Pinge mõõdetud: 14,43 töötava mootoriga, ehk genekas asi ei saa olla. Teadjadmehed teisest foorumist juba soovitasid kriitilise pilguga üle vaadata massi otsad igalpoolt. Vaatasin üle, ei näinud anomaaliaid. Ainuke anomaalia on hetkel see akutule nõrk hõõgumine armatuuril, mis kaob, kui õrnalt gaasi anda. Mida rohkem annad, seda rohkem kustub

Kui aku uuesti peaks tühjaks jooksma mingil hetkel, siis hakkan viga otsima, hetkel tahan saada kinnitust.
Võtsin eile lahti auto vasaku ukse paneeli, et vaadata, kuhu on kadunud uksenupp, mis kunagi aastaid tagasi olemas veel oli ( enne jõudsin loomulikult ära osta uue 2 euri eest). Nagu eeldatud oli ta kukkunud ukse sisse. Vaatasin siis kriitilise pilguga üle ukse seestpool (mitte ühtegi halba sõna ega roostetäppi ei leidnud), määrisin ära ka liikuvad osad ukse sees (klaasitõstuki, rullikud ja nipet näpet veel). Samuti pesin puhtaks auto põsed pagasnikus ning paigaldasin need korralikult omale kohale ( enne olid pandud lihtsalt kuidas juhtus), samuti panin paika oma kauaigatsetud pagasniku vaiba. Panin ka uue aknapesu paagi mootori paika ( ei ole 123 oma vaid kui ma ei eksi siis on w202 mootor, vähemalt kirjad peal ütlevad nii), siiski on üks voolik veel ajutine, mis tuleb esimesel võimalusel välja vahetada ( riivab silma oma jämeduse ja koleda rohelise värviga).
Mõned pildid uksest seestpoolt ning pagasniku põskede all toimuvast.





