ja vähem "tuuniv".

Kõvasti jõudu ja jaksu! Ära lollusi tee, ilus küülik on!

_________________
Lameda maa klubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf Mk1 1,3L----->2,0L Primo
PostitusPostitatud: 06.01.2011 23:46 

Liitunud: 09.08.2007 22:47
Postitusi: 370
Asukoht: Loksa-Kuusalu-Tallinn
Täna sai tehtud ka natuke tööd.Jebimist oli palju aga tulemuseks kaks kinnitust.Kaks veel vaja teha.
Pilt
Seega tänane seis siis selline.Homme ülejäänud kaks kinnitust valmis teha ja siis mootor välja ja kapotialune siledamaks/ilusamaks.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 74 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7