Nonii, korra on mu masina teema siinses foorumis olnud, aga siis ei olnud eriti juttu kirjutatud ning ausaltöeldes oli teema vormistus ka natukene kehva võitu. Proovib uuesti ja seekord siis natukene teistmoodi kirjutada.
Esiteks siis kui auto minu kätte oli jõudnud, ainult astra-gsi.org kleeps sai ise lisatud

Kuna originaal rool oli kole ja algne makk oli omadega suht läbi, ei tahtnud antenni aksepteerida ning kasette ka ei mänginud, siis sai visatud need minema ning asemele tõstetud GSI rool ning vanem suvaline mp3 toeta alpine makk

siis sai hakkatud mingi hetk autole uut välimust andma.Alustuseks tõin klaasriidest gsi esistange koopia, millele on tehtud suur ava ette ning mis on üsnagi räsitud seisus, aga ajaga vaikselt liigub paremuse poole ning ühel hetkel toodi tallinnasse originaal gsi tagastange, mis oli saanud päris korralikud kahjustused, tagumine konksukate puudu, mõrad sees, kinnitused puudu, aga tala oli küljes ja üritab temast asja saada.

ning tagaosas on võrreldes selle pildiga muutunud see, et on eemaldatud must kile, mis läks talvel väga kergelt mulli ning on lisatud luugile mustpaneel tulede vahele

üks hetk sai aga toodud koju riegeri võre koopia, taaskord mõistagi klaasriidest

ning esiosa nägi ajutiselt välja selline

ühel hetkel aga leidsin, et see on minujaoks endiselt liiga kole, stange lainetab ning originaal tuled ei olnud ka meelepärased, sai siis soetatud 2inglisilma tuld, üks vajab uut klaasi(asi on juba orgunnimisel)ning teine on terve.Samuti alustasin ka riegeri esivõre muutmisega.Esiosa hetkeliselt pole koos aga aimduse saamiseks sai ta kokku klopsitud korra.

ning eilne proovimine ka korra


Viimane uuendus tehnikalt on see,et sai esisild väljavahetatud, tänu avariile äärekiviga sai kannatada stabikas, püstak, velg
