Pajatan veidike siduri tuunimisest, kui kellegile peaks huvi pakkuma.
Enne oli siis kasutuses selline komplekt:

Vana komplekt koosnes 1200kg survejõuga sidurikorvist, tavalisest orgaanilisest sidurikettast ning V8 standard hoorattast.
Antud sidurikomplekt hoidis ilusti kinni 4wd stardid ~400hp ja ~550nm. 4wd seades ei libisenud ka kordagi selle jõuga.
Kui korvi ja hooratta tööpinnad ära taastada, ei tohiks ka orgaanilise kettaga mõnikümmend protsenti suurema mootorivõimsusega probleemi tulla.
Kui komplekti lisada veel labadega ketas, siis julgen garanteerida 800nm pidamise, kuna 228mm ja 1250kg survejõuga komplekt on 750nm ilusti ära hoidnud.
Ehk siis ilusa jutu lõpetuseks mainin ära, et see vana korv ja ketas kokku 50.- euriga saadaval.
Vana komplekti juppide kaalud:
Hooratas - 12,775kg
Ketas - 2,025kg
Korv - 5,628kg
Kokku - 20,428kg
Uus komplekt tuleb custom töötlus vanast hoorattast, 4-ja labaga ketas ning 1450kg survejõuga Sachs Race Engineering korv, mis ei kuulu üldse Audile.
Ideaalis üritaks hooratta tagumisele küljele mingi normaalse triggerwheeli ka tekitada, et saaks ilma lisaratta installita jagajad minema visata.
Sellise kompoti ehitamisega loodan ~30% kaalu vähendada ning saada komplekt, mida ei peaks enam välja vahetama.
Tegelikult siit edasi järgmine samm oleks ainult mitme kettalise siduri peale minek.
Uue kompoti ketas ja korv juba lauanurgal ootel, kui treial puhkuselt tagasi jõuab, siis saab tuunima hakata.
Mõni pildike ka uutest juppidest:

Kaaned peaks nüüd ka mingi hetk ette võtma, saaks mootorit vaikselt kokku hakata panema.