Mis siis vahepeal toimunud -
Kuskil 2 nädalat tagasi tekkis hommikul probleem auto käima panemisega, samuti oli ka kütusekulu kerkinud 20l/100km- ni. Selle peale sai siis gaasisiiber ära puhastatud ning paika timmitud ning samuti ka karterituulutus voolikud/torud vahetatud, mis ribadeks olid. Peale selle nõudis vahetust veel ainult üks voolik pildil number 4, mis sai küll ajutiselt mõlemast otsast pimedaks tehtud aga nüüdseks juba Forssist tellitud uus voolik käes ning vahetatud.
Tulemus hea, salongist on ebameeldiv heitgaasi lõhn kadunud, mis eeldatavasti katkistest karterituulutus torudest/voolikutest salongi aurasid ning 100% linn kütusekulu on ka saadud kompu järgi ~11.5l/100km peale

Samuti sai siis tähele pandud, et bena paak tõmbab ennast kuidagi liialt vaakumisse, otsingut kasutades leidsin erinevaid teemasid kus räägiti, et viga võib olla söekanistri ja paagi vahelises voolikus või solenoidklapis. Hästi sõbra juurde garaaži asja lähemalt uurima. Enne kui päris kohale jõudsin, leidis aset järgmine seik -
Mõni aeg tagasi pärast kaabli soetamist panin autole peale selle funktsiooni, et 20km/h lähevad uksed lukku - see oli suur viga. Sõbra juurde garaaži sõites hakkas tee peal mingi imelik krigin pihta ja jäin seisma, et väljast uurima minna, kus-mis. Avasin ukse ja lükkasin selle selja tagant kinni, käsin auto taga ära, nägin, et luugi ja akna vahel oli jää ning lükkasin selle ära ja suundusin juhiukse poole tagasi. Linki katsudes, aga uks ei ennast ei avanud, kuigi ukse nupp oli üleval ( mingi külma ja niiskuse teema) ning kõik teised uksed olid lukus, tänu toredale funktsioonile, mis sõitu alustades uksed lukustab

. Kangutasin, mis ma kangutasin aga ust lahti kuidagi ei saanud. Mootor töötas, muusika möllas, telefon autos, võtmed autos - ma olin tühjade kätega külmas tuules.
Õnneks olin ma põhimõtteliselt omadega juba sõbra kodu juures ning laenasin talt autot, et koju sõita ja varuvõtmed võtta, õnneks oli naine kodus, et mulle ust avada. Varuvõtmetega tagasi jõudes selgus, et puldi aku tühi ning ühtegi lukku see võti ei keera (Y). Edasi hakkasin siis valima millist akent sisse lüüa. Mind valitses korralik frustratsioon, mille käigus andsin ühe korraliku löögi jalaga horisontaalselt ukselingi ja luku kohale millest tekkis uksele kaunis jalakujuline mõlk (Y)(Y), seejärel nagu muuseas katsusin õrnalt linki ning uks avanes

. Kahju küll mõlgist aga vähemalt ei pea hakkama jälle akent vahetama.
Mõni minut hiljem panin kaabli taha ning deaktiveerisin antud funktsiooni.
Kütusepaagi vaakumist nii palju, et söekanistri ja paagi vaheline toru oli puhas, edasi uurida kahjuks aega ei olnud, see uste jama röövis nii palju aega, ühendasin selle ajutiselt lahti, eks vaatab mõni teine päev edasi seda asja. Lukumehhanism sai samuti igatepidi üle ujutatud, mille tulemuseks võti keerab ning ka uks enam ära ei külmu
