Oh jubedus.
Kasutatud a6 2,5 diislit ei tasu juba sellepärast osta, et auto ise maksab 50k, remont 20k ja sa ei tea mitte kunagi, kui palju see auto sõitnud on või millal nukad vahetatud said.
Sama hästi võib vene ruletti mängida.
Uuena ostes on see auto eeldatavalt sellise läbisõidu peale juba müüdud.
oh oleks see vaid 20k... arvesta sinna 60k kanti ikka... kohe näha, et pole õrna aimugi varuosadest, nendega seonduvast, ega ka hindadest... rahabossi värk vist
Olen ise selle mootori ülemise osa remonti teostanud. Nukkade vahetusega see asi kohe kaugeltki ei piirdu. Sellel mootoril on palju tüüpvigu, alustan siis kuskilt otsast:
-klapisääred kipuvad juhtpuksi sisse kinni jääma, seega tuleks vahetada kõik juhtpuksid ja võibolla ka suur osa klappe
-klapipesad kuluvad niiöelda "kaussi", pesad tuleb kõik üle lõigata
-kui pesad on lõigatud, siis lähevad nad sügavamale ja klapid ei sulgu enam, vaatamata sellele, et hüdrotõukur on täiesti kokku pressitud, klappe tuleb lühendama hakata
-kuna nukad kuluvad ümmarguseks, siis hakkavad nookurid vahelt minema lendama, lähevad pooleks jne (peale hüdrotõukuri pinge ei hoia nookurit kinni mitte miski)
-kui nookur on vahelt minema lennanud, siis on väga tõenäoline, et klapp on juhtpuksi kinni kiilunud
-kui nina on juba eest võetud, siis tuleb kindlasti välja, et enamus lamerihmarullikuid on viimase piirini kulunud ja pinguti loksub (rullikud on vahetatavad, pingutile müüakse remontkomplekti)
-tihti lekib mootor hirmsasti õli (tüüpvigadeks on klapikambrikaante tihendid ja mõlema alumise karteripõhja tihendid, ülemise karteripõhja tihendi vahetamine on jube töö)
Vigu, mis nukkasid vahetades veel välja tuleb, on palju. Kui hakkad nukkasid vahetama, siis B-varuosa nukkadega tuleb remondiarve kindlasti 40 000kr ja üle selle (tavaliselt 40-60 000.-). Sellise auto puhul tundub mõttetu töö. Oleks mul selline auto, siis lammutaksin selle juppideks ja müüksin varuosadena maha või müüksin terve täiega varuosadeks. Kuna nende hinnad on juba nii odavad, siis mootori remontimine oleks ainult peavalu. Kui mootor korras, siis hakkavad ülejäänud asjad (käigukast, silladetailid jne) ikka kohe järgi andma.
See on see A6 C5 2.5TDI V6, kurb aga tõsi...