Terekest ka siis.
Mõtlesin, et teeks enda autost ka siis teema.
Autot olen omanud juba ca 2 aastat.
Ostes oli vaja kõvasti remonti teha.
Tehtud tööd ostmisest siiamaani:
2010a.
-tagasild sai vahetatud kuna vana oli kuskil eelmise omaniku poolt äärekivi saanud
-piduriklotsid sai kõik vahetatud
-õlid
-rihmad, rullid, veepump
-sohvri iste sai riiulile pandud kuna oli katki ja läks ajutiselt vectra iste sisse
2011a.
-üks F16 käimar sai teise asemele pandud kuna vanal olid liiga lühikesed käigud
-rooliotsad, šarniirid
-püsikiirusliigendi tolmukate
-2x õlivahetus (iseenesest mõistetavalt koos filtriga)
2012a.
-rooliotsad, šarniirid
-õlivahetus (iseenesest mõistetavalt koos filtriga)
-piduriklotsi ring + esimesed kettad
-esituled said uued kuna originaalidel olid reflektorid eelmise omaniku poolt liiga võimsate pirnidega ära sulatatud
-sohvri iste sai riiulilt ära võetud, korda tehtud ja nahatatud ning tagasi autosse pandud
Ning nüüd siis viskas kolli ette, et kodus iga nurga taga vedeleb neid neliveo juppe ja sai siis hakatud täna seda alla sokutama.
Nagu ikka läheb külge v6 või xe siduriketas(täpselt ei tea kuna seda pudipadi vedeleb nii palju, igaljuhul istub külge), xe sidurikorv, ne hooratas saab homme mul treipinki maitsta ja mis kõige parem - 6käiguline käimar.
Tagadiffer juba all. Kardaani kinnitusi vaja veel tiba kohendada. Homme saab vahekasti ka pidevaks muudetud(väike modimine koos puurimise ja poltimisega. kes teab, see teab millest jutt). Kerel vaja üks üleliigne plekitükk veel ära lõigata ja siis kõik korraga alla visata ja valma

Ning natuke pilte ka enne ja praegu
















Ja väike teaser mida kõike ka garaažis ei vedele:
