Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 10:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4822 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 322  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Autod, mille puhul tasuks ostmisel ettevaatlik olla
PostitusPostitatud: 12.01.2011 21:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
A6 1.8T 3 aastat ja ~80 000km (3a tagasi vahetati kõik, peale ühe rooliotsa, kuna see oli korras...lõpuks mõõdunud suvel pidi sellegi ära vahetama).
A4 1.8TQ 1 aasta ja ~20 000km


HarryR, vb sattus sulle siis vigane detail, ei usu, et delphi nii saasta toodab.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autod, mille puhul tasuks ostmisel ettevaatlik olla
PostitusPostitatud: 12.01.2011 22:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
minu praktika näitab B5 passatite peal, et odav (8k maksev) esisild ei pea tuhkagi vastu. Ka pensionärist tädi käes mitte. Kevadel vahetatud hoovad olid enne sügist juba kolinaga ja maha visatud raha põmst, sest läbitud oli selle ajaga 3893km :rokib
Läksid jubinad ühele taastajale ja sai terve komplekti hoobasid taastatud alla 3k ja nüüd on see auto 2a sõitnud ja vasakpoolne alumine õõts on väikese lõtkuga. Vot sulle das qualität'i.
Audi V6 diislid on kõik vigased, olenemata aastakäigust. Seevastu W8 diisel on väga õnnestunud pill ja ökonoomne...

ja e39 ei ole erand kuskilt otsast. terve auto ongi üks suur tüüpviga. Kõige parem BMW moodsal ajal on E46 3.0 diisliga. Kõige vähem peavalu tekitav.
Sillajupid on E39'l mõrvarliku hinnaga ja odavad tükid ei kesta. Lemförder, kes on tehasetükkide tootja pakub oma kraami sutsu soodsamalt, kui esinduse kaudu osta ning need asjad ikka kestavad ka.Igasugu Optimalid tasuks kõrvale jätta. Veermikutükke tal ikka kulub - kas odavalt ja tihedalt või kallilt ja harvem - raha suhtes ei tule eriti vahet :D

Delphi puhul mõni asi on küsitav, kuna Delphi ise ka kõike ei tooda vaid esineb pakendajarollis. Piduritega seonduv on Delphil päris hea.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autod, mille puhul tasuks ostmisel ettevaatlik olla
PostitusPostitatud: 12.01.2011 22:01 

Liitunud: 17.04.2008 23:03
Postitusi: 1517
Asukoht: Tallinn
DeLaBig kirjutas:
A6 1.8T 3 aastat ja ~80 000km (3a tagasi vahetati kõik, peale ühe rooliotsa, kuna see oli korras...lõpuks mõõdunud suvel pidi sellegi ära vahetama).
A4 1.8TQ 1 aasta ja ~20 000km


HarryR, vb sattus sulle siis vigane detail, ei usu, et delphi nii saasta toodab.


Pigem detailid. Peale seda 10 000 lagunes usinasti edasi. Suurem osa vahetus Swagi vastu välja, edaspidist ei tea, kuna müüsin auto ära, kuid paar detaili jäi veel Delphi omast, mis müügihetkel siiski veel korras olid.
80 000 km 2700 eesti kroonise komplektiga tundub küll päris uskumatu.

Edit: Audi klubist kasutaja Põder põrus täpselt samamoodi Delphi komplektiga.

_________________
Chuck Norris hommikul ärkab, ringutab, läheb kööki, teeb külmkapi ukse lahti, vaatab sisse ja ütleb: "Sült, ära värise, ma tulin ainult piima võtma".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autod, mille puhul tasuks ostmisel ettevaatlik olla
PostitusPostitatud: 12.01.2011 22:37 

Liitunud: 17.04.2008 23:03
Postitusi: 1517
Asukoht: Tallinn
Ove. kirjutas:
Kui sa inimese moodi sõidad, siis on ka delphi väga hea.



Kuidas see siis käib, herr Ove? Õpeta mulle ka, inimesele, kes isegi maasturiga auke väldib.

_________________
Chuck Norris hommikul ärkab, ringutab, läheb kööki, teeb külmkapi ukse lahti, vaatab sisse ja ütleb: "Sült, ära värise, ma tulin ainult piima võtma".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autod, mille puhul tasuks ostmisel ettevaatlik olla
PostitusPostitatud: 12.01.2011 22:43 

Liitunud: 27.12.2004 00:41
Postitusi: 2488
Asukoht: Tallinn
Siinkohal tuleb taaskord mängu ajahammas, mis vaikselt muudkui pureb ja pureb. Ehk siis 2,5 TDI on varsti juba aegunud klassika, mille poole vaadates meenub tahes tahtmata see nukkade teema. Kui aga vaadata Euro 5 normide poole, siis ausalt öeldes isiklikult eelistan sõita uuema ja mugavama autoga ning maksta see summa millegi muu kui mootori kaane remondi peale.
Ja muideks ka dpf-ile on alternatiive, tuleb lihtsalt veidi vaeva näha mitte kohe käega lüüa ja uut filtrit otsima hakata. Kui liiga palju mõelda ei taha, siis on kasvõi võimalik tarkvara abil aktiveerida manuaalne põletuse protsess või teha seda manuaalselt. Kõike seda pakutakse ka Eestis. Ei ole ületamatuid olukordi, on valed töövõtted.
Ja rihmavahetuse intervallid ning kokku kuluv summa on siiski ajapikku tekkiv kulu, mitte summa mille peaks autoomanik koheselt välja käima. Ausalt öeldes ma siiski ei tahaks omada aastaid 10+ vana autot ja pool selle väärtusest maksta ühekordse remondi alla. Parema meelega teostan uuemal autol vajalikud ja rutiinsed tööd ning hoian auto töökorras.
See on vaid minu arvamus ning kindlasti ei kehti kõikide puhul.

Asi on siiski arvamustes kinni, ühele meeldib üks ja teisele omakorda teine.
On ka minul sõber, kes liigub 2,5 Passatiga juba väga pikalt ning nukkade poole pealt ei ole mingit probleemi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autod, mille puhul tasuks ostmisel ettevaatlik olla
PostitusPostitatud: 12.01.2011 23:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Harry_R kirjutas:
80 000 km 2700 eesti kroonise komplektiga tundub küll päris uskumatu.


Ma ei hakka pabereid välja otsima, aga siin on müügikuulutus, kus mainitud esisillaga seonduvat ning siiani kestab.
Tõesti ei oska õelda, miks osad komplektid kestavad ja osad mitte. :)

viewtopic.php?f=13&t=11540&hilit=tiptronic


2.5v6 TDI`d muutusid väidetavalt 2003a lõpp vastupidavamateks.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autod, mille puhul tasuks ostmisel ettevaatlik olla
PostitusPostitatud: 14.01.2011 00:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2010 20:29
Postitusi: 325
DeLaBig kirjutas:
Harry_R kirjutas:
80 000 km 2700 eesti kroonise komplektiga tundub küll päris uskumatu.


Ma ei hakka pabereid välja otsima, aga siin on müügikuulutus, kus mainitud esisillaga seonduvat ning siiani kestab.
Tõesti ei oska õelda, miks osad komplektid kestavad ja osad mitte. :)

viewtopic.php?f=13&t=11540&hilit=tiptronic


2.5v6 TDI`d muutusid väidetavalt 2003a lõpp vastupidavamateks.

Jah, pean muutma ka oma postitust kuna uuematel on tugevamad nukad ka sees ja tuleb tunnistada et need mootorid käivad edasi.

_________________
VW GOLF II 1.8>>Mitsubishi Lancer 1.3 >> Mitsubishi Lancer 1.6 >> Mitsubishi Lancer 1.6 4WD STW >> Subaru Legacy >> BMW E36 318i


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autod, mille puhul tasuks ostmisel ettevaatlik olla
PostitusPostitatud: 15.01.2011 20:35 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Audi nukavahetus 140k km peal on pömst korraline hoole ju. Ärge ostke autot kui ei taha seda hoolet teha :?

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autod, mille puhul tasuks ostmisel ettevaatlik olla
PostitusPostitatud: 18.01.2011 11:27 

Liitunud: 20.12.2006 20:46
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinn
Ei soovita eriti enda endist autot: http://www.auto24.ee/used/802627
Auto on iseenenest väga tore, aga õnnetu. Vaatamata korralikule hooldamisele koguaeg vajas midagi tegemist. Hetkel on 100% probleem gaasipedaaliga, st mõnikord lihtsalt "kukub pedaal ära" käivitades :). Enne mind olnud omanik müüs ka samal põhjusel maha,et ei tahtnud enam oma aega raisata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autod, mille puhul tasuks ostmisel ettevaatlik olla
PostitusPostitatud: 19.01.2011 00:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
kaabakaz kirjutas:
Oh jubedus.
Kasutatud a6 2,5 diislit ei tasu juba sellepärast osta, et auto ise maksab 50k, remont 20k ja sa ei tea mitte kunagi, kui palju see auto sõitnud on või millal nukad vahetatud said.
Sama hästi võib vene ruletti mängida.
Uuena ostes on see auto eeldatavalt sellise läbisõidu peale juba müüdud.

oh oleks see vaid 20k... arvesta sinna 60k kanti ikka... kohe näha, et pole õrna aimugi varuosadest, nendega seonduvast, ega ka hindadest... rahabossi värk vist :D

martin471 Audiklubist kirjutas:
Olen ise selle mootori ülemise osa remonti teostanud. Nukkade vahetusega see asi kohe kaugeltki ei piirdu. Sellel mootoril on palju tüüpvigu, alustan siis kuskilt otsast:

-klapisääred kipuvad juhtpuksi sisse kinni jääma, seega tuleks vahetada kõik juhtpuksid ja võibolla ka suur osa klappe
-klapipesad kuluvad niiöelda "kaussi", pesad tuleb kõik üle lõigata
-kui pesad on lõigatud, siis lähevad nad sügavamale ja klapid ei sulgu enam, vaatamata sellele, et hüdrotõukur on täiesti kokku pressitud, klappe tuleb lühendama hakata
-kuna nukad kuluvad ümmarguseks, siis hakkavad nookurid vahelt minema lendama, lähevad pooleks jne (peale hüdrotõukuri pinge ei hoia nookurit kinni mitte miski)
-kui nookur on vahelt minema lennanud, siis on väga tõenäoline, et klapp on juhtpuksi kinni kiilunud
-kui nina on juba eest võetud, siis tuleb kindlasti välja, et enamus lamerihmarullikuid on viimase piirini kulunud ja pinguti loksub (rullikud on vahetatavad, pingutile müüakse remontkomplekti)
-tihti lekib mootor hirmsasti õli (tüüpvigadeks on klapikambrikaante tihendid ja mõlema alumise karteripõhja tihendid, ülemise karteripõhja tihendi vahetamine on jube töö)

Vigu, mis nukkasid vahetades veel välja tuleb, on palju. Kui hakkad nukkasid vahetama, siis B-varuosa nukkadega tuleb remondiarve kindlasti 40 000kr ja üle selle (tavaliselt 40-60 000.-). Sellise auto puhul tundub mõttetu töö. Oleks mul selline auto, siis lammutaksin selle juppideks ja müüksin varuosadena maha või müüksin terve täiega varuosadeks. Kuna nende hinnad on juba nii odavad, siis mootori remontimine oleks ainult peavalu. Kui mootor korras, siis hakkavad ülejäänud asjad (käigukast, silladetailid jne) ikka kohe järgi andma.

See on see A6 C5 2.5TDI V6, kurb aga tõsi... :)

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autod, mille puhul tasuks ostmisel ettevaatlik olla
PostitusPostitatud: 19.01.2011 00:27 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Suht loll jutt. Olen sellist masinat remontinud, saab ilusti alla 20k hakkama. Seal siis nukad, nookurid, tihendid ja muid pisividinaid. Rihmavahetus ei ole seotud nukkadekulumisega, seda ei saa igakord samasse auku kirjutada.

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autod, mille puhul tasuks ostmisel ettevaatlik olla
PostitusPostitatud: 22.01.2011 02:52 

Liitunud: 19.01.2009 22:23
Postitusi: 89
usku kirjutas:
Kui palju too 2,5 TDI V6 mootori kaane remont siis maksab? 2000 EUR?

võta tänased EURO 5 mootoriga masinad, millel igasugused DPF ja muud sellised peened filtrid vahel on. Selle filtri eluiga on samas suurusjärgus 2,5 V6 tdi kaanega ning ilmselt on tõenäolisem saada kaane remont odavamalt kui too filter.

selle pidevalt foorumeid saastava loogika järgi peaks kõik kaasaegsed kübemefiltritega masinad ebatöökindlateks tunnistama.

On loogiline, et autod vajavad hooldust, remonti ja kusagilt läbisõidust ülespoole muutubki remontimine mõttetuks ja kalliks. Aga selline kaaneremont ei ole kindlasti selline remont, mis nüüd märkimist vääriks. Enamasti toimub foorumites järelduste tegemine mingite teist, kolmandat või isegi neljandat elu elavate masinate pinnalt.

Mõne auto rihmavahetus võib maksta poole 2,5 TDI kaane remondist. Aga rihma tuleb vahetada 2 x tihemini kui see kaas remonti tahab. Järelikult on kõik rihmavahetust nõudvad autot lagunevad ja ebatöökindlad? Come on, saage üle :)

kaane ennetav remont on odavam. Lihtsalt tulebki arvestada sellega, et 200 000 km tagant tuleb kaant värskendada ja ei ole sel mootoril häda midagi! küttekulu on hea ja jõudu jagub tavakasutuseks ja natukene rohkemakski. ma kasutasin värskelt 250 000 km pealt värskendatud kaanega A8-t 3 nädala ja 4000 km jooksul ning see on hämmastav mootor!

Lõpuks ometi ka midagi normaalset.

Loeatakse selle mootori vead kõik ülesse järjest ma vaatan, mis kunagi kellegil on juhtunud ja kohe on need vead sisi tüüpevad? Igal mootoril juhtub midagi ja siis räägitakse seda edasi ja jälle ei julgeta osta sellise mootoriga sellist autot, kuna keegi oli rääkinud, et sellel läheb midagi puruks. Aga nojah, tuleb elada rohkem juttudest järelikult mida kellegi tuttava tuttav on rääkinud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autod, mille puhul tasuks ostmisel ettevaatlik olla
PostitusPostitatud: 22.01.2011 22:24 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
Eino see moto on psk, vaielge palju tahate :D
Kes tahab masohisti mängida, siis palun väga, ega keelata ei saa ju.
Audi mootorivalik on väga lai, et mitte osta seda õnnetut 2.5st saasta....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autod, mille puhul tasuks ostmisel ettevaatlik olla
PostitusPostitatud: 25.01.2011 15:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.01.2009 20:41
Postitusi: 2706
Asukoht: Tallinn
tomcraft kirjutas:
Eino see moto on psk, vaielge palju tahate :D
Kes tahab masohisti mängida, siis palun väga, ega keelata ei saa ju.
Audi mootorivalik on väga lai, et mitte osta seda õnnetut 2.5st saasta....



Täpsustaks: r5 2.5tdi on täiesti oka. Kestab ja on öko.
V6 seevastu on TÄIESTI KINDLALT JA PEAAEGU ET ERANDITULT kõige selle vastand.
Ei ole ju mõtet sellel teemal väga vaielda. Jah, on tõesti eksemplare, mis töötavadki aga erand kinnitab üldjuhul reeglit ja minu tutvuskonnas on üks V6 2.5tdi, mis on siiani okeilt toiminud. Aga see auto on ka A8 ja on olemas täielik ülevaade kõigest sellest, mis on autoga tehtud, sh hooldusraamatuid(!!!), tšekke jne. Vähe omanikke ja hoolas meel on aidanud. Aga sa ei saa üldjuhul sellist V6 mootoriga isendit isegi mitte saksast, sest paratamatult on enamike läbisõit seal 350tkm ja 500tkm vahel ja üldjuhul omanikke rohkem kui mitu ja hooldusajalugu kahtlane või olematu.
See on nii jabur vaidlus. Neil, kes pole kokku puutunud ja kuulavad sõbra juttu, kes kiidab ette ja taha (seda vaid sõpradele, sest tegelikult on kõik ptsis), polegi väga sõnaõigust sellise asja kohapealt. Lisame sinna mootori juurde veel ERANDITULT pekki mineva kütusepumba ja tihtipeale laiali laguneva multitronic kasti - ongi mõnus kombo, et õhtul patja nutta ja omaette ahastada, et miks ma pidin tahtma vana diislit mis on öko ja võimas samal ajal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Autod, mille puhul tasuks ostmisel ettevaatlik olla
PostitusPostitatud: 25.01.2011 17:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
kaabakaz kirjutas:
Mario sa peksad praegu küll tühja pihku :uhoh
15-16k oli kogu kompott ilma töörahata minu viimaste andmete järgi. (ja minu andmed on aegunud)
Muidugi kui esinduses valges kitlis kuldkihar seda parandab, siis tuleb vähe kulukama väljaminekuga arvestada.

mina võin tühja pihku peksta, aga mina pean neid igapäev lappima ja parandama ja kui tahad tulla mu tööd paremini tegema, siis tule ja tee ja ma tahan näha, kust sa alla 20k asjad saad. Sinu andmed on ikka väga lambid kuskilt. Seda remonti ma ei soovita teha odavate juppidega (ja ka siis läheb üle 2000 euri).
Kõigepealt näita ette, mitut V6 diislit sa parandanud oled, siis võime edasi rääkida. Ja see töö ei ole ainult, et oh, vahetan nukad ja vsjo.
Humorist.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4822 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 322  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7