Pikemat aega siin juba kasutaja olnud,mõtlesin et teen enda masinast ka siia teema ära!
Enne seda bmw-d sai proovitud ka teisi erinevaid masinaid,alustades e36-st,mis oli mõeldud ainult prügimäele ,sest emexi poleks seda viia saanud kuna 90% kerest oli juba makroflex

.
Peale seda sattus kätte üli korralik e36 2.0,mis on endiselt alles aga mitte enam 2.0 kujul aga sellest juttu siis kui ajateenistuse ja viiese kõrvalt rohkem aega jääb.Sai proovitud ka ford explorerit 4,0 ja e34 525 diislit,kuigi need polnud ikka see mida tahtsin...tuleb tõdeda,et ka see 528 ei olnud see mida tahtsin,sest kange tahtmine oli ikkagi osta 540 touring aga kuna tol hetkel ühtegi mõistlikku polnud,leidsin selle 528.Aga noh pikk jutt sitt jutt,siis räägime natukene autost lähemalt....
Autot olen omanud nüüd juba üle aasta ja raha ning närve juba 2x rohkem alla pannud kui selle auto ostsin

Probleeme oli nii palju,et ei mäletagi enam kõike mida olen parandanud jne
Aga suuremateks probleemideks oli jahutus,mis kippus keema minema ja selle põhjuseks oli see,et radikat oli üritatud teibiga parandada,samuti esisild kolises,tagaluuk ei kannata mingid kriitikat ja esi stange oli parandatud kipsikruvide ja laua juppidega samuti oli esituledesse kipsikruvid lastus,sest reguleerimis vardad olid katki ja kuidagi oli vaja tuli paikka saada o_O...
See polnud muidugi veel kõik vaid alles algus....aga vaikselt sai seda ikka ellu hakatud äratama ja selle jooksul vahetanud siis radika koos uue tuule kojaga,õhu lõdvik ,mis oli katkine,esi tuled ja uued klaasid,esi stange,mootoris vahetanud õlid,filtrid,lambda andureid juba 2x vahetanud,uus sisselaske kollektor,sest vanal oli mõra sees,õhulugeja,kkk tihend,uued küünlad,akna tõstukid ja peeglid sai korda tehtud,hetkel ootab värvimist uued esi uksed ja taga luuk,viimaks kui nüüd jõulu puhkusele sain,otsustas auto jälle saba anda,nimelt pagassis põlesid mõned juhtmed läbi ja selle tagajärjel kadusid ära autol tuled ja makk,pea nädal aega sai viga otsitud miks ja kuidas aga lõpuks sai ka see korda

ja viimaks sai vahetatud ja sidurikomplekt....ah ja peaaegu läkski meelest,et ka karteri tuulutus sai puhtaks tehtud ja uus toru ostetud ,mis tekitas palju paha.
Auto andmed
Mootoriks 2,8 142 kw ,manuaal kastiga,sisuks on beezikas sport sisu,mis ei ole küll originaals aga vähemalt ilusam kui originaal heleroheline jama....kereks on touring!
Aga auto ehitus ja remontimine pole veel kaugeltki lõppenud ja läheb ainult edasi...aga mõned pildid ka





