Tegu siis 1983 aastal tehasest väljunud Porsche 944-ga. Mootoriks on R4 2.5 oma 120 kw-ga.
Alguses oli selline:




Päris kohutav rooli oli peal,mis sai õnneks siin foorumis kohe maha parseldatud.

Sai ostetud ilusam orginaal rool.

Sel hetkel oli mul siis 1 korralik ja teine juppidena,millest oli plaan teha rohkem rajale orienteeritud masin. Kahjuks see plaan läks enda tõttu vettvedama.

Kahjuks olin loll ja lasin käest auto. Esiotsa jooksis kits ette,mis lõhkus parempoolse tiiva ja tule. Taha nurka tuli ML mersu. Mersu pauk läks küll kindlustusse,aga kuna tööd see hetk ei olnud,siis võtsin hoopis raha välja.
Paar õnnetut pilti:


2009 aasta juuli alguses jäi auto seisma tänu purunenud diffrile.


Nüüd olen hakanud autot uuesti ellu äratama.
Käigukast sai remonditud uute tihendite ja laagritega. Differ tuli 944 s2 alt.

Loksuval roolikaardaanil sai vahetatud kardaaniristid.
Pidurid ülekäidud ja vedelik vahetatud.

Kuna veljed on uuema tüübi ET-ga siis lisatud flantsid ja pikemad tikkpoldid,et rattad ilusti istuks. Ilma flantsideta on uue malli veljed liiga koopas. Uute ET on 55,vanal tüübil 20-30 vahel midagi. Selgituseks,et vana tüübi 944 kutsutakse 1983-1985,5 autosid. Üle selle uuema tüübi omad.
Tsuti ka praktilist tuuningut. Tegu siis väiksema segusiibri trossi rattaga,kui orginaalis. Lühendab pedaalikäiku. Teoorias peaks tunnetus parem olema. Orginaalis liigub gaasipedaal terve kilomeeter.

Kuna kitsele otsa sõites sai tulede hoovastik korralikult kannatada,siis nüüd plaan teha sellised tuled,ei tea ainult millal valmis saan need. Tegu 92 carrera GTS tuledest edasi arendustega. Orginaalis kandilised elemendid sees,aga minuarst luuptuledega kenam.

[img]http://freerevs.com/pictures/18454674.jpg[img]


Natuke tegin sablooni.


Tänu kitse paugule oli ka parempoolne tiib muljuda saanud. Üldse oli see kole kujust väljas ja tundus,et seda ei saa ka korralik plekksepp kujusse. Sai otsitud uus tiib. Muide,tutikas tiib maksab ca 15 000 eek

Kasutatud korralikku tiiba eestist leida suht võimatu. Õnneks lõpuks sain peaaegu korraliku tiiva,mis omas kujus. Ainult üks ninapleki kinnitus puudu.
Sai siis võetud vanalt tiivalt nurk ja see korralikumale külge poogitud. Reaalselt ei ole nii paks kiht pahtlit,nagu pildilt tundub,moonutab.


Nüüd vaja veel esipõllele oma kuju anda,kuna see suht palju haiget saanud. Tegu on mingi kummi laadse materjaliga,mis paindub ja väändub igatepidi.

Kõik kolm nö ribi on lahti alumise ääres küljest. Praegu tundub,et ainuke võimalus kuju anda asjale on kasutada paksemaid plekitükke ja neetida.
Auto hetke olukord:


Põhimõtteliselt on vaja veel teha:
Käigukastile üks hoob leida ja kast alla panna.
Keretööd koos ülevärviga. Sellega alustan juba homsest vb,kui hästi läheb.
Ühel karbil vaja u. 10cmx10cm jupp vahetada. Kuna kere tsingitud,siis roostet eriti ei leia. Mõnest eelnevalt kehvasti tehtud kohast ainult.
Tulede aretamine.
Starter vaja remonti viia.
Vähemalt Mai lõpuks tahaks asja tänavatele saada juba. Algne plaan oli aprilli lõpp,aga nii kiiresti vist ikka ei jõua.
Taavi