Masin üle nädala taas liikluses. Läbisõit "uue" tehnikaga peaaegu 400Km.
Esmakäivitusel oli selline jama:
http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic15829.htmlPeale seda sai juba esimesed 10km sõidetud, kuid kuna mootorit kokku pannes ei tulnud kohe selle peale, et viiks plokikaane lihvimisse, siis otsustas kaanetihend läbi laskama hakata ja lõpuks põles tihend üldse läbi 2. ja 3. silindri vahelt. Sai siis taas kaas maha võetud ja lihvimisse viidud. Lõpuks sai masin eelmine kolmapäev kokku ja käima. Tekkis probleem pihustite tihenditega, mida ei saanud pidama, kuid peale 4-5 korda tihendite vahetust asi siiski korras.
Ka tuli maadelda laadimise probleemiga. Kuid viga peitus ühes pistikus. Nimelt 1,8 mootori juhtmestikus, mis tuleb kapoti all kaitsmekarpi oli kaitsmekarbis 1 juhe vähem, kust saab generaator ergutusvoolu. Sai see juhe pandud nii, nagu vanas kaitsmekarbis ja laadimine korras. Ka sai vahetatud originaal 65A generaator mx3-e 90A geneka vastu.
Paigast ära oli ka tühikäik. Külmalt käivitades on algul tühikäik ~2300 ja hiljem langeb. Kuid vahest on peale sõidust tulekut tühikäik ~800-1500.
Vahetatud siis sai: Mootor, kast, mootori juhtmestik koos kapotialuse kaitsmekarbiga, aju, generaator, esisild, espidurid, tagapidurid, pidurivoolikud ja -torud rataste juures, käsipiduri trossid.
Nüüdseks tühikäik leitud ja masin töötab ideaalselt.
Täna lasin ära mõõta gaasid ja nendega korras. Lähipäevil vaja veel TÜV ära teha.