Jarlis kirjutas:
Lisaks pole ükski kolksvaagen mugav, need kes seda ütlevad, valetavad endale ja ei taha seda tunnistada.

Vb olen pirtsakas, ei tea

Nissan Sunnyle teeb taburett ka mugavuselt ära see-eest

(
no offence! 
)
Aga teemaalgatajale- Pikkade otste sõitmiseks oli Sharan väga mugav IMO, automaatkastiga jäi muidugi 66kw mootor nõrgaks, aga manuaaliga oli täitsa pädev. Automaatkast on normaalse vastupidavusega, need lendamised on üldjuhul omanike enda hooletus- kas veetakse liiga rasket käru või ei vahetata korralikult kastiõli. Automaadi puhul on ju ülitähtis õigel ajal õli vahetada, muidu võib üsna kiiresti kastile lehvitada hüvastijätuks.
Sai Sharaniga üksaasta teha ring Eestile peale (just selline facelift Sharan, 1.9TDI 85kw automaat- tavaline riidesisu, suht tavalise varustusega) ja kuuekesi sees olla- ideaalne reisiauto. Kütusekulu oli keskmiselt 7 liitrit sajale (seda siis 6 inimest ja nende kola, kliima sees enamus ajast ja automaatkastiga auto), kõigil oli mugav, ruumi palju. Soovitan soojalt. Enne ostu muidugi tuleb teha VÄGA põhjalik kontroll soovitavalt esinduses, et välistada hilisemad üllatused. Muidugi kõike välistada ei saa, aga enamus asju ikka.
Renault Espace´i kohta ütleks nii, et nendega pole vahet, mis hinnaklassis või vanuses nad on- võta üks ja viska teist ning siis pane sellele kuhjale tuli otsa. Saad sooja vähemalt. Aga kui autoteeninduses passimine meeldib ja raha autosse ladumine on ka üks hobidest, siis miks mitte. Sest prantslane on VÄGA mugav. See on ka ainuke positiivne asi selle auto juures. Okei, ruumi on ka palju.
Üldiselt DevilDeVille võttis asja hästi kokku- selle raha eest sa töötavat asja ei leia mahtuniversaalide seast üldjuhul. Ehk on mõistlikum vaadata 7-kohalist universaalkerega sõiduautot (leidub ka neid turul. Iseasi on see, kuidas teised pereliikmed suhtuvad selg sõidusuunas sõitmisesse)...