Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 14.05.2025 21:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Kuidas kontrollida kütuse rõhuregulaatorit?
PostitusPostitatud: 21.02.2011 21:34 

Liitunud: 10.08.2009 12:50
Postitusi: 174
Asukoht: Paide - Türi
Tere

Mure siis selline, et peale paaritunnist seismist ei käivitu auto poolest pöördest, vaid tahab rohkemat käiamist. Kontrollisin ära, et kütuse rõhk kaob ära selle ajaga. Et kuidas oleks siis kõige lihtsam selgeks teha et kas regulaator tuksis, või milleski muus probleem?

Regulaatori vaakummembraan on terve ja pihusteid esmapilgul ei kahtlustaks, kuna käib ilusasti ja ühtlaselt ja õli on ka puhas ja korralik. Muidu peaks lekkivast pihustist bensiin lõpuks alla karterisse ju jõudma... Bensiinilõhna ka ei levita, seega ilmselt on ka torud põhja all terved...
Pihustilatt ja torud/ühendused, mida silmaga näha on kõik kuivad...

Pump läheb ise järgi alles käivitamisel, seega süüte sisselülitamisel ta rõhku üles ei võta, või tegelikkuses äkki peaks ta seda tegema?

Autoks on muidu Hyundai Scoupe, Accendi 1,3 mootoriga ja kere aastast 93. Mootor aastast 94 edasi...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kuidas kontrollida kütuse rõhuregulaatorit?
PostitusPostitatud: 21.02.2011 21:40 

Liitunud: 11.01.2011 17:20
Postitusi: 1267
no kui juba küte alla voolab, peaks klapp koguaeg lahti olema. kruti maha, vaata kas läbi suudad puhuda, või mine tankla anna kompressoriga vaikselt õhku, vaata kas avaneb seal 3-4bar juures.

_________________
õllejoomine on tarkade meeste jook...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kuidas kontrollida kütuse rõhuregulaatorit?
PostitusPostitatud: 27.02.2011 21:46 

Liitunud: 10.08.2009 12:50
Postitusi: 174
Asukoht: Paide - Türi
Nonii, nüüd siis maha kruditud see regulaator ja suruõhuga proovitud. Avanes kuskil 3 bar. juures. Madalama rõhu juures oli kinni. Niiet see asi on siis töökorras.

Mida siis järgmisena kontrollida?

Ja kustkohast saada teada kas pump peab enne käivitust rõhu üles lööma sel mootoril või ei?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kuidas kontrollida kütuse rõhuregulaatorit?
PostitusPostitatud: 27.02.2011 21:47 

Liitunud: 11.01.2011 17:20
Postitusi: 1267
sel autol peaks tulema alles koos starteriga taha. pigem kontrolli oma torustik üle. ei pruugigi sealt midagi välja tulla. vb lihtsalt tõmbab õhku sisse.
mismoodi üldse kontrollisid, et bensusurve langeb alla?

_________________
õllejoomine on tarkade meeste jook...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kuidas kontrollida kütuse rõhuregulaatorit?
PostitusPostitatud: 28.02.2011 09:28 

Liitunud: 07.04.2003 15:13
Postitusi: 145
Asukoht: Tln
Mis marki auto? Kütuserõhu regulaator ei mõjuta kuidagi kütuse tagasivoolamist.
Paagis või pumbas tagasivooluklapp selleks tarbeks, või kütusetorustik hõre.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kuidas kontrollida kütuse rõhuregulaatorit?
PostitusPostitatud: 28.02.2011 11:20 

Liitunud: 10.08.2009 12:50
Postitusi: 174
Asukoht: Paide - Türi
Bensusurvet kontrollisin nii, et vajutasin alla kütuselati peal oleva rõhuventiili. Kui surve sees siis tuleb sealt bensiini ikka korralik hulk kui mootor äsja seisma jäetud. Mõne tunni möödudes sealt aga nirises sekundi murdosa jagu korraks midagi ja kõik.
Ja auto peale pikemat seismist (näiteks ööpäeva jagu) tahab pikka käiamist enne kui käivitub. Vähemalt 10 sekundit peab starter mootorit ringi vedama enne kui käima läheb. Kui käivitub, siis ilusasti kõigi nelja silindriga korraga ja jääb ühtlaselt tööle...

Midagi sinna latti jääb küll jah sisse, aga see on võibolla kuskil 0,1 - 0,2bar. Samas latt bensiinist päris tühjaks ka ei jookse...

Selgus veel ka selline asi, et masin külmalt viivitab enne kui pöördesse läheb, soojalt läheb ilusasti, aga just külmalt on järsul gaasivajutusel tühi koht sees enne kui pöördeid hakkab koguma... Mida sellisel puhul kahtlustada. See kehv külmkäivitus võib ju ka olla osaliselt sellest tingitud ja mitu asja kokku annavadki võibolla selle 10 - 15sek starteri koormamist enne kui tule torusse saab.

Kas keegi suudaks mulle öelda kus asub bensiinipumba relee? Võtaks katte maha ja ühendaks enne käivitust korraks kontktid et surve üles saada, et näha kuidas siis käivitub. Kapoti all on kaitsmekarbil kirjad maha kulunud ja salongis asuvad releed üldse eraldi sõrestikul ilma igasuguse kaaneta.

Autoks siis Hyundai Scoupe 93a. Accendi 1,3 mootoriga mis pärit aastast 94 edasi...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kuidas kontrollida kütuse rõhuregulaatorit?
PostitusPostitatud: 28.02.2011 15:43 

Liitunud: 10.08.2009 12:50
Postitusi: 174
Asukoht: Paide - Türi
Nii, natuke infot siis veel lisaks:

Veakoode ajus ei olnud. Leidsin üles ka pumba relee, mille kontakte ühendades lasin kütuserõhu üles. Ei tilligi. Lubama hakkas rohkem, aga ei käivitunud ikkagi. Käiasin umbes 10 sekundit, siis lasin 2 sekundit seista ja siis käivitus poolest pöördest. Gaasi andes käiamise ajal ei lubanud üldse. Ah jaa, see ka veel, et järsku gaasi andes on ka sooja mootoriga tühi koht sees. Küll oluliselt väiksem kui külma mootoriga, aga ikkagi on. Kui käima saab juba, siis võib ka kohe jälle välja suretada masina. Käivitub jälle poolest pöördest. Ise välja ei sure ja vahele ei jäta...

Õhukulumõõtja toimib, st. et kui enne käivitamist pistik tagant võtta, siis korraks käivitub ja sureb kohe välja. Pistiku ühendades käivitub koheselt ja jääb käima. Vaakumlekkeid ka ei tuvastanud ja tahhomeeter töötab. Natuke sõita proovides tundus, et hirmus jõuetu on ka auto. Gaasiklapi poteka välistaks vast kah, kuna veakoode ju ajus polnud...

Mida siis veel kodustes tingimustes kontrollida. Enda pea hakkas kahtlustama temperatuuriandurit. Et ei saa õiget infot mootori temperatuurist ja seetõttu hakkavad jamad pihta. Aju ka vast selliseid asju ei salvesta ju kui tulemus natuke mööda on või mis?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7