Vahepeal siis niipalju, et tallinas käies sai põhjalikult uuritud ja puuritud.
Sai autole külge organiseeritud:
Uksetihendid väga korralikud (riide osa samuti VÄGA korralik).
Suusakott.
Tagaluugi amordid(pole veel autole külge installeeritud).
Esimesed kõlarikatted koos raamidega armatuuri peal, vanad olid auto saamisest saati auklikud, nüüd palju parem vaadata.
Päikese sirmid väga korralikud, samuti ka luugid hoiavad end kenasti üleval.
Esimene laetihend esiklaasi juures, endal oli too juba kollakaks tõmmanud, nüüd jälle kena valge, eelmise puhastamisest abi ei olnud.
Kõrvalistuja peegliklaas, juhipoole võiks ka veel leida(korrosioon peegli äärtes).
Uksepolstrite küljes olevad kummitihendid mis viivad stabiilselt üle ukse raamile, ehk need mustad jullad mis tavaliselt kipuvad ära kukkuma.
See must karbike kapotiall kust läheb ühendus edasi elektrilisele ventilaatorile, mul polnud näiteks seal kaant peal, nüüd on.

Juhiukse all olev kummiliist, enda omal oli pikk tükk sealt väljas.
Muidugi veel palju väikseid pisidetaile mis kohe silma ei hakka. Kuid nagu öeldakse *It's all about details*
Samuti sai pandud taha ustesse pioneeri kõlarid ja kui keegi küsib, et miks rikkusin ukse polstrit siis seal olid enne mind juba mingid augud, kuna kaotada miskit polnud siis sai helisüsteemi hoopis täiendatud.
Esimeste uste polstrites mõlemal pool samuti 2 nagu poldi/kruvi auku, arvatavasti rändavad sinna ka mingid kõlarid hoopis.
Kõlarikatted ja raam nagu ikka lähevad halliks, sama värv mis nahk tollel masinal on.