Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 22.10.2019 15:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 242 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: BMW 328i E46 M-Tech I 174kW '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 25.11.2011 23:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.03.2008 15:46
Postitusi: 223
Asukoht: Tartu
Ajaviiteks panen oma auto siia üles, kuna selles foorumis paistab üldse E46-tega suht nutune lugu olevat.
Tõstan siis EBKst otse ümber.

august 2010
Peale eelmise E36 320i müümist sai pingsalt hakatud jälgima mobile.de-s E46 keretüübi nimetust kandvaid masinaid, kuna soovitud varustusega masinaid Eestist leida on suht lootusetu. Eelkõige siis otsisin 328i-t manuaal kastiga (aga silmasin ka 323i, 325i ja 330i mudeleid). Peal 2 nädalat ilmuski seesamune auto müügile ja ega pikalt mõtlemist ei olnudki ning sai lastud kohe endale Eestisse ära tuua. Nüüdseks auto arvel ja esimesed paarsada kilomeetrit läbitud. Eelkõige meeldib auto juures mulle mootor – 142 kW ja 280 Nm (M52TUB28 siis täpsemalt). Ja ega varustuski autol kõige kehvem pole :cool: Märkimist väärivatest asjadest on nahksisu, esimesed sportistmed soojendusega (juhi oma mäluga), kliima, vihmasensor, katuseluuk, xenon tuled, klapitavad peeglid (soojendusega loomulikult), M-Tech sportvedrustus, tagumised parkimisandurid, M-tech I aerodünaamika pakett, elektriline tagaakna kardin, isetumenev tahavaatepeegel, dünaamiline stabiilsuskontroll, 4:3 ekraaniga navi ja telekas (mis muidugi nõuab nüüd digiboxi), 4x el. aknad, Harman Kardon helisüsteem, CD-box (6-le CD-le), MF rool, püsikiirushoidja, teisaldatav kärukonks, GSM süsteem (Nokia), Remuse sportsummuti (mis teeb päris mõnusat häält minu arvates) ja kõrvalistuja istme all asuv esmaabi karbike.
Olgu siis täpne varustuse nimekiri ka ära toodud:
Pilt
Vigadest, mis esialgu silma hakanud ja kõrvaldamist ootavad:
-parkimisandurid ei tööta (korras, üks andur jamas ja kõigil tahtsid pistikud vahetust)
-varuratas puudu ja tööriista sahtel suht tühi (olemas)
-ekraan ei näita navi võimalust ja plaati ei saa navi sahtlist välja (uus navi arvuti olemas ja asi töötab)
-CD boxi sahtel ei tule välja (korras, roheliselt tuli uus box) -peeglite mälu ei tööta, samuti ei keera parem peegel alla, kui tagurpidi käik sisse panna (selgus, et enne 10/99 autodel ei olegi veel seda funktsiooni)
-vihmasensor ei toimeta päris nii nagu peab (hakkas ise korrektselt tööle peale UMi külastust :) )

Nädalavahetusel läheb vahetusse õli, õlifilter, õhufilter, bensiinifilter, klapikaanetihend. Ja eks peatselt ka jahutusvedelik, piduridedelik ning diffri ja käigukasti õlid.
Pikemaaja plaanidest nii palju, et kunagi mingid kobedamad veljed alla ja ehk selle tagaspoila asemel mingi tagasihoidlik lip paigaldada. Kindlasti tuleb ka toonklaas. Samuti võiks digiboxi paigalda.Muud nagu hetkel eriti pähe ei tulegi. Ja minu arust pole viga sellel paljukirutud Harman Kardon süsteemil, minu jaoks täiesti piisav. Ehk kunagi tulevikus hakkan neid kõlarid jõudumööda välja vahetama aga eks seda vaatab veel.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

august 2010
Panen ühe teaseri edavama veljega :)
Pilt
Tegemist siis varurattaga, mis ostetud sai (pidi olema ainult 50 km üldse kokku sõitnud).
Tundub, et pealolev 225 rehv on juba liiga lai, kinnitusmutrit enam peale ei mahu keerama.
Pilt

Samuti on tööriistakomplekt jõudsalt täienenud ja nüüdseks puudu veel ainult tangid.

Nüüd siis mõnest probleemist ka.
Õlivahetuse aja selgus, et eelmine sakslasest omanik on k****i kooner olnud ja õlivahetuselt kokku hoidnud ning välpa korralikult üle lasknud või piinliku täpsusega täitnud ning samal ajal kõvasti lühikesi otsi teinud :evil: Mootor seest kõige puhtam just pole :mad:
Vahetatud sai samal ajal veel ka klapikaane tihend, salongifilter ja bensiinifilter (filter oli aastast 99 aga lahitvõttes oli küll suhteliselt puhas). Pealolnud mitmekordselt kasutatav K&N õhufilter sai vahetatud tavalise vastu. Kojameestele läkisd külge UMist toodud uued vahetuskummid.
Külma mootoriga tekkis probleem tühikäigu pööretega, kus paari minuti jooksul hakkasid pöörded hüppama ja vahel suri auto ka välja. Natuke netis uurimist ja selgus, et tegemist M52TU Vanosega seotud tüüpprobleemiga.
Seetõttu sai panud UMi aeg tarkvara uuenduseks. Loodan, et oli selles kasu ja see jama enam tagasi ei tule.
Samuti sai lastud teha samal ajal ka veermiku kontroll. Tulemused ehk kõige hullemad pole aga tegemist siiski jätkub.
Vahetamist vajaksid tagumised vedrud (parempoolne on murdunud), tagumised suured õõtsapuksid, ülaõõtshoova välimised puksid ja tagumine reduktori puks. Samuti on pehmed esimesed õõtshoova puksid.
Vahepeal tegin kuulmise järgi kindlaks, et 2 parkimisanduri sensorit on oma töölepingud lõpetanud. Aga see, kudas nad küljest ära peaksid käima, on hetkel veel minu jaoks mõistatus :)
Plaanides on veel ka Vanose tihendite vahetus ja korrastamine. Nimelt kui anda 1500 rpmi juures natuke järsemlt gaasi, hakkab auto tõmblema. Peale 2500 rpmi see tõmblemine kaob ja auto läheb normaaselt edasi kuni lõpuni.

august 2010
Nädalavahetuste toimetamistest siis lähemalt.
Kuna ilmad porised ja lumigi kaugel pole, sai ostetud Petex kummimatid. Sobivad nagu valatult. Veeluurmatte ei hakkagi vist enam ka suvel kasutama. Tuleb neil ainult kinnitused kuidagi tervelt kätte saada, sest UMi küsitav ca 300 krooni nende eest on liig mis liig.
Pilt
Vahetatud sai ka jahtusvedelik. Kuna ühelepoole tundus mõistlik ka veepump ära vahetada, sai ee samuti uus ostetud.
Pilt
Vana pump (komposiitmaterjalist labadega originaal) oli tegelikult heas korras aga kui juba siis juba.
Kuna salongi ei tahtnud eriti sooja tulle, sai ka soojendusklapp lahti lammutatud. Selle panin aga sama targalt kokku tagasi, kuna kõik paistis korras olevat. Igatahes tuleb nüüd salongi sooja nii mis mühiseb :cool: Enne uue jahutusvedeliku sissepanekut sai süsteem korra destilleeritud veega ka läbi loputatud.
Kohale jõudsid ka sellised asjad:
Pilt
Vaja veel üks kunagi juurde tellida, kuna teisel võtmel nupud veelgi hullemas seisus (kellel huvi nuppudeta tooriku vastu, võib minu poole pöörduda :) ).
Pilt
Sesoses selle imevahendiga on plaanis järgmised asjad. Kõigepelt sõidan praeguse täissünt õliga 3000 km täis. Pealse seda panen sisse Auto-RXi koos mineraalõliga. 2000 km läbimisel õlifilter vahetusse. 4000 juures sisse uus mineraalõli ja filter. Siis jällegi 4000 km sõitu (õlifilter ka poole ajal vahetusse). Vajadusel tee uuesti samad tsüklid läbi ja alles siis lähen täissünt õlile tagasi. Saab siis ehk mootorit seestpoolt puhtamaks küll :)

november 2010
Nädalavahetusel sai jälle auto kallal nokitsetud.
Vahetusse läksid süüteküünlad (nagu ette nähtud, läksid peale NGK BKR6EQUP). Samuti tegin tühikägumootori klapi tahmast puhtaks.
Ning viimaks sai ukselingid ja hinged ette võetud. Pingutasin ukselinkide poldid üle, natuke vist läkisid isegi kergemaks. Kuna lingid kippusid välisesse asendisse kinni jääma, sai lastud määret linkidele. Nüüd seda kinnijäämis jama enam ei toimu. Määret sai pandud ka hingedele ja piirajatele ning tulemuseks kergemini liikuvad uksed.
Panin tähele ka, et vihmasensor on ellu äraganud ja toimetab nii nagu peab. Peab mainima, et päris mugava funktsiooniga on tegemist :)
Paar pildikest ka lisaks veel:
Pilt

Pilt

detsember 2010
Reede õhtul sain nautida lumiseid Võrumaa ja Põlvamaa teid :) Ühel kõrvalisel teel kodu poole liikuma hakates üritasin teele tuisanud lumevallidest hooga läbi rammida, mis algul paistis õnnestuvat. Aga ühel hetkel vajus auto teelt kõrvale hange ja kinni ma seal olingi. Õnneks sai appi kutusuda traktori, mis auto välja tõmbas ja selle teelõigu suurema teeni puhtaks lükkas. 50 kilomeetrit tuli kulgeda komanda käiguga ja viimased 6 kilomeetrit teise käiguga. Nii hulle teeolusid pole mul veel õnnestunud kogeda :D

Positiivse poole pealt ka midagi. Nimelt hakkas autol vahepeal üks silinder vahele jätma. Juhtus see enamasti kiirendamise ajal 1500-2000 rpm-i juures. Peale 2000 rmp-i hakkas enamasti normaaselt toimetama aga vahel jäigi mootor viie silindriga lonkama.
Diganostika näitas 2. silindri vahelejätmist. Kuna küünlaid olin hiljuti vahetanud, jäi kahtlustada kas vigast süütepooli või pihustit. Ostsustasin alustada lihtsamast variandist ehk süütepooli vahetusest. Peale uue süütepooli pealepanekut ei ole mootoril enam mingit vahele jätmist. Samuti on kadunud ka auto ostust saati olnud mootori tõmblemine 2000 rpm-i juures. Kindluse mõttes peaks tegema vanose lekketesti aga hetkel igatehes tundub, et vanos toimetab päris korralikult.
Üks pilt ka reede õhtust, kui olin kodu jõudnud ja auto ära parkinud:
Pilt

veebruar 2011
Täna vaatasin pilte auto piduritest ja panin tähele asja, mida sügisel rattaid ümber tõstes tähele ei pannud. Nimelt on tagaratastele velje flantsid vahele pandud:
Pilt
Välimuse järgi tunduksid nagu olevat tegemist H&R 15 mm flantsidega.
Oskab keegi pakkuda, milleks need võivad sinna installitud olla :roll:
Peaks äkki need vahelt minema viskama?

veebruar 2011
Kuna meeldib, et asjad saaksid korralikult tehtud, lähevad vahetusse kõik pildil olevad asjad :cool:
Ehk siis kõik tagasillas leiduvad puksid, kondid, esisialla õõtshoova puksid, geneka rihm ja rullikud ning muidugi ka M-Tech tagavedrud.

Pilt

märts 2011
Eile sai kõik need eelpool nähaolevad asjad ära vahetatud (tänud siinkohal einarile). Päris mõnus on kulgeda, kui tagasillas kõik kummiosad ja vedrud on uued :cool:
Täna sai sillastendist läbi käidud ja väheke sisseoste jälle tehtud:
puuduolev summuti klamber, 1 L diffri õli (Castrol SAF XO), 2 L käigukasti õli (MTF-LT-3), 6 l mootoriõli (Valvoline Turbo 10W40), õlifilter.
Samuti ostsin õlipumba, et saaks ilma suurema vaevata kasti ja diffri õlid ära vahetada.
36 mm padrun kulub ka marjaks ära, ilma selleta jääks õlifilter vahetamata.

Äkki oskab keegi nõu anda käigukasti õli koha pealt. Nimelt küsisin UMist MTF LT-2. Müüja ütles, et neil seda ei ole ja pakkus asemele MTF LT-3. Tema sõnul pidavat see parem ka olema kui LT-2. Nüüd aga välismaised foorumeid uurides tuleb välja, et LT-3 on mõeldud E90 (ja teiste uuemate mudelite) käigukastidesse ning seda ei soovitata kasutada LT-2 asemel :roll:
On kellegi selles vallas kogemusi või nõuandeid, kas panna see LT-3 kasti sisse või mitte?
Pilt

märts 2011
Nii, eile sai siis kõik eelmisel pildil olevad asjad käiku lastud.
Siin siis näha milline on vana ja uus diffri õli:
Pilt

Värske käigukastiõli
Pilt

Väljatulnud õli
Pilt

Tekkis nüüd kellegi veel soovi oma "eluaegsed" õlid välja vahetada?
:mrgreen:
Täna sai veel UMist läbi astutud ja puuduolev parempoolne tagumine logariots ära ostetud.

märts 2011
Kuigi esisillas said õõtsapuksid vahetatud, jäi ikka silda mingi klobin sisse.
Kiire UMi külastus ja selgus, et vasak stabika liigend on lõtkuga. Muid vigu ei avastatud :)
Kui laupäeval saavad pildil olevad asja vahetatud, siis jääb veel teha ainult lekkiva roolivõimendi vooliku korrastus (sellega kaasneb loomulikult roolivõimu õli vahetus).
Peale seda aga hakkavad ideed otsa saama, mida võiks veel kõpitseda.
Sügisel plaanis uuendada kõik pidurikettad ja klotsid.
Kuna kevad on käes, tuleb hakata vaatama kobedamaid velgi :cool:
Teab keegi kohti soovitada, kust võiks saada soodsa hinnaga edevaid velgi :)
Pilt

juuni 2011
Nõnda, räägiks natuke vahepel toimunust.
Nimelt on mõnda aega auto olnud sellises seisus:
Pilt
Põhjus siis masendavalt lihtne - kiirustamine ning sellest tulenevalt unustamine/tähelepanematus.
Ehk peateele sõitmine ilma ühte sõidusuunda kontrollimata :oops:
Kuna tegemist ikka väga hea masinaga ja temast loobuda ei tahtnud ning oli kindel plaan korda teha korralikult, sai ostetud eBayst teine 328i kõrvale, millelt saab kõik vajalikud osad ümber tõsta. Ja selle masinaga kaasnesid ka M double spoke 68 veljed :)
Auto pärit UK-st, ehk siis parempoolse rooliga.
Hetkel on siis autod töökojas ja ehk saab peagi hõbedase jälle liikuma.
Mõned pildid sellest UK masinast:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

juuli 2011
Täna saabusid Saksamaalt BOSCH xenon tuled :cool:
Kõik pasitab vägas heas korras olevat, isegi kõik pirnid sees ja terved. Nagu näha, tuli komplektiga kaasa rohkem asju kui endal tegelikult vaja läheb :)
Pilt

august 2011
Vahelduseks üks pilt auto hetkeseisust.
Puuduolevad paneelid saavad peagi värvi alla ja siis ehk õnnestub üle pika aja jälle oma BMWd roolida :cool:
Fordide roolimisest suht villand juba :)
Pilt

august 2011
Back on the road again :cool:
Auto juba nädalake valmis olnud ja eile sai ka ülevaatusel ära käidud.
Auto läbis selle ühegi veata, mainiti ainult, et parempoolsel sisemisel rooliotsal väikene lõtk.
Täiesti suskumatu, kui head pidurid ikka E46-l on - kettad on viimase piirini kulunud ja usstiavad täie mõnuga aga pidurdavad veel täiesti piisavalt, et läbida ülevaatus :)
Panen ülevaatuse tulemused siia ka kirja, hiljem hea võrrealda aastate lõikes:
CO tühikäigul (lubatud 0,5) 0,005% (eelmine aasta 0,22%)
CO kõrgendatud pööretega (lubatud 0,3) 0,009% (eelmine aasta 0,21%)
Sõidupiduri üldefektiivsus 74% (eelmine aasta 63%)
Natuke üllatama paneb mõõdetud auto kogukaal - 1380 kg

Ainuke probleem, mis on veel jäänud, on seotud kliimaga. Nimelt ei taha süsteemist kuidagi külma õhku tulla. Leket kusagil ei ole ja pump lööb korralikult aga külma õhku ei kusagil :roll:
Eks proovib veale lähiajal jälile saada.

Mõned pildi ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Ja nüüd siis ka kõik asjad müügis, mis rohelisest üle jäid:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=56&t=134759

september 2011
Sai väheke tulemajandust juurde aretatud (kuigi pole kunagi tagumisi udutulesi kasutanud ja arvatavasti ei kasuta ka). Lihtsalt meeldib kui asjad on sümmeetrilised :)
Pilt

september 2011
Nädalavahetus jälle autoga veedetud :D
Alla sai kruvitud roheliselt võetud kõik pidurikettad ja klotsid (käispidurite kinnitusvedrud sai UMist toodud).
Mootor sai siis uue õli ja klapikaane tihendi:
Pilt
Ja pagasnikus nüüd mõni luks juures :)
Pilt

oktoober 2011
Tulede teema jätkuks...
enne
Pilt
nüüd
Pilt
Pilt

oktoober 2011
Kuna tulevat talve nende Kesk-Euroopa turule mõeldud talvepasteldega vastu võtta enam ei soovinud (kuigi vist tänu DSC-le sai eelmine talv suht edukalt hakkama), sai hangitud selline komplekt: veljed 16" Star Spoke 45 koos 205/55 rehvidega Dayton DW700 (mustrit ca 8mm, 2 rehvi peale 1 nael puudu) ja Yokohama Guardex 700 (mutrit ca 6-7 mm, naeltega suht nutused lood, alla poolte paistab alles olevat).
Veljed ka sellise räsitud olekuga ja kobrutavad päris mitmest kohast aga talveks käravad küll :)
Pilt


oktoober 2011
Hetkel masin sellises seisus :)
Pilt
Põhjus selles, et oma lollusest sai kliima mittetöötamise põhjuste selgitamise käigus vigastatud evaporaatori torusid ja nüüd vahetan kogu selle kliima/soojendus kopsiku täies tükis välja. Kuigi mul oli olemas varu evaporaator, hankisin ikkagi terve süsteemi uue, kuna tundus, et seda klapisüsteemi lahti kakkudes ma teda sellisena kokku panna küll ei suuda, et ta ka korralikult tööle hakkaks.
Ja nüüd on ka natuke mugavam klaasipuhastajate hoovastikku vahetada (vanal hoovastukul oli üks nuut kinni jooksnud).

november 2011
Nüüd peaks öine ninaesine päris hea saama :cool:
Pilt
Ühes tavaline, teises BlueVision. Ega suurt vahet pole, muidu ei saakski midagi aru, kui ise tead, et on erinevad pirnid. Tootja ise lubab värvuse temperatuuriks 3400K, eks ta siis 100-200 Kelvini võrra erineb tavalisest halogeenist
Pilt
Aga nüüd on peale kõigi pirninde vahetust ööse ikka väga mõnus sõita, eriti andsid tuna uued lähitule pirnid, nii et soovitan kõigil oma pirnid ära vahetada :D

_________________
BMW E46 328i M-Tech I 174kW/330Nm


Viimati muutis Marek555, 27.10.2016 21:09, muudetud 6 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 26.11.2011 01:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.04.2008 14:20
Postitusi: 746
Supper korralik autoteema ja ilus auto ka muidugi...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 26.11.2011 01:10 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
Väga ilus auto..aga see sumpsiots on küll nagu... :uhoh :kill Ei sobi nagu talle. E36 peal oleks see täiesti tavaline olnud, E46 peal, mitte niiväga :D Aga noh, maitse asi ;) Edu!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 26.11.2011 01:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2007 17:31
Postitusi: 1072
Asukoht: tallinn - stockholm
Kas velge tagurpidi ei saa pagassis keerata. E36 oli mul orikas velg style 6 ja selle viskasin küll tagurpidi sisse, keerasin murti kinni ja lisaks sin hoida seal velje sees omakorda tagavara 1l õlipudelit, täkujuhtmeid ja puksiir köit :D

_________________
crx- 1,6@91kw
325tds@ 105kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 26.11.2011 01:55 

Liitunud: 15.08.2007 21:25
Postitusi: 797
Kerisin pilte järjest allapoole, et näha pilti, kus see sumps ometi kadunud oleks, kuid .. :waah

kole kui öö ju ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 26.11.2011 11:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.05.2005 20:54
Postitusi: 601
Asukoht: Söörömöö
Mis muhuga plaanis?

_________________
tomsonmrt.com
rebelmoto.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 26.11.2011 11:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.09.2005 17:56
Postitusi: 538
Tõesti korralik ja sisukas autoteema. Aga jah, selle sumpsiga võtaks küll midagi kiirelt ette. Harman Kardon on BMW puhul ainuke, mis üldse mingit kriitikat kannatab. Võrreldes konkureerivate automarkidega on BMW tehase audiosüsteem täielik jama. Aga edu autoga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 26.11.2011 12:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.05.2004 14:39
Postitusi: 720
See auto kuidagi nagu ei sobi siia foorumisse kohe :D ..korralikult remonditud ja kõik lihtsalt liiga korralik, teema jne. vinge värk.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 26.11.2011 14:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4728
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Hea masin nii seest kui väljast, aga no see pütt on ikka väga nilbe seal taga. Pane ikka originaal pott taha;)

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 27.11.2011 21:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.03.2008 15:46
Postitusi: 223
Asukoht: Tartu
prelude20 kirjutas:
Kas velge tagurpidi ei saa pagassis keerata. E36 oli mul orikas velg style 6 ja selle viskasin küll tagurpidi sisse, keerasin murti kinni ja lisaks sin hoida seal velje sees omakorda tagavara 1l õlipudelit, täkujuhtmeid ja puksiir köit :D
Mul E36-s oligi velg selliselt nagu ta pildil oli. Ja harjumusest üritasin E46-le sama moodi panna. Aga ega mul muud üle ei jaanudki kui keerasin ta teistpidi. Mul ka seal nüüd käivituskaabel, helkurvest, tõkiskingad, puksiirköis ja tulekustuti.

woush kirjutas:
Kerisin pilte järjest allapoole, et näha pilti, kus see sumps ometi kadunud oleks, kuid .. :waah
kole kui öö ju ?

Kui esimest korda seda autot nägin, siis ise vaatasin ka, et on ikka jurakas sinna alla pandud. Aga nüüd olen selle summutiga ära harjunud ja minu silma ta enam ei riiva :D See ülesse kaarduv ots võiks olemata olla aga summuti otsi ma selle pärast lõikama ei hakka. Korraks sai roheliselt võetud originaal alla pandud aga see tundus minu jaoks ikka liiga vaiksena, siis saigi see summuti tagasi pandud (ja hääl ongi ainus põhjus, miks nii sai tehtud). Siin sellest pilt kah
Pilt

Summutist natuke lähemalt. Tegemist Remuse summuti tüübiga 826 (täpsemalt veel Remus Sport Rallye DTM). Nene topeltotsade läbimõõt 84mm :D ja pütt on üleni roostevabast ja happele vastupidavast terasest. Saksamaal paistab see Remus popp olevat, päris mitut E46-t olen mobiles näinud sama pütiga. Uuena maksab see muideks kataloogist vaadates ca 810€ :err Üks kunagi tehtud lähivõte ka juurde
Pilt


Birdshit kirjutas:
Mis muhuga plaanis?
Tehnilise poole pealt plaan lähiajal kõik rooliotsad vahetada (ülevaatusel mainiti , et parem sisemine väikese lõtkuga). Peal seda polegi veermikus midagi enam vahetada, kuna kõik muud asjad on uued.
Tahaks toonklaasi ka aga kuna osad E46 omanikud on kurtnud halba raadiolevi peale toonklaasi panekut , siis see on mind preagu veel tagasi hoidnud. Samas on olemas elektriline tagakardin, nii et selle tooniga väga kiiret ei ole.
Suveks plaan mingi normaalsed 17“ veljed ka alla otsida, rohelisel all olnud M paketi veljed suutsid pikanäpumehed kahjuks ära varastada :( .
Kui kunagi rohkem raha üle jääb, siis tahaks 16:9 ekraani sisse visata ja MKIII või paremal juhul MKIV navile üle minna. Digiboxi võiks ka panna, saaks seebikatel silma peal hoida.

bemarimees kirjutas:
See auto kuidagi nagu ei sobi siia foorumisse kohe :D ..korralikult remonditud ja kõik lihtsalt liiga korralik, teema jne. vinge värk.
Tänan :)

Lõpetuseks pilt "uute" talvevelgedega
Pilt

_________________
BMW E46 328i M-Tech I 174kW/330Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 27.11.2011 22:06 

Liitunud: 06.09.2009 22:30
Postitusi: 3413
Kui ma nüüd enda A8ga vördlen, siis E46 pakiruum on peaagu, et olematu :D

Auto ise kena ja teemat väga hea lugeda. Talveveljed on kenad, ühed kenamad bemmi veljed minu silmis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 28.11.2011 01:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2011 14:10
Postitusi: 871
Ilus sile e46 :hail , aga no kurja, see pütt näeb seal ikka päris kohatu välja, mis siis et see nii hea ja kallis on :D Kuidagi imelikult see sinna alla ka krutitud, istub kuidagi kahtlaselt :waah Eniveis parimat...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 28.11.2011 12:12 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3610
Keera see pütt otstega allapoole :D :kill .

Ei aga muidu on kuramuse korralik pill :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 28.11.2011 14:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2007 17:31
Postitusi: 1072
Asukoht: tallinn - stockholm
Ei saa aru, kas siin inimestel mingi imelik sündroom. kõiksugu teibituunig sierrasid jen kummardataks maa alla välja. Nüüd korralikult hoitud masin ja ridamisi kommekaid mingi summuti kohta. Ja polnud sellel antikal ka viga midagi :)

_________________
crx- 1,6@91kw
325tds@ 105kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 28.11.2011 15:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4728
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Auto ise selline soliidne stock E46. Täiesti ilus auto sellises seades, ja siis tagant ulatuvad taevasse mingid jubedad otsad mis meenutavad neegri fallost mis omakorda justkui tahaks tühjendada end taevalaotusse.

Ülalpool oli pilt, kus masinal oli all korralik tagasihoidlik pütt. Selline jubedus mis praegu riivab ikka päris silma ning omal oleks ausalt öeldes päris piinlik sellist jurakat auto all üldse hoida.

Kujuta nüüd omale ette päkapikku kel neegri t_ra on? Õudukas ju.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 242 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7