Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 19.02.2018 00:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 232 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 15.08.2009 02:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Räägiks siis natuke oma autost kah (edaspidi tibuke).
Täpsemalt on tegemist 78´Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) mudeliga.

Auto andmed:
Esmane registreerimine: 01.01.1978
Kere tüüp: kupee (passis on sedasi kirjas)
Mootor: 1196 cm3, 40kW, 1,2N bensiin
Täismass/registrimass: 1205 kg
Tühimass: 745 kg
Kandevõime: 460 kg
Istekohti: 5
Pikkus: 4100mm
Laius: 1530mm
Kõrgus: 1350mm
Veotelgi: 1 (RWD)
Käigukast: 4-käiguline sport (saksas vahetatud)
Lisad: Elektriline tagaklaasi soojendus, sigareti süütaja, elektriline väljakäiv antenn
ja kui seda lisana võib lugeda, siis 4. pedaal - klaasipesu (nii kui vajutad hakkavad kojarid pühkima ja pritsib ka) :D

Ostetud sai see auto 5a tagasi. Vedeles sõbral hoovis kase all. Kuna too hetk oli raha olemas ja autot
ei olnud otsustasin selle tibukese kurvast olukorrast päästa. Saigi siis 4000.- eeku eest minema viidud.
Kuna omanik oli minu hea sõbra isa, siis sain odavamalt. Võib olla, et mõnele tundub see liiga kallis tolle
aja kohta aga kuna asi oli tulnud saksast mootori kapremondiga, siis teadis omanik selle väärtust.

Esialgu seisis tibuke ~6 kuud garaažis. Põhjus? Kere oli omadega suht mäda. Küljekarbid, esitiivad, esitiibade alune
raamistik, tagumiste koobaste ääred, esimeste istekohtade põrand - kõik oli seisus -> torka näpp läbi.
Kuna raha ei olnud, et sellist kapitaalset kere remonti teha, siis sai selle 6 kuu jooksul auto jubinateks kistud
ning ilmnes igasugu teisi pisiprobleeme nagu näiteks vasak tagumine vedru pooleks (kere oli seetõttu õrnalt vildaki).

Auto jupeks lammutatud, raha olemas, läks auto tuttava kätte tegemisele kellele sai ka ise kõrval abiks oldud
lõikamistööde ja keevitamisega. Samuti sain selle tuttava tuttava kaudu vanade küljekarpide järgi uued karbid
väänata lastud. Peale hullumeelset keevitamist ja lõikumist oli järg värvimiseelse aluspinna viimistlemise käes.
Pilte:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

Pahteldamist ja lihvimist oli nii palju, et mingi hetk sai lihtsalt jaks ja aeg otsa ning otsustasin tibukese nende meeste
kätte viia kes teenivad keretööde ja värvimisega leiba. Kuna raha nappis ei hakanud värvimuutust tegema. Passis oli kirjas lihtsalt kollane kuigi orig. värv oli üldse kuldne/pruun.
Otsisin igasugu erinevaid värvi variante netist selle auto kohta ning otsustasin lõpuks primaar-kollase kasuks. Sai jälle läbi tutvuste värvija leitud kuid seekord
ei läinud asi nii roosiliselt - tulemus oli kahjuks suht kehvapoolne. Kuna raha oli vähe, siis tuli see olukord lihtsalt üle elada.
Hakkasin tasapisi tegelema interjööri detailide viimistlemisega. Siiski sai asi niikaugele ,et tibuke sai lõpuks sõitu minna.

Veidike pilte:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

Lae ja uste polstrid ei saanud just kõige kenamad aga mis sealt ikka tahta - minu esimene auto ja esimest korda ka tegelesin selliste asjadega. Ärge siis väga maha tehke :wink:

Hetkeseis on selline, et aasta tagasi üks jobu pidurdas väga järsku ees ning sõitsin esistange/esiplekiga konksu otsa :waah
Esistange oli täiega pahupidi ja ka esiplekk ei olnud kõige paremas seisus. esistange peksin oma algeliste oskustega
tagasi sirgu ning pahteldasin ära (vajab veel lisatöötlust enne värvimist). Esiplekiga aga kahjuks nii lihtsalt ei läinud.
Pidin terve esiotsa pleki maha lõikama ning hetkel keevitan elektrikeevitusega uusi kinnituskohti (jällegi oma algeliste oskustega). Sellega saab kohe-kohe valma ning siis võib esipleki pahteldustööde kallale asuda.

Lisaks järjekordsetele keretöödele sai see suvi ka kõvasti liikuvaid jubinaid uute vastu välja vahetatud - vasak tagaratta laager, kardaanirist, siduriketas, täis amordiring, tagavedrud, käigukangi munaku stopperseib, generaator, salongi ventilaator, siduri tross, käigukasti otsavõlli laager. Lisaks sai välja vahetatud aku, klapikambri kaane tihend, mootori esiotsa ja tagaotsa semmerlingud ning veel mõned pisividinad. Tehtud sai ka klappide regull ning mootor jäi üllatavalt vaikseks.
Klapivahed sain teada raamatust mida ma pikka aega mööda netti taga ajasin ja lõpuks 350.- eest küproselt tellisin -
Haynes Opel Kadett`s Owners Workshop Manual (73`-79` models), 192lk toredat ja huvitavat lugemist. Raamatu konditsioon nagu uus! Täpsemalt siis see raamat: http://openlibrary.org/b/OL11654113M/Op ... hop-Manual" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui kellelgi infi vaja sellest raamatust, siis saatke PS!

Hiljuti sai soetatud ka uus helisüsteem mille paigaldamisega tuleb mul aga ilmselt pikemalt vaeva näha. Nimelt kummitab ruumipuudus. Taha aknale ei saa kõlle panna (benapaak kohe selle all vastas) ning esikõllidele tuleb ka klaasplastist kaste valmistama hakata.

Selline siis oli lühidalt minu tibukese lugu :)

Pilt


Viimati muutis corsairx, 27.11.2011 17:24, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 15.08.2009 03:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 2152
Asukoht: Jõhvi
Jõudu ja jaksu ,väga korralik teema!
Miski randiga kärg velg teeks auto päris kurjaks.
Ainuke asi mis natuke häirib on stanged,need võiks olla läikivad st kroomitud!
Usun et küll jõuab...

Päikest !

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 15.08.2009 03:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Velgi tahaks ise ka suuremaid ja edevamaid aga pappi pole kahjuks sinna raisata lähiajal. Eks kunagi jõuab.
Stanged otsustasin justnimelt kerega sama värvi teha. Lappasin ikka tohutul hulgal pilte netist läbi enne kui sellise
lahenduse kasuks otsustasin ja mulle meeldib! :) Pealegi oli see kroom roostes ning taastamine oleks suht kalliks läinud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 15.08.2009 03:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 2152
Asukoht: Jõhvi
corsairx kirjutas:
Velgi tahaks ise ka suuremaid ja edevamaid aga pappi pole kahjuks sinna raisata lähiajal. Eks kunagi jõuab.
Stanged otsustasin justnimelt kerega sama värvi teha. Lappasin ikka tohutul hulgal pilte netist läbi enne kui sellise
lahenduse kasuks otsustasin ja mulle meeldib! :) Pealegi oli see kroom roostes ning taastamine oleks suht kalliks läinud.


sedand küll ehitame ikka endile.
Pamprid oleksid paari 3 -4 tuhanfega saand :D
Jõudu jaksu !

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 15.08.2009 05:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2006 11:12
Postitusi: 1039
Asukoht: Harq vld
Stanged stangedeks.
Sumpa ots ja salong on porr.
Aga edu projektiga. :wink:

_________________
oeh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
M:LG KP500 datakaabel 125 eek/M:2kg pulberkustuti 150 eeki.O:KATKISE NOKIA N95


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 15.08.2009 09:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.06.2008 21:16
Postitusi: 684
Minu arvates pole sellel salongil häda midagi. Päris huvitav pigem, sobib kollasega päris hästi. Ja seda sumpa otsa saab ju ka alati vahetada, pole just midagi rasket. Stanged oleks võinud minu silmis mustad pigem olla. Aga nagu ees pool mainitud, eks iga üks ehitab autot ikka endale.
Igastahes hea töö on ära tehtud :wink:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 15.08.2009 10:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Sumpa ots on juba ammu uus keevitatud... need pildid lihtsalt vanemad :wink:
Kaalusin ka musti stangesid enne värvimist ja tegin photoshopis hunniku erinevaid variante.
Ikkagi meeldisid kere värviga stanged kõige rohkem. Ja nagu juba mainisin salongi polstrid ei ole jah just
kõige õnnestunumad. Plaanis kunagi auto uuesti värvimisse viia ning siis teen vast polstrite vahetuse ka.
Või mis sinu arvates konkreetsemalt salongis porr on ozzu ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 15.08.2009 10:59 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.01.2005 22:02
Postitusi: 2520
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Kahtlemata selle foorumi üks kõige ägedamaid autosid ajast, mil Opel oskas veel autosid disainida :)

Rooli soovitaks mingi viisakama otsida.

_________________
MB 200 W123 ´77 -> Saab 9000 2.0T ´93 -> Rover Mini 1.0 ´92 -> VW Passat Variant Syncro 2.8 ´99 -> BMW M535i '86 / Chrysler '05 -> Audi A4 3.0Q '05


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 15.08.2009 11:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Samuti käis mõte algul läbi ,et mis tõllaratas see selline on aga uskuge või mitte, sõita on selle
rooliga tohutult mugav. Seega ei näe vajadust uue rooli järgi :wink:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 15.08.2009 11:10 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.01.2005 22:02
Postitusi: 2520
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Ma nüüd avastasin, et sul on seal see pornoroolikate peal. Võta siis see ära! :D

_________________
MB 200 W123 ´77 -> Saab 9000 2.0T ´93 -> Rover Mini 1.0 ´92 -> VW Passat Variant Syncro 2.8 ´99 -> BMW M535i '86 / Chrysler '05 -> Audi A4 3.0Q '05


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 15.08.2009 11:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Ega ta jah eriti kena roolikate ei ole aga värv vähemalt sobib. Ära võtta ei taha kuna siis
muutub rool liiga piitsavarreks ja käel natuke ebamugav haarata. Eks võtab järgmise miski kallima
ja mustast silikonist näiteks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 15.08.2009 11:16 

Liitunud: 30.12.2006 22:49
Postitusi: 204
Asukoht: Lääne-Virumaa
Midagi pole porri, väga lahe projektikas :)
corsairx kirjutas:
Kaalusin ka musti stangesid enne värvimist ja tegin photoshopis hunniku erinevaid variante.

Oleksid pidanud musta kasuks otsustama, järgmine kord proovi ära :) Kas tal mingeid liiste ei käi originaalis külje peale?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 15.08.2009 11:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Käivad küll jah ühes jämedad jubedad liistud. ostes olid need minu tibukesel kahjuks(õnneks) niikuinii
suht lömmis ja kriime täis. Originaalis siis sellised liistud külgedel ja stangel:
Pilt
(loodan, et pildi omanik ei pahanda)

e: Ahjaa, unustasin mainida, et plaanis tagumine tulede alla käiv alumiinium nö. ilu-plaat ära taastada ja tagasi panna
(ääred värvin ka mustaks vist):
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 15.08.2009 12:45 

Liitunud: 30.12.2006 22:49
Postitusi: 204
Asukoht: Lääne-Virumaa
no igatahes need liistud muudaksid auto välimus hulga paremaks :wink: Pane kasvõi mingi teise sõiduki omad, golfi omad äkki?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 15.08.2009 14:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2006 11:12
Postitusi: 1039
Asukoht: Harq vld
Sinise toon on minujaoks rõve ja rool pole ka nagu päris see.
Vb on ka asi sellest et on suht üks luine.
Seest hästi sinine ja väljast hästi kollane.
Liistud võiksid jah sebida ja ette ka vb valged suunad.Annaks välimusele kontrasti.
Ja võiksid need prisma kilbid ära visata sest ilus plekk on minuarust 100 korda ettem.
Aga see on lihtsalt minu tagasihoidlik arvamus.
Auto ise väga äge 8)

_________________
oeh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
M:LG KP500 datakaabel 125 eek/M:2kg pulberkustuti 150 eeki.O:KATKISE NOKIA N95


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 232 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7