Tõsine maa-hobune, jaksab, ei vingu aga joob nagu loomale kohane.
Lisan nii palju, et see oli mu läbiaegade kõige töökindlam masin - mitme aasta jooksul oli vaja vaid aku ja temperatuuriandur vahetada, mille rikke tõttu tuli ka uued küünlad panna. Ostes lasin kohe muidugi ka rooliotsad ja mingid puksid ees vahetada.
Sain Tallinn-Tartu-Valga-Rapla-Tallinn, ühe paagiga, ja paak tal väike 60L. Tagasi tühjalt ja keskmiseks kuluks tuli 15.0/100km. Masin on oli esiklaasist-tagaluugini ja laeni ühe inimese maist-vara täis laotud. Rehvidele lubatud 35psi'st ei piisanud, et need läbi ei vajuks ja eeldan et mingi 1.5t võis peal olla. Mis tõttu ise arvestasin, et rahulikult sõites täislastiga 17 ja tühjalt 13L, eeldusel et igast ettejuhtuvast sõiduautost mööda ei hüppa, vaid pigem hoiab 85-90kmh - paraku selle kiusatuse võitmiseks peab iseloomu olema. Tõstetud kere ja anti-pidur-tiib küsib sellest kust vast oma 1-2L. Praktikas kujunes süstiva-stiiliga linnas keskmiseks kuluks 25 maanteel 20

kuna see neuron kõrvade ja parema jala vahel oli pidevalt V8 müdina peale turris

Kuna sõitmist vähe ja tankisin vaid korra kuus, siis kulu oli tühine osa sissetulekust ja lõpus enam ei viitsinud mõõta, kasutasin teda isegi talvel linnas igapäevase masinana.
Mootor peaks olema LO3 TBI, ehk tõmbab isegi vast paremini kui vana 5.7L karpa. Lühidalt: 100hj/tonn (hj-rattast?), ehk kui kiirus väike, et tuuletakistus pole tegur (linnas), siis kiirendusrajalt tulles oli piltlikult ainusaks probleemiks rehvisuits

. [Esimeste asjade nimekirjas oli LSD].
Miinuseks tooks ehk selle sama kulu, kuna pikema otsa jaoks üksi tühjalt sõites, kaldusin leidma odavamaid variante. Ja parkimine... võta harjumist, kuna taha tõesti ei näe [Kaamera oleks abiks.]
Natuke kahju, nagu ikka, aga kuna vajas nüüd lõpuks natuke üv-eelset nokitsemist, ja aega/tahtmist jagub vaid muudele asjadele, siis hea meel, et uus omanik "seda suhet" tõsiselt võtab.