Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 12:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 68 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Porsche 944 1983a. Rosco
PostitusPostitatud: 11.04.2010 23:46 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Tegu siis 1983 aastal tehasest väljunud Porsche 944-ga. Mootoriks on R4 2.5 oma 120 kw-ga.

Alguses oli selline:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Päris kohutav rooli oli peal,mis sai õnneks siin foorumis kohe maha parseldatud.
Pilt

Sai ostetud ilusam orginaal rool.
Pilt

Sel hetkel oli mul siis 1 korralik ja teine juppidena,millest oli plaan teha rohkem rajale orienteeritud masin. Kahjuks see plaan läks enda tõttu vettvedama.
Pilt


Kahjuks olin loll ja lasin käest auto. Esiotsa jooksis kits ette,mis lõhkus parempoolse tiiva ja tule. Taha nurka tuli ML mersu. Mersu pauk läks küll kindlustusse,aga kuna tööd see hetk ei olnud,siis võtsin hoopis raha välja.
Paar õnnetut pilti:
Pilt
Pilt


2009 aasta juuli alguses jäi auto seisma tänu purunenud diffrile.
Pilt
Pilt

Nüüd olen hakanud autot uuesti ellu äratama.
Käigukast sai remonditud uute tihendite ja laagritega. Differ tuli 944 s2 alt.
Pilt
Loksuval roolikaardaanil sai vahetatud kardaaniristid.
Pidurid ülekäidud ja vedelik vahetatud.
Pilt
Kuna veljed on uuema tüübi ET-ga siis lisatud flantsid ja pikemad tikkpoldid,et rattad ilusti istuks. Ilma flantsideta on uue malli veljed liiga koopas. Uute ET on 55,vanal tüübil 20-30 vahel midagi. Selgituseks,et vana tüübi 944 kutsutakse 1983-1985,5 autosid. Üle selle uuema tüübi omad.

Tsuti ka praktilist tuuningut. Tegu siis väiksema segusiibri trossi rattaga,kui orginaalis. Lühendab pedaalikäiku. Teoorias peaks tunnetus parem olema. Orginaalis liigub gaasipedaal terve kilomeeter.
Pilt

Kuna kitsele otsa sõites sai tulede hoovastik korralikult kannatada,siis nüüd plaan teha sellised tuled,ei tea ainult millal valmis saan need. Tegu 92 carrera GTS tuledest edasi arendustega. Orginaalis kandilised elemendid sees,aga minuarst luuptuledega kenam.
Pilt
[img]http://freerevs.com/pictures/18454674.jpg[img]
Pilt
Pilt

Natuke tegin sablooni.

Pilt
Pilt

Tänu kitse paugule oli ka parempoolne tiib muljuda saanud. Üldse oli see kole kujust väljas ja tundus,et seda ei saa ka korralik plekksepp kujusse. Sai otsitud uus tiib. Muide,tutikas tiib maksab ca 15 000 eek :)
Kasutatud korralikku tiiba eestist leida suht võimatu. Õnneks lõpuks sain peaaegu korraliku tiiva,mis omas kujus. Ainult üks ninapleki kinnitus puudu.

Sai siis võetud vanalt tiivalt nurk ja see korralikumale külge poogitud. Reaalselt ei ole nii paks kiht pahtlit,nagu pildilt tundub,moonutab.

Pilt
Pilt

Nüüd vaja veel esipõllele oma kuju anda,kuna see suht palju haiget saanud. Tegu on mingi kummi laadse materjaliga,mis paindub ja väändub igatepidi.

Pilt

Kõik kolm nö ribi on lahti alumise ääres küljest. Praegu tundub,et ainuke võimalus kuju anda asjale on kasutada paksemaid plekitükke ja neetida.

Auto hetke olukord:
Pilt
Pilt

Põhimõtteliselt on vaja veel teha:
Käigukastile üks hoob leida ja kast alla panna.
Keretööd koos ülevärviga. Sellega alustan juba homsest vb,kui hästi läheb.
Ühel karbil vaja u. 10cmx10cm jupp vahetada. Kuna kere tsingitud,siis roostet eriti ei leia. Mõnest eelnevalt kehvasti tehtud kohast ainult.
Tulede aretamine.
Starter vaja remonti viia.


Vähemalt Mai lõpuks tahaks asja tänavatele saada juba. Algne plaan oli aprilli lõpp,aga nii kiiresti vist ikka ei jõua.



Taavi


Viimati muutis rosco, 11.04.2010 23:57, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 944 1983a. Rosco
PostitusPostitatud: 12.04.2010 02:26 

Liitunud: 21.09.2009 02:41
Postitusi: 101
Tee või tina, aga luupidega palju ülbem! :hail

_________________
Anti-L kirjutas:
Oh, nägin jälle martot. Kruiisisime koos mööda niisket tartu maanteed linnasüdame poole. Kaks musta sedaani öövalguses...pisar tuli silma.



Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 944 1983a. Rosco
PostitusPostitatud: 12.04.2010 09:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2007 18:13
Postitusi: 388
Väga mõnus porge-putukas :) Kuidagi imelikult väga hakkas meeldima seda teemat uurides.
Mõnusa old-school lookiga :) Edu sulle sellega and keep us updated!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 944 1983a. Rosco
PostitusPostitatud: 12.04.2010 19:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
on olnud ka au Porsche roolis olla, kuigi jah, käigukasti viga kummitas seda autot, 2 korda vahetati kast ja mõlemal korral kadusid ära 3. ja 5. käik... tegu oli 82.a 924. Lõpuks sai see auto samuti kitse maitsta ja omanik kandis auto maha. Punast värvi oli, ehk on kuskil lammaris alles..
Sõita oli üllatavalt mõnus, esimene tagaveoline, millega elus sõita sain. Ma loodan, et see masin sul pikalt seisma ei jää, samas mõistan sind, kui sa ütled, et mõne asjaga on raskusi hankimisega.

Edu!

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 944 1983a. Rosco
PostitusPostitatud: 12.04.2010 19:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2010 05:21
Postitusi: 122
Kas mulle tundub või sa kasutatki mingi teise auto pidurikettaid?
Kuidas imelik tundub pildil vaadates flants ja siis mingi punane asi ka vahel mis muudab auguvahet vms?

_________________
Powered by Vette c4


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 944 1983a. Rosco
PostitusPostitatud: 12.04.2010 20:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
Käigukast on sama mis Audi 80nel V?

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 944 1983a. Rosco
PostitusPostitatud: 12.04.2010 20:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
ch3vy_c0rv3773_80y kirjutas:
Kas mulle tundub või sa kasutatki mingi teise auto pidurikettaid?
Kuidas imelik tundub pildil vaadates flants ja siis mingi punane asi ka vahel mis muudab auguvahet vms?

tundub, et lugemisoskus on midagi muud kui fleimimisoskus.. Kui sa oleksid TÄHELEPANELIKULT lugenud, siis sa teaks, et ta kasutab flantse, et facelift mudeli velgesid kasutada :kill

Tegelane5 kirjutas:
Käigukast on sama mis Audi 80nel V?

Mis valemiga see sinu arust oleks siis? Porge on tagaveoline, mitte esi.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 944 1983a. Rosco
PostitusPostitatud: 12.04.2010 20:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2010 05:21
Postitusi: 122
Sa mario õpi ise lugema. Ma mõtlesingi, et see flants on seal aga seal all on mingi punane jura kah tundub, et mingi seade millega kettaste ava muudab mõna tava auto sarnaseks, et kasutada odavamaid kettaid.

See ei kasuta VW käigukasti aga porsche 924 kasutati küll mingit VW käikarit ja mootorit isegi. 924ongi tehniliselt põhimõtteliselt nagu VW/Audi. Aga porsche 944 on teist masti ja seal ei ole neid VW/Audiga pistmist.

_________________
Powered by Vette c4


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 944 1983a. Rosco
PostitusPostitatud: 12.04.2010 20:42 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
See punane osa on rumm ise,millele kinnituvad ratta tikkpoldid ja piduriketas tagant poolt poltidega. Pilt vist mängib,sest pole ennem küll silma jäänud,et see punane oleks :D Ei ole siin mingit porri aretatud. Kettad maksid 250 eeku tükk. So odavamat on raske leida :) Eks ole näha,kuidas kestavad. Kuna teine variant oli osta kettad,mille hind 800 eek tk. Kui tuleb välja,et ikkagi crapid,siis tuleb investeerida kallimatesse. Ilma proovimata ei tea :)

Põmst käigukast on 924 ja 944 suht sarnane,kuna mõlemad paiknevad tagasillas :) Audi poolt tehtud kastiga tegu jah põhimõtteliselt.
Esimesed õõtsapuksid,sarniirid kattuvad Golf I-ga. Ukselingid kattuvad vanade golfide omadega. Amordi tugilaagrid pidid istuma Golf 2 omad. Rohkem väga ei tohiks vw,audi juppe olla. Vb mingid pisidetailid.

924 plokk on jah sama,mis u. 78 aasta 2.0 audi 100-l. Algselt töötaski ju vw,audi 924 välja,aga majandusraskuste tõttu müüdi Porschele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 944 1983a. Rosco
PostitusPostitatud: 12.04.2010 21:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Ma närin nüüd väheke tähte :)

Suurema offsetiga veljed ei tulnud koos faceliftiga 85-da aasta II poolest, vaid tulid alates 87. Seega 85,5-87 olid facelift 944-d veel kitsaste sildadega ja vanema offsetiga velgedega.
924-ja mootori platvormiks oli tõesti vana audi/vw 2.0 kuid tegelikult kattuvaid juppe ei ole, isegi plokk on erinev. Kuskilt on kõrva jäänud et 924 esitlemisel oli auto 92kw mootor maailma võimsaim 2 liitrine 4 silindriline vabalthingav seeriamootor.
Lõpetuseks olgu öeldud, et 924-ja projekti tellis VWAG Porsche käest. Algusest saadik planeeriti auto välja anda kui VW ja projekteerimisel püüti maksimaalselt jubinaid unifitseerida olemasolevate VW juppidega. Setõttu siis osaliselt alusvankri jupid jms pisidetailid kattusid Golfiga. Käigukasti sisu oli Audilt jne. 70-date alguse majanduskriisi valguses tõmbas VW projektile pidurit ja arendusrahad suunati mujale. Auto oli Porschel juba peaaegu valmis ja ei raatsitud seda prügikasti visata. Porsche ostis projekti VW käest ära, makstes vähem kui Vw maksis neile selle auto projekteerimise eest ja tootmine võis alata. VW logod võeti maha ja Porsche omad pandi peale. Seega on tegemist olnud algusest peale Porschega, mida paraku plaaniti müüma hakata VW logodega.

Kuidas ja miks arendati 924-st välja 944, sellest juba järgmine kord... :)

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 944 1983a. Rosco
PostitusPostitatud: 12.04.2010 23:50 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Damn. Nüüd vajun küll häbist maa alla,et valesti mäletasin. :D

Aga jah. Sai alustatud keretöödega täna. Õnneks suht sile kere. Mõned olmemõlgid + siis taganurk,mis suurem töö.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 944 1983a. Rosco
PostitusPostitatud: 13.04.2010 11:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Kas sa voolid oma kere ise valmis? või ostad sisse? Kuidas roolikardaani riste vahetasid? on mingit spets võtet vaja et riste kätte saada? Mul uued ristid koguvad tolmu, peaks ära vahetama mingi päev....

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 944 1983a. Rosco
PostitusPostitatud: 13.04.2010 12:31 

Liitunud: 10.07.2009 16:11
Postitusi: 73
Asukoht: Harjumaa
Ilus porsche ja kõik tip-top,kuid kas see originaal rool on nüüd ilusam? :uhoh Olen nõus et sportrool polnud just kõige parem aga noo,see nagu 2104 rool! :think


Viimati muutis Kenny89, 13.04.2010 15:28, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 944 1983a. Rosco
PostitusPostitatud: 13.04.2010 13:05 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
See on Porsche rool. See loeb natuke rohkem,kui ainult välimus :) Kuigi tglt vist sügeleb mingi väiksema rooli järgi üldiselt tulevikus. Mugavam sõita ja keerata.


Keretööd,värvitööd teen ise. Õppinud ja töötanud sellele alal. Paar keevitus kohta lasen ainult sõbral keevitada,kuna seda ma kõige paremini ei oska.


Kardaani riste pressi olemasolul suht lihtne vahetada. Ilma pressita ei kujutaks ettegi väga,pain in the ass vist.
Pressida ühelepoole välja,niipalju kui saab. Siis kasutasin lukustustange,et see kuppel eemaldada. Pressida teiselepoole välja kuppel,samamoodi tangidega veits keerates eemaldada. Rist ise tuleb siis välja juba.

Uute sissepanek natuke keerulisem. Tuleb jälgida ,et rull laagrid pesast jooksu ei paneks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Porsche 944 1983a. Rosco
PostitusPostitatud: 14.04.2010 09:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.02.2004 14:09
Postitusi: 83
Asukoht: Tartu/Tln
ch3vy_c0rv3773_80y kirjutas:
Sa mario õpi ise lugema. Ma mõtlesingi, et see flants on seal aga seal all on mingi punane jura kah tundub, et mingi seade millega kettaste ava muudab mõna tava auto sarnaseks, et kasutada odavamaid kettaid.

See ei kasuta VW käigukasti aga porsche 924 kasutati küll mingit VW käikarit ja mootorit isegi. 924ongi tehniliselt põhimõtteliselt nagu VW/Audi. Aga porsche 944 on teist masti ja seal ei ole neid VW/Audiga pistmist.


Pole mõtet rääkida, kui asjast midagi ei tea.

Üldiselt on nii, et kui ei tea, siis küsi, aga ära räägi veendunud teadmise pähe mingit jura.

Aga jumal tänatud, et see rool sealt kadus :) See originaal H-rool on üks mõnusamaid Porschedel pakutavaist, sama rooli kasutas Porsche ka nt superautos 959.

_________________
www.vems.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 68 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7