Tegemist siis minu väikse projektiga, mida ehitan endale aastaringseks igapäevasõidukiks. Nagu hea tava ette näeb alustan lugu algusest. Vahetasin oma vana Cabrio ühe audi coupe quattro vastu. Kere oli tollel muidugi kasutamiskõlbmatu, kuid tehnika see-eest suurepärane. Mõni aeg hiljem leidsin endale ka coupe quattro kere tooriku. Sai toodud kesk-eestist. Siinkohal suur tänu kasutajale ur666 audiclub-ist.
Kere olemas ja saigi hakata tõstma kõike doonorilt ymber.
Tehnika siis järgmine:
4x ventileeritavate ketastega pidurid, suuremad supordid. All hetkel 15 tollised originaal veljed. Vaja 16 tollised, sest supordid käivad vastu velge tugevalt. Peal ka hüdrauliline käsipidu, et jäärajal vahest ka lõbusam oleks.
Mootoriks vana hea MC1 2,1 liitrine "reasviiene" vilega pada. Hetkeseisukord hybriid turbo natukene suure ristilõtkuga (tuleb saata remonti), custom fuel rail, 3b pihustid, kytuserõhuregulaator, 7a bensupump, õlijahutusradikas omegalt, suur vahejahuti custom töö, Megasquirt V3, manual boost controller, 2,5" otseläbi summutijooks, wideband lamda, erinevad lisanäidikud audi wastgate ja BOV. Rohkem hetkel ei meenu.
Kerel siis esimene strutbar, tagumine valmimas, 4x el. akende systeem. Kahjuks kliima kahjuks kylge enam ei mahu

. Sportrool ja tulemas originaal quattro sisu. Kere yleni tehtud kokku ka pigimatiga.
Muusika: isegi makki pole

Lisan siia mõned telefoniga tehtud pildid
Doonor
Doonor teise nurga alt
Uus kere tagantpoolt
Hetkel kere veel "1 inimjõud" võimsusega
Hetkel seis selline et uued sillad all ning enamus juhtmestiku ka kyljes. Tagumine poole on täiesti koos. Ees puud veel pädevad tiivad ja kapott. Homne päev peaks tooma uued rooliotsad, käigukasti padjad, mootoripadjad, pidurivoolikud.
Kaspar