El Presidente kirjutas:
andres393 kirjutas:
Golfil odavamad kuid neid läheb rohkem tarvis.
Ära nüüd liialdama ka kuku...
vaata ka andrese poolt kirja pandud autoteemasid, saad kah ise aru, et kodaniku jutus oli uba täiesti sees.
mistahes kasutatud auto ostmise puhul mängib ikkagi rolli see, kuidas eelnevad omanikud oma neljarattalist hoidnud on.
golfi tehnika on äärmiselt lollikindel, sestap et kogu tehnika on äärmiselt lihtsa ehitusega. põhiprobleemiks on siiski kere, mis meie kliimas kipub ümbert ära mädanema (karbid, põhjaalune, tiivaääred).
MK III suuremateks tüüpvigadeks (ottomootori puhul) tean olevat katuseluuki, mis kipub ära kärvama ning süütelukku kogu kupatusega, mis üles kipub ütlema. lisaks "külmuvad" talvel uks(-ed) kinni.
üldiselt vaatama lähed, siis tutvu kõige pealt kerega. vaata üle põhjaalune, tiivaääred (eriti tagumised, kuna esimesi vahetada pole teab, mis suur kunst) ja karbid. varuosamajanduse eest ei maksa ka hingehinda, mõni maksab veel peale, teinekord leiad põõsastki sobiva osa.
lisaks on golfile kindlustus odavam ning kütust peaks ta ka kõvasti vähem võtma.
bemarist suurt midagi rääkida ei oska. endal pole olnud, sõitnud ka pole. enamik, kelle arvamust kuulda saanud olen, räägivad, et kütust võtab palju ning laguneb. varuosad, kindlustus jm kallim.
ei saanud ainult aru, et on ka mingi kindel mootorieelistus? kas ottomootor või diisel? kubatuur?