Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 15:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 64 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 03.08.2012 17:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.09.2005 18:11
Postitusi: 243
Laadimispinget oled mõõtnud? Uus pingeregulaator ja harjad ei kompenseeri seda, kui näiteks mõni diood on läbi kärsanud. Laadimispinge peab olema ~14 volti. Hiljuti oli tegemist ühe Nivaga, mis laadimistuld isegi hõõguma ei ajanud aga laadimispinge oli mõõtmisel 13.0-13.2 volti, aku sai pidevalt tühjaks ja aitas lõpuks dioodisilla vahetus. Kuigi ka, esimese asjana sa vahetatud tablett koos harjadega, siis see ei andnud mingit tulemust.

_________________
Pintsleid pestakse värvile vastava lahustiga, bensiini või diislit võiks ikka paaki kallata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 04.08.2012 08:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2011 21:51
Postitusi: 165
Mõõdan tuleval nädalal ära. Korra käis isegi peast läbi, et ei anna piisavalt pinget välja, aga ei olnud multimeetrit ega muid vajalikke mõõteriistu käepärast ning siis proovisin igaks juhuks tableti ära vahetada. Vanade harjad olid juba kulunud ka, nii et päris tühi vahetus ei olnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 16.08.2012 12:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2011 21:51
Postitusi: 165
Pinge mõõdetud: 14,43 töötava mootoriga, ehk genekas asi ei saa olla. Teadjadmehed teisest foorumist juba soovitasid kriitilise pilguga üle vaadata massi otsad igalpoolt. Vaatasin üle, ei näinud anomaaliaid. Ainuke anomaalia on hetkel see akutule nõrk hõõgumine armatuuril, mis kaob, kui õrnalt gaasi anda. Mida rohkem annad, seda rohkem kustub :? Kui aku uuesti peaks tühjaks jooksma mingil hetkel, siis hakkan viga otsima, hetkel tahan saada kinnitust.

Võtsin eile lahti auto vasaku ukse paneeli, et vaadata, kuhu on kadunud uksenupp, mis kunagi aastaid tagasi olemas veel oli ( enne jõudsin loomulikult ära osta uue 2 euri eest). Nagu eeldatud oli ta kukkunud ukse sisse. Vaatasin siis kriitilise pilguga üle ukse seestpool (mitte ühtegi halba sõna ega roostetäppi ei leidnud), määrisin ära ka liikuvad osad ukse sees (klaasitõstuki, rullikud ja nipet näpet veel). Samuti pesin puhtaks auto põsed pagasnikus ning paigaldasin need korralikult omale kohale ( enne olid pandud lihtsalt kuidas juhtus), samuti panin paika oma kauaigatsetud pagasniku vaiba. Panin ka uue aknapesu paagi mootori paika ( ei ole 123 oma vaid kui ma ei eksi siis on w202 mootor, vähemalt kirjad peal ütlevad nii), siiski on üks voolik veel ajutine, mis tuleb esimesel võimalusel välja vahetada ( riivab silma oma jämeduse ja koleda rohelise värviga).

Mõned pildid uksest seestpoolt ning pagasniku põskede all toimuvast.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz 280E 1984 HarryPokker
PostitusPostitatud: 08.09.2012 14:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2011 21:51
Postitusi: 165
Sai siis ükspäev ette võetud plastikust iluliistude/tihendite vahatamine/uuendamine musta vahaga. Mõned pildid ka siis selle kohta millised olid mõned tihendid pika seismise tõttu enne musta vahaga tegemist.

Pilt
Pilt

Ja siis pooleldi vahatatud tihend ning ilma vahata tihendi erinevus:

Pilt

Järgmisena tuleb ümber ehitada väljalaskesüsteem alates keskmisest pütist, kuna sai uuritud ja puuritud süsteemi ning päris kindlasti ei saa nii suurel mootoril sellisel autol olla keskmisest pütist viimasesse pütti ainult üks sumbuti toru. Peaks olema kaks(Kollektorist tuleb kaks toru keskmisesse pütti). Koos viimase pütiga tuleb seega välja vahetada ja ümber ehitada ka keskmisest pütist viimasesse pütti viiv toru (ühest suurest tuleb teha 2 väikest, nii nagu peab).

Sain ka ühe vihje, et üks Soome firma valmistab siiamaani veluurist mercedeste originaal istmekatteid. Kõikide istmekatete (uute) hind on orienteeruvalt 300 euri.(esimesed+tagumised) Ei ole veel täpselt firma andmeid uurinud, aga mercedese lammutuses töötav inimene teadis rääkida.


Tööd on palju


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 64 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7