Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks: Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi. Näiteks: Audi S4 96a Audimees Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.
Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.
Järg on mürasummutamisel jõudnud usteni, seega sai natuke materjali toodud:
Hetkel tegin ära uste välimise pleki, tulemus selline:
Ees:
Taga:
DynaXorb'i läks üks ruut kõlari kohta. Honda insenerid on aga selle paigaldamise väga ebamugavaks teinud. Nimelt jookseb ukse turvatala täpselt kõlari augu tagant läbi, ehk tuli leiutada, kuidas ma tolle ruudu ära panen. Lõikasin ta täpselt keskelt pooleks nii, et sain kaks kolmnurka. Üks läks ühele poole toru, teine teisele poole. Kaasas olnud liimist pidavat jätkuma ühest tuubist kahe ruudu paigaldamiseks. Tegin täpselt nagu juhend ette näeb, aga tuubid olid nii tühjad, et sain ühest tuubist ainult pool ruutu panna Superattackiga panin ülejäänud ära.
Hetkel vaatab, kuidas ühe ruuduga jääb, kui vaja, paneb juurde. Vahepeal võrdlesin erinevaid pooli ja ütleks, et DynaXorb'iga on heli mõneti mahlasem, kui ilma.
Homme vaja veel teise poole uksed ka ära teha ja siis saan kindlalt väita, kas ja kui palju auto vaiksemaks muutus.
Täna tegin teise poole uksed ka ära. Arvasin, et tagaluuki on raske teha, aga ega tal uste summutamiseks ka just väga palju pole ruumi jäetud. Ütleks nii, et vaiksem sai, seda ei saa eitada. Isegi üpris palju sai vaiksem. Sellegi poolest ei olnud vahe nii suur, kui oleks lootnud. Tartu mnt'l 110ga on ikkagi kohin sees. Mitte küll nii suur, kui enne, aga lootsin, et on vähem. Ei saagi nüüd aru, kust see kõige rohkem tuleb. Eks teeb katuse ja uksed seest ka ära, siis nagu väga enam midagi rohkem teha ei saa. Kui siis katsub ainult logarid ära võtta ja rattakoopad väljast mingisuguse mastiksi/tõrvaga ära teha.
Arvutasin ära, palju juba autosse matti on läinud ning praegu peaks olema 8,5 m2 , mis teeb umbes 18,5 kilo kaalulisa. Samas sai tehasematt maha kakkuda, et tegelik kaalulisa on väiksem.
Eile unusatasin lisamata veel ühe vidina, mis USAst minuni jõudis:
Tegemist on 2-din maki paigalduseks mõeldud ümbrisega, et armatuur kenam jääks. Eestist sellist asja antud autole leida on peaaegu võimatu, kui keegi just ise tellinud ei ole. 1-din ümbrise sain, kus ka väike sahtlike. Selle plaanisin alguses ümber ehitada, aga kui ka natuke internetis tuhlasin, leidsin 2-din raami. Nüüd vaeva vähem. Igaks juhuks jätan ka selle 1-din raami alles, kui teine ei peaks sobima. Mina vist ostsin tookord ühe ainukestest ära, mis Põhja-Eestis liikvel oli, et tegemist suhteliselt haruldase detailiga
Liitunud: 11.12.2005 19:55 Postitusi: 5322 Asukoht: Rae
Kunagi oli peres 2002a Seat Toleda sedaan ja kuna mingil imepõhjusel oli üks laetala lahti tulnud sai lagi alla võetud ja mingil mõttevälgatusel lagi ka üle liimitud mürasummutusmatiga (ei mäleta enam täpselt mis firma toodang) ja tulemuseks oli uskumatult vaikne salong hiljem Mis see pigimati pakett ka maksis
Kunagi oli peres 2002a Seat Toleda sedaan ja kuna mingil imepõhjusel oli üks laetala lahti tulnud sai lagi alla võetud ja mingil mõttevälgatusel lagi ka üle liimitud mürasummutusmatiga (ei mäleta enam täpselt mis firma toodang) ja tulemuseks oli uskumatult vaikne salong hiljem Mis see pigimati pakett ka maksis
Lagi ongi järgmiseks plaanis. Ainult mati hind on hetkel kusagil 750eur kandis, aga vaja veel umbes 150euri eest matti, et lagi ja uste vaheplekk ära teha. Kogu hinnale tuleb veel vildi, laineri ja alumiiniumlehtede (ukse aukude katteks) hind juurde
Niikauaks siis seda sportsummutit oligi... Sai töökaaslase juures Sauel käidud ning viga oli kõige nilbem, mis ma arvata oleks osanud. Nimelt olid katalüsaatori tagant flantsi mutrid ära põlenud ning oli toru laiali löönud. Uuesti keermestasime ära ning läks hermeetik vahele ja uued mutrid peale. Eks ta selline ajutine remont oli, et peab ikka Magnaflow süsteemi ära tellima, nagu pärast auto ostu juba alguses plaanis oli.
Torms tuli ka Jüri ringil vastu oma Volvoga, sõitis Saue poole. 5+ töö tehtud, stiilne näeb välja.
Kõige parem situatsioon oli ikka öösel. Tahtsin kella 1 kanti linna minna, et oma uue sport sumpaga hollika tiir teha . Vana-Tartu mnt. tuli pagan Politsei buss vastu, uimasena unustasin täied ka liiga kauaks peale, pluss ei lasknud gaasi lahti ja sidurit alla. Järgmine moment vaatasin peeglisse - politseil pidurid peal, tuled vilguvad ning tahtsid hakata ringi pöörama. Ma sõitsin ruttu lennujaamani ning põrutasin linna asemel Peetri poole põhjagaasiga minema. Seekord kätte ei saadud...
Juulikuu on märkamatult mööda läinud ning mõtlesin vahelduseks teemat uuendada. Paraku on audio ehitus hetkel natukeseks seisma jäänud, kuna kevadeks uued plaanid, mis veidi rohkem finantsi vajavad. Sellegi poolest on vahepeal väiksed muudatused toimunud. Suurim uuendus vast see, et sai autol sisselaset muudetud. Nüüdsest saab mootor mõnusalt jahedat õhku rattakoopast.
Pilt mootorist ostupäeval:
Ning täna tehtud pilt:
Nagu näha, sai sisselaskel too resonaatorpaak vahelt võetud ning õhuvõtt viidud koopasse. Antud voolik/toru eelis on see, et ta on väga vähe soojust juhtivast materjalist, mistõttu mootoriruumi temperatuur sissetõmmatava õhu temperatuuri eriti ei muuda. Lisaks kuna on kasutusel parema voolavusega filter, siis vähemalt tagumikudüno järgi tundub mootor erksam. Enamasti panevad tehased igale mootorile sisselaskesse resonaatori vahele, et müra vähendada. Paraku on see aga üpris suureks takistuseks. Antud Hondal oli aga see suurem, kui õhufiltri enda kopsik ning kaalus ka omajagu. Seega eemaldamisel on tulemuseks väiksem kaal, vabam hingamine ning sportlikum hääl - minu jaoks win-win-win situatsioon
Teise asjana sai mootoriruumis ka maandused üle käidud. Vanematel autodel, eriti just Jaapani toodangul, on see äärmiselt oluline, kuna ajapikku kipuvad ühendused oksüdeeruma, mistõttu on andurite töö ning elektrisüsteem üldiselt häiritud. Kuna eelmisest autost jäi järgi erinevad jupid 20 mm2 kaablit, sai osad maandused asendatud ning teised kontaktid korralikult peene liivakaga puhastatud. Tulemuseks oli nagu arvata võis - parem käivitumine ning mõneti ühtlasem mootoritöö. Peaks mainima, et antud modifikatsioon vähendas eelmisel autol ka mõnevõrra kütusekulu, arvatavasti sama oodata ka sellel autol. Talvel käivitumisel oli eelmisel autol vahe väga hästi näha.
Nii, et antud väikeste muudatustega, sai päris palju auto parem. Ahjaa, peaks veel mainima, et see oli põhimõtteliselt tasuta. Ainus kulu oli sisselaske voolik, mis Dunlop Hiteckis maksis 6€ kopikatega meetri kohta. Nüüd ei saa ainult lompidest suure hooga läbi sõita - ei pruugi sisepõlemisprotsessi soosivalt lõppeda. Aga kuna ka eelmisel autol sai antud modifikatsioon tehtud, siis sellise kõrvalnähuga harjunud.
väga hea töö tehtud,aga kui natuke norida siis kaalu vähendamiseks kisutakse pigimatt ära mitte ei panda juure
kus viimane video tehtud on?
Aga ma tahan vaikset ja hea heliga salongi ka Sellepärast katsungi igalt poolt mujalt kaalu maha saada.
Aga video on tehtud Assaku külje all, Karja tee oli vist. Seal taga ristmiku ääres on üks suurem alajaam. Kuna ise Peetris, siis aegajalt leidnud siin ümbruses selliseid häid vaikseid ja rahulikke teid, kus pildistada/filmida.
Kuna hakkas kauaoodatud puhkus, siis võtsin lõpuks Civicu tagumised pidurid ette. Olukord oli täpselt nagu ma kartsingi - Jaapani autodele kohaselt olid tagumised suportid konkreetselt kinni roostetanud. Viskan selle kivi suure kaarega eelmise omaniku kapsaaeda. Proua Koidu, vähe sellest, et ta kuulmise järgi parkis, ei raatsinud ta aegajalt piduripedaali otsas sõtkuda.
Õnneks olid suportid kinni enamvähem lahti asendis, et otseselt vastu ei käinud. Terve eilse pool päeva raiusin suporteid lahti - kinnituspoltidel oli keegi nukid maha keeranud. Ühte ei saanudki muud moodi lahti, kui viilisin nukid nii, et nr. 11 padrun läks nr. 12 asemel kaela. Liugpoldid olid ka suhtkoht kinni, need sain ilusti liikuma ning siis põrutasin Vehosse uute klotside järgi.
Vanad vs uued: Õnneks olid kettad korras.
Parim "Ohhoo" moment oli muidugi see, kui ma tahtsin suporti silindrit sisse pressida. Tund aega raiskasin sellele, et silinder ei liikunud millimeetrit ka sissepoole, ainult väljapoole, kui proovisin, kas ta üldse liigub. Süsteem oli eriti värdjas - selleks et silindrit sisse saada, peab teda päripäeva keerama. Ja kujutad ette, et läkski sisse Esimest korda nägin sellist lahendust.
Üks asi veel - Kas keegi teab, kus ma Tallinnas saaksin 4 sellist polti: Peaks olema 12xM1.25. Vahetaks igaks juhuks need suporti poldid ära, kuni ma nad veel lahti saan.
Liitunud: 22.07.2003 11:11 Postitusi: 6480 Asukoht: Tallinn
Baltic Bolt on väga asjalik pood selleks. Päris paljudel autodel peab keerama, eriti tagumisi. Endale ostsin FIxusest spets komplekti, kuna eelmine aasta oli ka rinka ääres vaja teinekord vahetada.
Kuule üldiselt ongi siiamaani ainult paarutada saanud, remonti pole väga tahtnud Pidurid ongi ainsad, mis siiani tähelepanu vajanud. Aga ega ausaltöelda, on hetkel tunne küll, et kui midagi peaks remonti vajama, siis võrreldes varasemate japsidega, on antud Honda mõneti ebameeldivam remontida.
Pidurite kohapealt jään vastuse võlgu. Suportid on mõnusalt krobelised ja roostekarva, ei loe ühtegi kirja välja. Aga Veho andis Delphi klotsid. Ega nad vist midagi erilist ei ole, aga võrreldes varasemaga viskab nagu ankru välja, kui piduripedaali vajutada.
Kuna täna oli võrratu ilm ning kuna veel kaks päeva puhkust jäänud, sai suund võetud Audiofookuse poole, et taaskord natuke materjali muretseda ning sinist välku edasi ehitada Eesmärgiks sai lagi võetud, mis oli veel ainsana täiesti puutumata.
Algul oli selline:
Vahepeal selline:
Ning lõpptulemus tuli selline:
Lahti lammutamine läks üllatavalt lihtsalt. Võib-olla 20min, kui sedagi. Ei oleks arvanud Ütleme nii, et taaskord sai vaiksem, kui enne oli, aga mõningane kumin jäi, mis tuleb tagaosast. Samas tagaosa ka kaetud. Sellegi poolest on parem ning jällegi samm hea soundi poole tehtud.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist
Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis