Ultron kirjutas:
Khm, mingi tegelane laenas seal manomeetrit ja ütles, et lase rohkem stardipöördeid peale enne viimast sõitu
Kui tulemused väljas, pole probleemi auto potentsiaal välja arvutada. Kiirendusvõistluste kalender
http://www.bhra.ee/index.php/page,20 Ise kasutan DOSi põhist Cartesti arvutuste tegemiseks, seal saab ka rehvimõõte muuta. Palju suurema diameetriga ei päästa. Endal muidu sama teema, et tehasekonditsioonis auto sai kolme käiguga hakkama, natuke järgi aidatud tahab neljandat ka peale saada.
Suured tänud hea info eest kohapeal. Rehvirõhu alandamine ja burnout muutsid pidamist ikka korralikult, ei osanud sellist muutust ette arvata eelmiste sõitude puhul. Samas ei tahtnud ka jälle kerima lasta. Kogemused,kogemused,kogemused.
Praegusele veljele(8") istuks veel 275 lai peale, kuid hea oleks teha praktiline test, et kontrollida kuidas ET vms mõjutab koopasse mahtumist(laius). Kõrgust saab õnneks coilidega reguleerida.
Natuke raske oleks(praegu) õigustada investeeringut teistesse velgedesse/rehvidesse puhtalt selleks, et dragi 2x aastas sõita.
Ootame siis ametlikke numbreid.