
Kuna lumi tuli mingihetk maha ja talveks oli sõiduvahendiks midagi toekamat vaja, siis otsisin ja kaalusin erinevaid masinaid. Üsna kindel siht oli silme ees, et auto peaks olema siiski tagaveoga, et ikka lustida saaks, nii vajusid päris paljud ära, alles jäid MB, BMW, Volvo, Opel Kuna Mersu ei meeldi, siis see langes juba selletõttu ära. Siis jäid sõelale BMW, OPEL ja Volvo. Nüüd mõtlesin edasi mida ma tahan talveks, kuna ükski neist pole teab mis ökonoomsed siis kütusekulu jääb hetkel tahaplaanile ja otsustasin, et auto võiks olla universaal ja mahukas, niisiis BMW 5XX touring, Opel Omega Caravan või Volvo 740/940 Estate. Raske valik eksole, Lõpuks mõtlesin veel, pikalt mõtlesin ja sain aru, et ma tahan võimalikult pommikindlat ja tööhobust mis peaks ka väikesele piinamisele vastu ja diisel jäi samuti välja. Ehk olin pakkumistele avatud, Opelit tahtsin kuna oma mugavuse ja ruumikuse pärast, BMW kuna ta on BMW ja Volvo kuna ta on ütlemata pommikindel - mugavad ja ruumikad on nad kõik, võibolla BMW-is on vähe surutum tunne sõita, E34 siis ei hiilga just oma ruumipoolest võrreldes kahe teisega. Lõpuks otsustasin vaatab mis pakutakse ja turul on ja nendevahel võtan puhtalt emotsioone arvestades.
Niisiis käisin paari Opelit vaatamas aga sisetunne polnud see õige, kõik tundus nagu korras olevat aga kõhklus oli sees (nagu tilganäppija, kõik on timm aga "mõtlen"), BMW-d käisin ühte 525T vaatamas, vaikne oli küll, aga mootoris imelikud hääled nagu vanale bemmile kohaselt, ja uurides natukene siis parandamist ja sättimist jagub. Lõpuks veeres üks "varuosadeks" Volvo hoovi ja ülemus ütles (teades minu tagaveo soovi), et ennem kui õiged numbrid külge keeran, tee prooviring ja nii tegingi, vaikus, ei kiskunud kuskile, edasi käis nii ja naa (2.0) aga kõik oli täiesti arvestav ja tekkis see tunne, see peaksi minu tagaveoline olema, kuna tehniline pool on väga OK. Niisiis naeruväärse summa eest sai ligi võetud.
Autol puudus TÜV ja Kindlustus, niisiis mitte midagi tegemata viisin auto täitsa ametlikult Ülevaatlusele. Olin kindel ja sain läbi ka, muidugi väiksed mööndused (kuna auto oli mitu head kuud seisnud siis gaasid olid väheke kõrged aga mahtusid siiski piiridesse), Viimane sumbuti püti tripp oli katki (selle tegin samal õhtul korda, enam sumps ei ripu), siis käsipidur on nõrk (kinni hoiab aga mitte piisavalt) - siiani ei sega, ehk pole hetkel sellele tähelepanu pööranud ja siis üks esipiduri plekk puudu - pole otseselt viga aga võiks olla. Ühesõnaga eeldan, et siinset foorumit vaadates kohe kindlasti üle keskmise korras masin! Olen selles üsna kindel
Pildike kuidas TÜVi järjekorras ootasin :

Eesti sai selle Volvo jagu rikkamaks enamvähem 10 aastat tagasi - 04.2003 kui üks Volvoklubiline sellle esmakordselt Eestis registreeris ja siiamaani oli see Tema ja pärast Tema naise käsutuses kui osteti see sügis uuemad autod asemele. Auto pole selle aja jooksul avariis osalenud.
Kood:
Sõiduki tehnilised andmed:
Registreerimismärk 745ARZ
Tehasetähis (VIN-kood) YV1745273M2328834
Mark VOLVO
Kaubanduslik nimetus 745
Kategooria Sõiduauto
Kere nimetus UNIVERSAAL
Täismass(kg) 1950
Registrimass (kg) 1950
Tühimass (kg) 1365
Kandevõime (kg) 585
Lubatud piduritega haagise mass (kg) 1500
Lubatud piduriteta haagise mass (kg) 700
Värvus PUNANE
Mitmevärviline E
Esmaregistreerimise kuupäev (B) 1991
Eestis registreerimise kuupäev (B1) 08.04.2003
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik Saksamaa Liitvabariik
Pikkus (mm) 4844
Laius (mm) 1750
Kõrgus (mm) 1470
Telgi kokku 2
Juhttelgi 1
Veotelgi 1
Lubatud suurimad ja registri teljekoormused (kg)
Telg Registri koormus Lubatud suurim teljekoormus Juhtteljed Veoteljed
1. teljel 880 880 E E
2. teljel 1130 1130 E E
Rehvid
Telg Rehvid võimalikud variandid
1. teljel 195/65R15 91T, 205/60R15 91T
2. teljel 195/65R15 91T, 205/60R15 91T
Mootori töömaht (cm3) 1986
Mootori võimsus (kW) 82
Mootori tüüp BENSIIN_KATALYSAATOR
Uksi 5
Istekohti 5
Istekohti juhi kõrval 1
Seisukohti 0
Ülevaatuste ajalugu:
Aeg Ülevaatuse liik Otsus Järgmise ülevaatuse aeg Odomeetri näit
25.11.2013 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2014 277612
21.06.2012 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2013 270890
20.06.2011 Korduv Tehniliselt korras 31.07.2012 266901
20.06.2011 Korraline Esitada korduvale ülevaatusele 266900
12.06.2010 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2011 260754
13.07.2009 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2010 255271
07.07.2008 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2009 250082
04.05.2007 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2008 243135
12.07.2006 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2007 236000
17.06.2005 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2006 225000
Märkus: Ülevaatuse andmed on elektroonilisel kujul kättesaadavad alates 2005.aastast.
Toimingud sõidukiga:
Kuupäev Toimingu nimetus
20.11.2013 Omaniku vahetus
03.09.2004 Duplikaatmärgi väljastamine
08.04.2003 Sõiduki registreerimine
12.03.2003 Registreerimis eelne akt
Märkus: Enne 23.11.1999 tehtud toimingute elektrooniline ajalugu puudub.
Siin mingi hetk pakkusin seda müügiks aga kuna töötõttu olen sunnitud tihtilugu uuemate erinevate klasside autodega sõitma, siis õhtul Volli sisse istudes on üsna okei tunne, suur, mugav ja vaikne.
Müügis olles oli huvilisi aga vaatama keegi ei jõudnud, näha kohe, et inimesed otsivad vaid läikivat värvi mitte väga head tehnilist seisukorda ja mugavust, välimuse osas võtan midagi ka kiiremas korras ette, et natukenegi parem oleks
Mootor võiks natukene äkilisem olla, siiski see kõige lahjem mis sellele kerele sai (B200F R4 2.0 82/83 kw, palju neid alles on, ei tea

läbi m47 (5k. manuaal) läheb kardaaniga see meeletu jõud kenasti tagasilda, kus luku puudumisel üks ratas seda kasti innukalt edasi tõukab) Isenesest on mootor kuiv ja kõrvalisi helisid pole, esimene simmer kuskilt immitseb, kuna rihmakatte alt oli näha, et see vahe natukene leemendab. Mootor liigagi kuiv, kipub roostemama ja alu oksudeeruma..

Kapott oli lahti, kuna mingi anomaalia oli roolivõimuga, latt ja pump on korras, ei leki, kenasti kuiv, ok järelikult pump ei suuda ette anda, aga kuna mootori pöörded asja mõjutasid, siis tekkis kahtlus, et rihm lõdva, ja seda oligi, pingutasin lõpuni hetkel on kõik hea, saab jälle ühenäpuga rooli keerata. Lähiajal peab nii geneka kui roolivõimu rihmad ära vahetama, kole välja veninud juba. Pilt mootorist kah siis :

Kuna nv vaba ja ei hetkel pohmakat ei põe nagu keskmine striitreisser, siis kisub muude asjadega pisut kiireks, pole aega siin pajatada hetkel.



Tuunimiseni
