Nii, natuke infot siis veel lisaks:
Veakoode ajus ei olnud. Leidsin üles ka pumba relee, mille kontakte ühendades lasin kütuserõhu üles. Ei tilligi. Lubama hakkas rohkem, aga ei käivitunud ikkagi. Käiasin umbes 10 sekundit, siis lasin 2 sekundit seista ja siis käivitus poolest pöördest. Gaasi andes käiamise ajal ei lubanud üldse. Ah jaa, see ka veel, et järsku gaasi andes on ka sooja mootoriga tühi koht sees. Küll oluliselt väiksem kui külma mootoriga, aga ikkagi on. Kui käima saab juba, siis võib ka kohe jälle välja suretada masina. Käivitub jälle poolest pöördest. Ise välja ei sure ja vahele ei jäta...
Õhukulumõõtja toimib, st. et kui enne käivitamist pistik tagant võtta, siis korraks käivitub ja sureb kohe välja. Pistiku ühendades käivitub koheselt ja jääb käima. Vaakumlekkeid ka ei tuvastanud ja tahhomeeter töötab. Natuke sõita proovides tundus, et hirmus jõuetu on ka auto. Gaasiklapi poteka välistaks vast kah, kuna veakoode ju ajus polnud...
Mida siis veel kodustes tingimustes kontrollida. Enda pea hakkas kahtlustama temperatuuriandurit. Et ei saa õiget infot mootori temperatuurist ja seetõttu hakkavad jamad pihta. Aju ka vast selliseid asju ei salvesta ju kui tulemus natuke mööda on või mis?
|