tamar99 kirjutas:
janar kirjutas:
Samas, saaks juba ka mõne 2001+ Mondeo. Kuidas neil vastupidavusega?
Peres üks 2002a Mondeo Ghia 2,0 TD 85kw. Sõitnud meiekäes üle 50tuh. Kokku 248tuh vist. Hooldused tehtud (õlid-filtrid). Ühtegi puksi vahetanud veel pole. Kuigi tagasillas vajaks paar tükki vahetust mille ka lähiajal ära teeb.
Kestab hästi, diisel mõnusalt reipa minekuga ning küllaltki öko. Keskmine kütusekulu tuleb 6L kanti, kuna palju on lühikesi otsi ning linnasõitu. Autoleht kirjutas küll et kõigi aegade sitem Ford ja täielik saast, aga ei saa kurta. Osadel ukseääred mädanesid, aga see tehti garantii korras korda. Samas on palju liikumas autosid millel ustevahetus tegematta.
2 Eestimaa talve ning pole enda masinal roostet välja ajanud kusagilt. Kere tal tsingitud (katus vist mitte, aga mujalt küll).
Tagaiste käib alla, aga päris siledat pinda ei teki ikkagi. Tekib kui istumise osa välja visata.
Üldiselt on mõnusalt ruumikas ning hea masin.
Mondeoga on nii kuidas joppab. Mul oli 2001 aasta 2,0 tddi, 85kW, diisel mondeo, sõitsin sellega pea aasta ja vist natuke alla 30000 km, läbisõit oli lõpuks midagi 220000. Ainuke probleem mis selle ajaga tekkis oli see, et summuti tagumine pütt tahtist alt ära kukkuda

, summuti müra tal praktiliselt puudub ja kui auk sees on seda ei kuulegi (Inglismaal on näiteks paljud pannud püti asemel lihtsalt toru). Sai ostetud uus summuti jooks, kokku vist midagi 5000 eeku ja korras. Siis sõideti see auto mahakandmisele(teine auto oli süüdi). Võin veel öelda, et Mondeo on väga turvaline auto.
Peale seda oli kindel soov uus Mondeo saada ja sai ostetud 2004 aasta facelift mondeo, 2,0tdci, 85kW. läbisõit on umbes 180000 ja koguaeg on üks probleem teise järel. Praktiliselt kõik tüüpvead mis sellel autol on, on ka minul

Algas kõik nukkvõlli asendi andurist, mis otsustas jamada just kõige nõmedamatel aegadel. Näiteks maantee peal või siis parklas suri lihtsalt välja ja enam tööle ei läinud mingi 10 minutit. See maksis umbes 500 krooni ja asi korras. Järgmine asi oli pihustid, möödasõitudel kadus turbo tagant või siis suri lihtsalt välja. Esindusest öeldi, et uued pihustid 22000.- 4 tükki

Sai siis natuke otsitud ja leidsin Inglismaalt uued pihustid, mis kohale jõudes, osutusid kõik vigasteks

Sain siis oma raha tagasi ja nüüd leidsin inimese kes müüb 4500 krooniga 4 uut pihustit ja sai need ära tellitud, varsti jõuavad. Esimest korda pihusteid vahetama minnes, sain veel ühe hea uudise, et väike kolksumine mis käib, kui mootor seisata, tähendab, et mul on kahemassiline hooratas kohe minemas(jälle tüüpviga). Selle hinnaks öeldi, et umbes 18000.- ja see katkine hooratas keerab tavaliselt siduri ja ka starteri perse. Inglismaalt saab siduri ja hooratta umbes 7500.- koju kätte.
Kõige parem asi on see, et see 2001 aasta mondeo on kah veel alles aga sellelt ei sobi mitte ükski jupp 2004 aasta omale.
Mondeot ostes tuleb kindlasti veenduda, et hooratas ei kolksuks, sidur ja starter korras oleks ja pihustid(mootor peab ühtlaselt käima), sest need lähevad väga kergelt ja nende vahetus on väga kallis. Muidu on Mondeo väga hea auto, ta on suur, näeb kena välja, sillad on tugevad(va mõned puksid tagu sillas, ise ei ole veel ühtegi silla osa kummalgi autol vahetanud) ja neid saab väga hea hinnaga. Soovitaks võtta pigem 2,0 bensukas, on muresid vähem.
Parim koht kust Mondeo kohta infot saada on
http://www.fordmondeo.org/