Tihe töö käib auto kallal edasi

Tahtsin kogu stangest vormi teha ja sealt koopia tõmmata - muidu on see kolakas liiga raske ja mõte kaob ära. Teisest küljest on alati hea kiirelt uus koopia tõmmata kui midagi peaks juhtuma. Vaatasin seda tagumist stanget ja ma ei saanud sugugi rahule jääda. Juurdeehitus oli nagu timm aga originaal osa ...

Eemaldasin juurdeehituse ja viisin ära keldrisse, tulevikus ootab äratoomist üks kena sirge stange ja lisan sellele juurdeehituse ja saan korraliku vormi teha.
Aga mida siis preagu teha? Aeg tiksub peale ja midagi on vaja ette ju panna. Hakkasin siis originaalstanget sirgu ajama - näha oli, et on saanud päris mitu kõksu. Kui ei teaks, et siin käib palju alaealisi (lapsi) foorumit lugemas siis ütleksin, tsiteerides foorumite legendi Jesperit: "lookleb nagu sea kusi." Kuna aga ma tean siis nii ma ütlema ei hakka. Ei olnud see töö sugugi kergem kui esimese stange rihtimine. Puruks läinud nurgad, kraapsud, kriipsud kogu asi propelleris, mingit kohad punnitavad välja

Lõpptulemusena sain kuidagigi talutavaks asja, hea see muidugi ei jäänud. Eks vaatame kuidas krunt peale jääb ja mis siis veel välja tuleb sealt. Eile igatahes võis näha veidrat vaatepilti kus üks mees kõndis pahtlitolmuse stangega läbi õismäe. Naljaks ei olnud, et see mina pidin olema.



Celica on selline imeline auto, et ilma tagaaknaid eemaldamata võid ülevärvi kohe ära unustada. Kui seda ei tee siis on tulemuseks narmendav värv. Nimelt tagumiste akende tihendid ei ole väga painutatavad. Tulemus sel juhul on siin

Kukkusin paberinoaga liimi lõikuma. Võtsin appi ka tavalise ehitusnoa, käiasin ziletiks ära ja kuumutasin kuumapuhuriga tera tuliseks ja lõikusin ka sellega. Trossiga seda akent lõikuda ei saa kui tahad vähegi iluliiste säästa ja need klaasiga pmst ühes tükkis. Võttes ebainimlikke positsioone sisse sain lõpuks siiski aknad eest ära. Ja seda tervelt kusjuures

Aknavahel oli aastatega paras saast kogunenud.

Pärast kõva liiminokkimist, puhastamist ja lihvimist sain aknapinnad siiski puhtaks.


Keegi eelmistest omanikest oli värvi poleerimisega nii hoogu sattunud, et oli mõnuga üle tagaakende iluliistude lasnud

Ma ei teagi mis nüüd nendega teha. Mõtlesin, et ehk värviks üle aga samas ei saa seda väga kvaliteetselt teha. Ehk lihvin peene liivakaga kriimud tasa ja katsun ära poleerida ükskord kui auto sõidab.

Kui autot kokku pannakse siis on ju ootusärevus nii suur, et kes siis viitsib teha pisinokitsusi mis võtavad palju aega? Ennetavalt siis tegelen ka nendega ehk nokkisin klaasi liimist puhtaks ja puhastasin palju sain.


Aknaraami keevituspunktid sain ära käiatud. Tõmbasin pintsliga peale mõnusa kihi kahekomponentset epokrunti.

Kui muidu jäin raamiga rahule siis mitte ei saanud ma jääda ülemise nurgaga. Kuna sealt oli plekk pehme siis keevitaja lasi korraliku mäe peale ja kompis piiri kus maalt võtma hakkab. Kuna aeg oli hiline siis ma ei jõudnud punkte maha lihvida ja pilt oli ootuspärane. Ehk siis ootame uuesti keevitajat külla.

Vahetusse minev uks on vaja puhtaks nokkida vidinatest. Vahetusuks on tõesti ainult uks ilma mitte millegita.

Tunnike tööd ja järgi jäi mulle hunnik mutreid, kinnitusi ja klaas. Kes küll selle kõik pärast tagasi paneb.

Antud auto pisividinaid olen täis tassinud keldri, kõikvõimalikud kapid ja terve toa. Igal pool vaatab midagi vastu. Enne kui vidinad tuppa viin siis käivad nad ikka pesulast ka läbi.

Tagaluuk on suures enamuses jooksvalt valmis saanud. Vaja on veel detailidesse laskuda. Kuna pikemas perspektiivis lõpetab celica tagaluuk omadega emexis siis ei hakka ma klaasi eest ära kiskuma värvimiseks. Sai hakatud tihendile juhet vahele pressima. Nagu arvata võite siis selline trauma tihendile väga ei meeldinud, kuumapuhuriga saab vast asja siiski enamvähem tagasi.

Luugi ülemist osa matistama ma ei ulatunud. Kuna ka sisekülge on veidi matistada vaja siis oligi käes aeg luuk maha tõsta. Ühe amordi oli eelnevalt ära võtnud, ronisin autosse ja lasin kinnitused lahti. Hakkan ära tõstma ja oppa - ühe amordiga on luuk veel kinni

Üks kinnitus muidugi oli juba lahti, teine hoidis keresilikoniga veel kinni. Mõtlsin tükk aega mida nüüd teha - luuki kinni ei saa panna, amort krt hoiab vastu. Sain mingi nöörijupiga pärast pusimist narre käeulatusse tõmmata ja 10 padrun oli endal taskus olemas, sain õnneks amordi lahti lasta

Nüüdseks on luuk pealtpoolt matistatud ja vajalikud pahteldused tehtud.
