Nonii, teen enda autost kah siia teema ära, et järgmine talv ikka rahvas teaks kes/mis neist männikul mööda sõitis.
Autost:
Subaru Impreza WRX STI Type R Versioon 4
STI Type R ehk siis puhas JDM kraam ja kupee kerega, rool vasakul ning Eestis ametlikult arvel.
IMG_9414 by
KarllR, on Flickr
IMG_9417 by
KarllR, on Flickr
IMG_9428 by
KarllR, on Flickr
IMG_9427 by
KarllR, on Flickr
IMG_9421 by
KarllR, on Flickr
IMG_9431 by
KarllR, on Flickr
Mis siis huvitavat - mootorit juhib GEMS-i juhtarvuti (ALS ja LC peal), plokikaane voolavust parandatud, otseväljalase v.a. viimane pütt, stockis 206kw, hetkel ei oska öelda täpselt palju, aga nõksa rohkem võrreldes originaaliga. Hetkel pigem seadega rõhutud vastupidavusele, on kõrvaldatud JDM ajuga kaasnev detonatsiooni oht ning jõudu proovib suurendada siis kui käigukast saab vahetatud uuema STI 6k kasti vastu.
Käigukast varustatud DCCD - ga, saab muuta veojõu jaotust. Taga stock ketas LSD, ees uuema spec c piiratud libisemisega helical LSD. Veljed OZ Superturismo Evolutionid. Ees nelja kolviga ja taga kahe kolviga suured pidurid.
Muud ei midagi, nagu STI Type R ikka - IC spray, el aknad, el kokkuklapitavad peeglid (ainult JDM teema

), alumiiniumist kerge kapott, STI esimene ülemine strutbar.
Plaanidest - valmistun talveks, vahetamist vajaks osa pukse, kiirem roolilatt kuluks ära ja kunagi ka uuema STI kuuene kast ja auto keretööd ning värvimine valgeks või siniseks.