Õhtuks saab vast hääli kuulda üle pika aja


Jubinate nimekiri täienes:
*********************************************************
Starter
Generaator
Süütepool
Jaotuskett
Siduriketas
Sidurikorv
siduri survelaager
Bensiinipump
Veepump
Jagaja kaas
Jagaja kontaktid ja kondensaator
Jagaja võlli juhtpuksid
Küünlajuhtmed
Küünlad
Tagumised vedrud
Kõik amordid
Kõik piduriklotsid
Esimese stabilisaatorvarda kinnituspulgad ja puksid
Kardaanirist
Käigukasti otsvõlli laager
mootori padjad
mootori esi- ja tagaotsa semmerlingid
Käigukasti tagumine semmerling
Mootori temperatuuri andur
Termostaat
Suunatule relee
Käsipiduri tross
Õlirõhu andur
Kapoti tross
Generaatori rihm
Klapikambri kaane tihend
Klapikambri kaane kork
Sisse- ja väljalaske kollektori tihendid
Summuti tihend
Mootori esiotsa plaadi ja kaane tihendid
Karteri tihend
Karburaatori tihendid
Radika kork
Käigukangi varda ja munaku vaheline surveseib
Õhufilter
Bensiini filter
Õlifilter
Signaali pasunad
Vaakumpumba voolikud
Kapoti alused besiini voolikud
tagumised piduritrumlid
************************************************************
Vahetamist vajavad (hetkel veel ok):
Siduri tross
esivedrud
rattalaagrid 3tk (vasak tagumine vahetatud)
zarniirid 4tk
õõtshoova puksid
kardaani puks
E: Üks hea üllatus tuli ka asjade kokkupanemisel. Käigukang koguaeg klõgises aga nüüd sain lõpuks pihta milles asi oli ja miks ka vahepeal 2. käik kehvasti sisse tahtis minna... nimelt oli käigukangi alumise otsa (pisike munak) ümbert üks plastmass julla ära tulnud ja katki. Asendasin selle ühe kummist jullaga ning voilaa - käigud käivad korralikult ja kang ei loksu ega klõgise enam! Nüüd saab lõpuks 2 kätt roolil sõita, mitte ei pea klõbina vältimiseks kätt käigukangil hoidma
