Ls 211500
No nii. Täna sai ära vahetatud lekkiv roolivõimendi õliradikas ja puhtaks pestud kõik teised radiaatorid väljast poolt. Leotusainega ja survepesuriga puhtaks kõik põhjakaitsmed. Õli leke kadunud ja kõik sellega korras. Samuti sai ära vahetatud parempoolne tagumine külgkalde õõts (Lemf) ja nagu ikka, siis sillastend ka takkajärgi. Ka kliima sai kindluse mõttes üle kontrollitud, korras. Peale seda suund Tartu poole ja ostetud sellised vidinad, 2kompl.

Tagant korpuse avadest on nende vahetamine suht nuss, aga kõik on tehtav nagu öeldaks. Külge läksid ka uued pirnide tagused kummilutid, klaasi peal olevad tihendid sai vahetatud juba kunagi ennem. Nüüd võib öelda, et tuled on saanud põhjaliku remondi, homme ülevaatuspunktis korralikult ära reguleerima.
AGA, ikkagi on autos õrn vibra, kui kiirus on spido järgi 90-130 vahel. Pidurdades sellel kiirusel tekib VAHEST ka õrn vibra rooli. Vahetatud ja kontrollitud on jookvalt erinevaid aju, aga vibra on ikka sama. Kõvasti väikemaks olen küll saanud, aga ingi jonge on veel kuskil sees. Mõistus suht otsas juba
Saaks nüüd sellest vibrast lahti, oleks auto 100% tehniliselt ok, jäävad ainult mõningad iluvead.