Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 19.09.2019 09:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero
PostitusPostitatud: 20.01.2016 12:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.05.2013 20:56
Postitusi: 751
makk ammu olemas:
Pilt
Jälestan igasugu futuristliku disainiga makke ja sain selle sõbralt poolmuidu.

Veljed sain ka ühelt tartu sõbralt poolmuidu, pmst plekkvelgede hinnaga. Samas mõõdus rehvid sain mersuga tasuta kaasa. Eks kevadel vaatan, kuidas alla istub, kui ikka üldse ei istu, siis tuleb edasi müüa. Ma alguses mõtlesin, et ongi sellised tumedad, aga tundub, et on teised lihtsalt ränga kõntsakihi all.

_________________
Pakun foorumlastele kvaliteetset puukütet. Saag on olemas ja võin kõigile ning kõigele puid alla panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero
PostitusPostitatud: 26.01.2016 18:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2004 11:14
Postitusi: 258
Asukoht: Sverige
Termostaadi (A0052033975) letihind Siiberis on 47.85

_________________
Tomorrowland kirjutas:
jaah nagu enamik siinsed poleks võlgu vms? Hah, naljadtilgad oma liisingute ja muude asjaega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero
PostitusPostitatud: 13.02.2016 15:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.05.2013 20:56
Postitusi: 751
Ämm tegi uue käigukanginaha, kuna ta niikuinii hobikorras restaureerib igast mööblit. Ilge keberniit oli seda paika saada. Tegin siis toast pilti ka. Avastasin, et mingi hetk olen lund istmele nühkinud ja siis on teksade perse värvi andnud.

Pilt

Pilt

_________________
Pakun foorumlastele kvaliteetset puukütet. Saag on olemas ja võin kõigile ning kõigele puid alla panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero
PostitusPostitatud: 14.02.2016 20:30 

Liitunud: 21.03.2014 01:41
Postitusi: 332
Asukoht: Tallinn
Korralik ja puhas ilus tuba.

_________________
BMW E61 530D xDrive 170KW 2008a , Opel Omega 2.0 100KW 1999a, Volvo 740 Estate 2.3 85KW 1989a, Audi A4 1.6 74KW 1997a


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero
PostitusPostitatud: 24.02.2016 22:24 

Liitunud: 21.06.2015 18:57
Postitusi: 215
Asukoht: The Golden Street!
Mul oli ka kunagi taoline, ainult, et bensakas.
Müüsin maha või vahetasin uue auto vastu kui avastasin, et täiesti lootusetu on autot stabiilseks saada.
Vahetasin pm kõik osad sillas ära, aga stabiilseks see käru ei muutunud.

_________________
5.7 & 4.6


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero
PostitusPostitatud: 17.03.2016 22:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.05.2013 20:56
Postitusi: 751
vahetasin lõpuks väikese termostaadi ära. Kõigile teadmiseks ka, et alloleval pildil olev jupstükk koodiga A0052033975 ei ole sellele masinale õige. Õnneks pole MB insenerid aga väga palju vaeva näinud ning sisu oli neil identne ning lihtsalt ümber tõstetav. Tuba sai kohe soojaks, aga pärast väikest tiiru taastus anomaalia, et mootor üle 3000 pöörde ei lähe, armatuuris mingit põhjust ei anna. :kill

Pilt

See 3000 pöörde keberniit on algusest saadik olnud tulev ja kaduv anomaalia, EGR'i puhastamine lahendas mitmeks kuuks, ju tuleb uuesti teha.

_________________
Pakun foorumlastele kvaliteetset puukütet. Saag on olemas ja võin kõigile ning kõigele puid alla panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero
PostitusPostitatud: 17.03.2016 22:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.03.2013 21:22
Postitusi: 413
Viska see EGR klapp lihtsalt minema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero
PostitusPostitatud: 17.03.2016 22:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2004 11:14
Postitusi: 258
Asukoht: Sverige
Avariireziimi (max 3000rpm) põhjuseid on x+1, mitte pelgalt EGR. Veakoode oled vaadanud?

_________________
Tomorrowland kirjutas:
jaah nagu enamik siinsed poleks võlgu vms? Hah, naljadtilgad oma liisingute ja muude asjaega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero
PostitusPostitatud: 18.03.2016 00:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.05.2013 20:56
Postitusi: 751
Suvel dellu vaatas neid, sai sealt pisikesi asju kätte (veõjõukontroll ja roolinurgaandur ei saanud alati suheldud), kuid kõik mootori andmed olid korras. Ajaloos oli õhulugeja vigu, aga "arstile" mineku ajaks ravis massin ennast ise terveks. Ja õhulugeja lahtiühendamine pole ka mingit tulemust andnud, isegi viga pole kordunud.
Kogu huumor algas kusjuures pärast õhufiltri vahetamist.

_________________
Pakun foorumlastele kvaliteetset puukütet. Saag on olemas ja võin kõigile ning kõigele puid alla panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero
PostitusPostitatud: 18.03.2016 00:56 

Liitunud: 13.10.2008 19:15
Postitusi: 600
Asukoht: Märjamaa
ma ütlesin juba alguses, et 99% on õhukuluandur ehk MAF. See on üsna tüüpviga nendel esimese otsa CDI'del ja täpselt sellised sümptomid ongi, et täna on avariis ja homme töötab. See võib juhuste kokkusattumus täiesti olla, et pärast EGR puhastust jälle pill sõidab ja üsna pikalt. Kahtlaselt seda moodi, et keegi sinna mingi vuffel MAF'i pannud, mis vahest segast peksab. Pierburg / Bosch külge ja elu lill.

_________________
http://www.ppvaruosad.ee - Kõikvõimalikud varuosad (k.a. OEM), rehvid, tarvikud teie autole.
http://www.ohkvedrustus.ee - Õhkvedrustusega seotud varuosad sõiduautodele, maasturitele ja kaubikutele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero
PostitusPostitatud: 18.03.2016 10:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.05.2013 20:56
Postitusi: 751
Vaatasin dellu antud veakoodid üle - EGR veateade oli ja tuli ka pärast kustutamist tagasi. MAF'i viga oli ka, tagasi ei tulnud. Ei vaidle sulle vastu, tundub üsna loogiline. Võib ka see olla, et õhufiltri vahetamisel sai midagi paigast loksutatud või pudenes midagi laiali ja sealt see jant algaski.

Eks tuleb ära vahetada.

_________________
Pakun foorumlastele kvaliteetset puukütet. Saag on olemas ja võin kõigile ning kõigele puid alla panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero
PostitusPostitatud: 18.03.2016 10:52 

Liitunud: 13.10.2008 19:15
Postitusi: 600
Asukoht: Märjamaa
Lase igaksjuhuks veel mingi diagnostiga üle, sest huupi pole mõtet tükke vahetada.
Kui peaks EGR peetis olema ja välja ei taha visata (eeldab ka ajust välja progremist), siis mul peaks üks sinu autole sobiv EGR riiulis täitsa olema, kunagi sai kellelegi sebitud ja see keegi lõpuks ei vajanud seda. Originaal tükk ja täitsa tuliuus.

_________________
http://www.ppvaruosad.ee - Kõikvõimalikud varuosad (k.a. OEM), rehvid, tarvikud teie autole.
http://www.ohkvedrustus.ee - Õhkvedrustusega seotud varuosad sõiduautodele, maasturitele ja kaubikutele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero
PostitusPostitatud: 18.03.2016 11:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2004 11:14
Postitusi: 258
Asukoht: Sverige
Sellel juhitakse EGR-i ju vaakumiga. Enne klapivahetust kontrolli elementaarne üle - vaakumivoolik ja elektriline vaakumit lülitav klapp.

_________________
Tomorrowland kirjutas:
jaah nagu enamik siinsed poleks võlgu vms? Hah, naljadtilgad oma liisingute ja muude asjaega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero
PostitusPostitatud: 10.04.2016 22:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.05.2013 20:56
Postitusi: 751
Käisin vahepeal Dellu juures diagnostimas, ikka sama jama, et EGR ja MAF. MAF käis maas, sai 2 korda contact cleaneri uputust, aga asja ei saanud. 115€ ja Pierburg peale. Täitsa korda ei saanud, aga enam pole avariirežiimis käinud, kerib vapramalt edasi ega loobi avariirežiimi enam

ziim kirjutas:
Sellel juhitakse EGR-i ju vaakumiga. Enne klapivahetust kontrolli elementaarne üle - vaakumivoolik ja elektriline vaakumit lülitav klapp.


Täna avastasin, et sealkandis võibki mingi kala olla. Nimelt sain üle hulga aja mootori soojaks sõidetud ja hakkasin siis näppima. Avastasin, et EGR siiber nagu tahaks liikuda, aga ei jõua. Võtsin kolmiku lahti, näpp ette ja siiber hakkas kohe vapralt võimlema. Teistpidi töötamist silmaga kontrollida ei saanud, aga tundub, et vaakumjõudu on klapi ja siibri korraga liigutamiseks liiga vähe. Siis kui ma selle näitliku video tegin, oli veel korras, aga kardan, et lammutasin ise seal midagi laiali.

Kruvisin suveveljed ka alla. Esiots näeb ilus välja, aga kuna selle masina pagasnikus pole vist vanarauda veetud, on tagavedrustus veel üsna püsti ja 15" velgedega on tulemus natuke koomiline. Eks näis, palju viitsimist on, et midagi uut leida.

Käisin mündikas loputamas ja tegin pilti ka. Sitavarese märgistust jäi natuke kapotile ja selleks ajaks kui koju jõudsin, oli auto juba ilusti kõntsane.

PiltPiltPiltPilt


834 kilomeetrit viimasest tankimisest, sisse läks 52 liitrit, ehk siis 6,2 sajale. 500 maanteed, ülejäänu linn.

_________________
Pakun foorumlastele kvaliteetset puukütet. Saag on olemas ja võin kõigile ning kõigele puid alla panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB C 220 CDI 1999, Random Hero
PostitusPostitatud: 26.05.2016 09:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.05.2013 20:56
Postitusi: 751
Vahepeals suri kütusesurveklapp ära, pihusti vaskseib pussas läbi ja kuu aega sai vastavalt viitsimisele maja ees näppe diisliseks tehtud. Sain lõpuks korda, panin müüki ja eile üks hakkaja nooruk viis endale esimeseks autoks. Seega hetkel autot polegi.

Selle eest on aga palju vingem aparaat.
Pilt
Aparaat on siis 2014 detsembris poolakate kokkupandud 49 kuubiku ja rohelise numbriga Romet Ogar Caffe. Eelmisele omanikule ei meeldinud 49cc pakutav jõud, ehitas sinna uue silindrikomplekti ja klapipea koos kõige juurde kuuluvaga. Nüüd on lausa 0,072 liitri jagu toorest jõudu, minu 100kg lihakeha veab edasi küll. Lõppkiirus olevat GPSi järgi 75km/h, aga huj ma sellega linnast välja julgen minna. Lisaks oli see originaalis mõttetut potisinist värvi. Istet olevat ka pehmemaks tehtud.
Päris mootorratastega sõitvad tüübid on siiani ära petnud, viipavad sõrbalikult, arvavad, et tegu on päris motikaga. Kui ostsin, siis kõik tahtsid näha ja proovida. Nalja rohkem kui rubla eest.

Pilt

_________________
Pakun foorumlastele kvaliteetset puukütet. Saag on olemas ja võin kõigile ning kõigele puid alla panna.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7