Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 01:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Toyota Celica 1995 MartinD
PostitusPostitatud: 05.08.2013 09:59 

Liitunud: 21.04.2013 10:08
Postitusi: 148
Tihe töö käib auto kallal edasi :rokib Tahtsin kogu stangest vormi teha ja sealt koopia tõmmata - muidu on see kolakas liiga raske ja mõte kaob ära. Teisest küljest on alati hea kiirelt uus koopia tõmmata kui midagi peaks juhtuma. Vaatasin seda tagumist stanget ja ma ei saanud sugugi rahule jääda. Juurdeehitus oli nagu timm aga originaal osa ... :kill Eemaldasin juurdeehituse ja viisin ära keldrisse, tulevikus ootab äratoomist üks kena sirge stange ja lisan sellele juurdeehituse ja saan korraliku vormi teha.

Aga mida siis preagu teha? Aeg tiksub peale ja midagi on vaja ette ju panna. Hakkasin siis originaalstanget sirgu ajama - näha oli, et on saanud päris mitu kõksu. Kui ei teaks, et siin käib palju alaealisi (lapsi) foorumit lugemas siis ütleksin, tsiteerides foorumite legendi Jesperit: "lookleb nagu sea kusi." Kuna aga ma tean siis nii ma ütlema ei hakka. Ei olnud see töö sugugi kergem kui esimese stange rihtimine. Puruks läinud nurgad, kraapsud, kriipsud kogu asi propelleris, mingit kohad punnitavad välja :kill Lõpptulemusena sain kuidagigi talutavaks asja, hea see muidugi ei jäänud. Eks vaatame kuidas krunt peale jääb ja mis siis veel välja tuleb sealt. Eile igatahes võis näha veidrat vaatepilti kus üks mees kõndis pahtlitolmuse stangega läbi õismäe. Naljaks ei olnud, et see mina pidin olema.

Pilt

Pilt

Pilt

Celica on selline imeline auto, et ilma tagaaknaid eemaldamata võid ülevärvi kohe ära unustada. Kui seda ei tee siis on tulemuseks narmendav värv. Nimelt tagumiste akende tihendid ei ole väga painutatavad. Tulemus sel juhul on siin :err

Pilt

Kukkusin paberinoaga liimi lõikuma. Võtsin appi ka tavalise ehitusnoa, käiasin ziletiks ära ja kuumutasin kuumapuhuriga tera tuliseks ja lõikusin ka sellega. Trossiga seda akent lõikuda ei saa kui tahad vähegi iluliiste säästa ja need klaasiga pmst ühes tükkis. Võttes ebainimlikke positsioone sisse sain lõpuks siiski aknad eest ära. Ja seda tervelt kusjuures :rokib Aknavahel oli aastatega paras saast kogunenud.

Pilt

Pärast kõva liiminokkimist, puhastamist ja lihvimist sain aknapinnad siiski puhtaks.

Pilt

Pilt

Keegi eelmistest omanikest oli värvi poleerimisega nii hoogu sattunud, et oli mõnuga üle tagaakende iluliistude lasnud :twisted: Ma ei teagi mis nüüd nendega teha. Mõtlesin, et ehk värviks üle aga samas ei saa seda väga kvaliteetselt teha. Ehk lihvin peene liivakaga kriimud tasa ja katsun ära poleerida ükskord kui auto sõidab.

Pilt

Kui autot kokku pannakse siis on ju ootusärevus nii suur, et kes siis viitsib teha pisinokitsusi mis võtavad palju aega? Ennetavalt siis tegelen ka nendega ehk nokkisin klaasi liimist puhtaks ja puhastasin palju sain.

Pilt

Pilt

Aknaraami keevituspunktid sain ära käiatud. Tõmbasin pintsliga peale mõnusa kihi kahekomponentset epokrunti.

Pilt

Kui muidu jäin raamiga rahule siis mitte ei saanud ma jääda ülemise nurgaga. Kuna sealt oli plekk pehme siis keevitaja lasi korraliku mäe peale ja kompis piiri kus maalt võtma hakkab. Kuna aeg oli hiline siis ma ei jõudnud punkte maha lihvida ja pilt oli ootuspärane. Ehk siis ootame uuesti keevitajat külla.

Pilt

Vahetusse minev uks on vaja puhtaks nokkida vidinatest. Vahetusuks on tõesti ainult uks ilma mitte millegita.

Pilt

Tunnike tööd ja järgi jäi mulle hunnik mutreid, kinnitusi ja klaas. Kes küll selle kõik pärast tagasi paneb.

Pilt

Antud auto pisividinaid olen täis tassinud keldri, kõikvõimalikud kapid ja terve toa. Igal pool vaatab midagi vastu. Enne kui vidinad tuppa viin siis käivad nad ikka pesulast ka läbi.

Pilt

Tagaluuk on suures enamuses jooksvalt valmis saanud. Vaja on veel detailidesse laskuda. Kuna pikemas perspektiivis lõpetab celica tagaluuk omadega emexis siis ei hakka ma klaasi eest ära kiskuma värvimiseks. Sai hakatud tihendile juhet vahele pressima. Nagu arvata võite siis selline trauma tihendile väga ei meeldinud, kuumapuhuriga saab vast asja siiski enamvähem tagasi.

Pilt

Luugi ülemist osa matistama ma ei ulatunud. Kuna ka sisekülge on veidi matistada vaja siis oligi käes aeg luuk maha tõsta. Ühe amordi oli eelnevalt ära võtnud, ronisin autosse ja lasin kinnitused lahti. Hakkan ära tõstma ja oppa - ühe amordiga on luuk veel kinni :kill Üks kinnitus muidugi oli juba lahti, teine hoidis keresilikoniga veel kinni. Mõtlsin tükk aega mida nüüd teha - luuki kinni ei saa panna, amort krt hoiab vastu. Sain mingi nöörijupiga pärast pusimist narre käeulatusse tõmmata ja 10 padrun oli endal taskus olemas, sain õnneks amordi lahti lasta :kill Nüüdseks on luuk pealtpoolt matistatud ja vajalikud pahteldused tehtud.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Celica 1995 MartinD
PostitusPostitatud: 10.09.2013 10:05 

Liitunud: 21.04.2013 10:08
Postitusi: 148
Ühe poole karbilaiendit "luubiga" uurides selgus, et ühes ääres on väike mõra ja täpselt nii suur mis tuleb välja laiendit külge pannes :kill Samas aga täpselt selline, et värv puru tõmmata ja sealt edasi areneda. Selle jaoks, et seda värki parandada lihvisin selle mõra üldse välja, et edasi pahandust ei tekitaks. Pilt vast annab ettekujutuse.

Pilt

Ainuke viis sellsite paneelide parandamiseks on autokere kasutamine vormina. Ärge üritagegi suvalt lappida - tulemus on, et välja näeb hea aga külge ei istu. Auto kaugus seinast oli täpselt selline, et üksi kaigas ei sobinud :D S4 katalüsaatori väljavõtmiseks mõeldud toru oli paraja pikkusega. Auk oli küll väike aga ma uhasin klaasriiet pisut rohkem peale kuna oli viimane tilk vaiku ja preagu ei hakka rohkem hankima ka. Parem olla kindel kui pärast ebaõnnestuda.

Pilt

Altpoolt jäi siis selline nagu järgmisel pildil. Aru pole saada, aga servad on täitsa kenasti tasa.

Pilt

Kui kiud on kuivanud siis tuleb hakata sobivaks lihvima

Pilt

Lõpuks veel ka vajalik pahteldus. Järgmise pildi peal parandatud koht on laiendi ülemine nurk.

Pilt

Kui see töö tehtud siis sai veel igasugu mulle välja aetud. Rohelisega kohad on juba täidetud, keskel ootab üks omakorda järge.

Pilt

Aga lõpuks sain selle valmis ja viisin ära. :hail

Pilt

Matistatud ja pahteldatud sai ka numbri koht. Ei saa mina aru kuidas see veel kõveraks tehtud oli :D

Pilt

Roostet leidus ka bensiini luugi pealt. Nähtavasti oli see tekitatud sinna talvise jäätumise tõttu ja võtme vms asjaga lahti kangutatud. Igatahes sirgu tema sai, väikse pahtelduse ka ja lõpuks fosforhappe selga.

Pilt

Luugipoolt kere ei olnud väga hull. Veidi pindmist roostet siin-seal mida ei olnud väga raske eemaldada.

Pilt

Matistamist ikka jätkub. Mõnest kohast on kerepaneelides väike lainetus nurkades ja liivakaga ligisaamiseks peab kõvasti nühkima.

Pilt

Ammu juba jäi stange tala silma mis uhkelt paksu roostekihi all oli. Ega sellega tegelemiseks otsest näidustust vast ei olnudki aga kole kui seoksed asjad autoküljes on.

Pilt

Kuna riiulis seisab eelmisest autost purk värvi ja traatketas siis saigi lahtine sodi kettaga maha tõmmatud. Edasi tegin juba mökerdasin happega kokku. Nähtavasti tuleb sama kuuri veel paar korda korrata.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7