Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 11.05.2025 08:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mazta 626 head ja halvad asjad
PostitusPostitatud: 10.04.2009 23:37 

Liitunud: 03.02.2009 16:30
Postitusi: 3
Tere olen siin ustulnuk ja tahan autot osta.
Esimese pilguga mõtlen mazta 626 aasta1996-2002. Kas tasub osta või ei tasu. Head külljed ja halbasi külgi tahaks teada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazta 626 head ja halvad asjad
PostitusPostitatud: 11.04.2009 00:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
väga pommikindel masin. Tüüpveana lähevad istmete all asuvad airbagi kontaktid pekki ja hakkavad villast panema. Reeglina pakutavad masinad suure läbisõiduga ja pärast garantii lõppu hooldamata, sest lagunevad väga visalt. Jubanad maksavad nagu jaapanlastel ikka. üldiselt hea (aga isikupäratu) tööloom.

Eelnev jutt siis viimase põlve 626 kohta

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazta 626 head ja halvad asjad
PostitusPostitatud: 11.04.2009 00:36 

Liitunud: 03.02.2009 16:30
Postitusi: 3
Mul üks tuttav rääkis et kere pidi väga mäda olema


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazta 626 head ja halvad asjad
PostitusPostitatud: 11.04.2009 09:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Japsid just ei hiilga jah roostekindlusega....kere mäda ilmselt tõesti, kui Eestis sõitnud koguaeg ..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazta 626 head ja halvad asjad
PostitusPostitatud: 11.04.2009 14:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.04.2004 14:48
Postitusi: 94
viimane põlvkond siis GF/GW (1997-2002, aastal 2000 tehti facelift)

Oleks hea kui sind huvitav auto seisaks ööpäeva nii, et teda poleks käivitatud (raske muidugi kindel olla), sest siis on käivitamisel näha, kas summutist hakkab liiga palju (helesinakat)suitsu tulema. Mootoritel kipuvad kolvirõngad, just õlirõngad kuskil 200k läbimisel ära kuluma, siis hakkavad õli sööma. Tihti loodetakse klapisääre tihendite vahetusega sellest pääseda, kuid enamasti on asi ikkagi kolvirõngastes.

Samuti kipuvad kliimaradikad lekkima.
Võib esineda tõesti probleeme kõrvalistme all paikneva turvapadja anduriga, kuid mazdaklubist leiab selle vastu lahenduse

Kered on GF/GW-del tsingitud, aga eks see talvine soolaläga kindlasti hästi ei mõju ja isegi eelmise põlvkonna mazda 6-ed kipuvad roostetama. Aga ei usu, et ta nüüd roostealtim on kui sama ajastu ford või opel.

Miinuseks võib pidada ka vähest müraisolatsiooni, mistõttu kostab maantemühinat liiga valjult salongi.

Varuosade hindasid saad kasvõi sealt uurida http://www.autoladu.ee/auto/2683/page/1

Üldiselt ma arvan siiski, et tegu vastupidava ja hea autoga.
Soovitan lisaks uurida: http://www.mazdaklubi.com/foorum/

_________________
You never really learn to swear until you learn to drive.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazta 626 head ja halvad asjad
PostitusPostitatud: 03.07.2009 17:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.06.2005 08:48
Postitusi: 111
Asukoht: Pältre
Kusjuures see rõngaste asi on just rohkem selle 2.0 100kw mootori häda, need töökindluselt pisut lahjemad kui ülejäänud mootorid.

_________________
Kagunuka kodanik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazta 626 head ja halvad asjad
PostitusPostitatud: 06.07.2009 13:05 

Liitunud: 24.04.2007 11:55
Postitusi: 28
Rõngaste häda on ka 2,0 85kW mootoritel. Samas remont pole üldsegi mitte kulukas(minul kulus ca4500.- et teha mootorile kap.rem ja sealjuures vahetasin ka rihma ja rullikud ning kõik vedelikud ja filtrid). Praegu olen sõitnud selle remonditud mootoriga üsna pikki otsasid ning korras mootoril on ikka üllatavalt madal kütusekulu. 140-160km/h litsudes sain sõita 35 liitriga 488km(seda siis umbes 350km ühtlast sõitu kiirteel ja 150km sõitu tavalisel maanteel koos möödasõitudega).
Praeguseks olen omanud GD, GE ja GF kerega isendeid ja olen rahule jäänud st. mingeid üllatavaid probleeme, mis teistel markidel pole, ei ole täheldanud mazda 626-l. Pigem on 626 vastupidavam, kui nt. audi ja bmw(olen ka neid marke omanud ning ohtralt remontinud)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazta 626 head ja halvad asjad
PostitusPostitatud: 29.11.2009 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
MazdaGTI kirjutas:
Kusjuures see rõngaste asi on just rohkem selle 2.0 100kw mootori häda, need töökindluselt pisut lahjemad kui ülejäänud mootorid.

kõik kaheliitrised on ühesugused. 100kW tuleneb aju seadistusest.
õlirõnga probleem on ka 1.8 mootoritel :arrow:

kiidusõnu vaid leiab sellele autole. odava raha eest tööloom.
ei lagune ülemäära, kui kasutada SWAGi või Lesjöforsi tükke, leiab ka Lemförderit..
Optimali kondid pidasid vastu vaid 1200km.. seega seda saasta ei tasu vaadata..
heliisolatsioon on kehvavõitu, eriti vagunil (GW), maanteel sõites vihmaga, on taga kuulda õhu pöörlemist, kuid kui matti sisse laduda (endal ka plaanis), siis saab vägagi vaikse auto.

Roostet ei ole masinatel, kui neid on kenasti hoitud, avariivabad.. Keregarantii veel peaks kehtima viimase aastakäigu masinatel.. Igal juhul ise sõitsin eelmine aasta kevadel metsas kännu otsa ja karp mõlkis natu, selleks sügiseks oli paar mulli tekkinud sinna, et kevadel tuleb ilmselt keevitust näidata.. samuti eelmisel suvel vahetatud poritiib pole siiani roostet näidanud. Igatahes, mina olen rahul, natuke enamgi, kui uuema klassi BMW või Audiga. Plussiks saab lugeda ka ökonoomsust - soovitaks valida pigem 2.0, sest selle mudeli puhul on suurematel mootoritel rohkem varustust ja eestist ostetud autodel on enamus lisasid ikka küljes (minu autol on Scandic pakett - puudu veel vaid kliima) ning täislastis sõites on suurem mootor jõulisem.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazta 626 head ja halvad asjad
PostitusPostitatud: 30.11.2009 11:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 09:41
Postitusi: 34
Asukoht: ida-viru
olen kuulnud et nendega pidi see oht olema et võib mendi auto saada?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazta 626 head ja halvad asjad
PostitusPostitatud: 30.11.2009 19:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
laurikristjan kirjutas:
olen kuulnud et nendega pidi see oht olema et võib mendi auto saada?

üldiselt tunneb ära need kas valge värvi või "xxx PPP" numbri järgi.. üks oranžiks võõbatud 2001.a auto on ka müügis (oli samuti mendi auto). Eks paljuski sõltub ka, kas need pandi müüki peale hooldust või enne.. 350 000 on see piir, millest alates muutub auto ametlikult amortiseerunuks ja korraldatakse uus riigihange.
1998.a ostetud GF mudelid maksid politseile "vaid" 150 000 + elektroonika paigaldus, samas kui töölisrahvas sai baasmudeli 200 000 eest. :D

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7