Heh vaevalt, et see Audi mis ennem mul oli oleks 5 aastat veel sõitnud. Peab ikka eriline tolkan olema kui pole eales näinud ega ka ei tea mis seisus see audi reaalselt oli.
Audil oli pritspea pees,4 jas silinder omadega õhtal, kere igaltpoolt kobrutas, pöörded kõikusin sõltumatta et sai uue tühikäiguklapi+ andurid kõik mis vaja, tagant sõnaotses mõttes voolas toorest kütust välja ja timmimisega paremaks mitte ühti ei läinud lõpuks lihtsalt tuli vägisi ta ära müüa, et mitte tampida küttekulude alla üüratuid summasi lisaks veel juppidele koguaeg, sest said ühe asja korda kohe tekkis järgmine probleem mina ei näe sellel mõtet hoida 91. aasta c4 100-t üleval.
Opelil nipet näpet vead siiski on : kesklukk ei pane ühte tagumist ust kinni samas signaga läheb,ning tagumine rattalaager+õlid,filtrid,rihm tuleks siis teha.
Kontroll ülevaatusel sai kah käidud ja vigu nagu ei tuvastatud midagi co-d kõik olid paigas. Diagnosti lähen tuleval nädalal huvipärast vaatama.
Küttekulu stabiilselt olnud 8,5/100 mille üle ei saaks kurta olenematta suuremast mootorist võrreldes audiga.
Samuti roostet leidsin minimaalselt 2-st kohast, isegi koopad ja põhi olid vägagi kenas seisukorras seega kipun kohe kindlasti vastu vaidlema neile kes kipuvad Opelit kui autot üldiselt maha tegema kuna nii on läbi aegade keegi kuskil ees kaagutanud et "ala sitt masin"
Pildimaterjali siis kah:


Ja üks pilt enne seda, kui auto pessu läks.
