Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 22:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K: gaasiseadmete kohta
PostitusPostitatud: 17.07.2012 22:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.03.2008 17:10
Postitusi: 194
Asukoht: Pärnu
uuriks siis nii IV ja V generatsiooni gaasiseadmete kohta, kuidas toimivad ja mis probleeme kaasa toovad ja pluss gaasiga talvel sõitmine ?

_________________
***


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: gaasiseadmete kohta
PostitusPostitatud: 18.07.2012 18:36 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
Vana teema, rahvas jaguneb üldiselt kahte lehte:
Kes kasutavad räägivad suurem osa et ulme hea ja need ei kasuta räägivad et gaasi põlemistemp on teine mis bensiinil ja mootor kulub ja vajab kiiremini remonti jne
Talvel on see teema, et pead benaga soojaks sõitma mootori, ehk siis see aeg kui kytust kõige rohkem kulub (kylma mootoriga sõites) pead kasutama bensiini.
suurte mootorite ja palju sõitmist linnas peaks muidugi ära tasuma. Ära tuleb märkida ka hooldus gaasiseadmele ja ostuhind on päris korralik.
Seda siis lühidalt kokku võttes, kindlasti suuremad gaasimehed siin pajatavad pikemalt :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: gaasiseadmete kohta
PostitusPostitatud: 21.07.2012 00:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
uuemad vist peaks suutma suht kiirelt ringi lülitada.
Samas sõbraga just ükspäev arutasime, et milleks osta endale mingi megasuure mootoriga aparaat ja siis hakkad otsima võimalusi gaasiseadmega säästa. Selle aruteluga jõudsime niikaugele, et arvutasin palju võtaks 1.8T 110kw golf 4 gaasi, kui seal selline seade oleks ja palju võtab täna mu chipitud 96kw TDI bora (chipitud 119kw peale). Km hind diisliga linnas on igatahes odavam. Ajaliselt vahet pole, ametlikel võistlustel sain chipitud bensukaga (141kw) 15.35 ja diisliga (119kw) 15.5. Kuna gaasiseadmega peaks võimsusekadu ka olema, siis tegelikult peaks isegi diisel kiirem olema. Seega tegelt küsimus, et miks jamada mingi gaasiseadmega, kui diisliga on tulemused paremad isegi.
Minu arvutus oli puhas km hind, siia ei ole arvestatud gaasiseadme kulu. Minu läbikäidud tee ühe auto peal ei andnud müües kopikatki juurde, ehk sisuliselt mahavisatud raha. Nagu olen aru saanud, siis tänaseks see sealt juba maha kistud ka.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: gaasiseadmete kohta
PostitusPostitatud: 21.07.2012 05:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.04.2009 22:49
Postitusi: 763
Asukoht: Klaasipealinn
Ma nüüd paar päeva sõitnud gaasiga, mingit jõu kadu tagumikuga ei tunne, ümber lülitust ka ei tunne, 2,0 mootor 85kw. kulu 9,8 sajale + mingi paar liitrit bena, seda vahepeal puterdava motoga, poldki küünlad otsas, üks pistik ei andnud vahepeal ühendust. ümberlülitus toimub kui mootor saavutab 35 kraadi temperatuuri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: gaasiseadmete kohta
PostitusPostitatud: 22.07.2012 04:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2006 00:48
Postitusi: 911
dellu kirjutas:
uuemad vist peaks suutma suht kiirelt ringi lülitada.
Samas sõbraga just ükspäev arutasime, et milleks osta endale mingi megasuure mootoriga aparaat ja siis hakkad otsima võimalusi gaasiseadmega säästa. Selle aruteluga jõudsime niikaugele, et arvutasin palju võtaks 1.8T 110kw golf 4 gaasi, kui seal selline seade oleks ja palju võtab täna mu chipitud 96kw TDI bora (chipitud 119kw peale). Km hind diisliga linnas on igatahes odavam. Ajaliselt vahet pole, ametlikel võistlustel sain chipitud bensukaga (141kw) 15.35 ja diisliga (119kw) 15.5. Kuna gaasiseadmega peaks võimsusekadu ka olema, siis tegelikult peaks isegi diisel kiirem olema. Seega tegelt küsimus, et miks jamada mingi gaasiseadmega, kui diisliga on tulemused paremad isegi.
Minu arvutus oli puhas km hind, siia ei ole arvestatud gaasiseadme kulu. Minu läbikäidud tee ühe auto peal ei andnud müües kopikatki juurde, ehk sisuliselt mahavisatud raha. Nagu olen aru saanud, siis tänaseks see sealt juba maha kistud ka.



see 1.8T linnas kaanib kuskil 10liitrit, liitri hind gaasil kuskil 0.77, st 100km 7.7 euri. Keskmine 1.9masuudikas võtab linnas igal juhul 6 ikka sajale st keskmine disla liiter kuskil 1.35 eurtsi st 100km kohra 8.1 euri. Loomulikult need arvutused võivad suts siia-sinna kõikuda aga mitte oluliselt. See väide et diisel on igatahes odavam, on palju pakutud. Minu teada kärutab Eesti Post ka oma nende pisikeste junnidega 1.4 bens/gaas mootoritega, ja pidavat tunduvalt soodsam tulema kui diisliga. Mine võta kinni. Minu kogemus gaasiga on 4.0 Grand Cheroga ja kannatas sõita samamoodi kui 2.8 diisel pajeroga. samas siin oli mugavus, kiirendus ja jõud chero kasuks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: gaasiseadmete kohta
PostitusPostitatud: 22.07.2012 10:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
kalle kirjutas:
dellu kirjutas:
uuemad vist peaks suutma suht kiirelt ringi lülitada.
Samas sõbraga just ükspäev arutasime, et milleks osta endale mingi megasuure mootoriga aparaat ja siis hakkad otsima võimalusi gaasiseadmega säästa. Selle aruteluga jõudsime niikaugele, et arvutasin palju võtaks 1.8T 110kw golf 4 gaasi, kui seal selline seade oleks ja palju võtab täna mu chipitud 96kw TDI bora (chipitud 119kw peale). Km hind diisliga linnas on igatahes odavam. Ajaliselt vahet pole, ametlikel võistlustel sain chipitud bensukaga (141kw) 15.35 ja diisliga (119kw) 15.5. Kuna gaasiseadmega peaks võimsusekadu ka olema, siis tegelikult peaks isegi diisel kiirem olema. Seega tegelt küsimus, et miks jamada mingi gaasiseadmega, kui diisliga on tulemused paremad isegi.
Minu arvutus oli puhas km hind, siia ei ole arvestatud gaasiseadme kulu. Minu läbikäidud tee ühe auto peal ei andnud müües kopikatki juurde, ehk sisuliselt mahavisatud raha. Nagu olen aru saanud, siis tänaseks see sealt juba maha kistud ka.



see 1.8T linnas kaanib kuskil 10liitrit, liitri hind gaasil kuskil 0.77, st 100km 7.7 euri. Keskmine 1.9masuudikas võtab linnas igal juhul 6 ikka sajale st keskmine disla liiter kuskil 1.35 eurtsi st 100km kohra 8.1 euri. Loomulikult need arvutused võivad suts siia-sinna kõikuda aga mitte oluliselt. See väide et diisel on igatahes odavam, on palju pakutud. Minu teada kärutab Eesti Post ka oma nende pisikeste junnidega 1.4 bens/gaas mootoritega, ja pidavat tunduvalt soodsam tulema kui diisliga. Mine võta kinni. Minu kogemus gaasiga on 4.0 Grand Cheroga ja kannatas sõita samamoodi kui 2.8 diisel pajeroga. samas siin oli mugavus, kiirendus ja jõud chero kasuks


1.8T ei võta 10, pigem 12. Tehas annab juba 10.8 kui ma ei eksi, aga minul on neid 2 tükki olnud ja pigem oli kulu sinna 12 kanti. Arvestades et gaasiseade tõstab veel kütusekulu nii 10-20% (minu 7-sel oli kindlasti 20% aga esimene suvaline kalkulaator annab 10%).
Isegi kui võtta kodurahu huvides 11/100le saame gaasiga 12.1/100-le. Järelikult kui gaas masab 0,77, siis km hinnaks tuleb 0.932 (kuigi kui aus olla arvestaks pigem ikkagi oma tulemuste põhjal gaasile hinnaks 1.016, mõlemad ikkagi sama sõidustiiliga, kuigi jah, diisliga on nüüd rohkem lasnamäe kanalit ka sees, samas linna teedes sonkimine jällegi kesklinna ummikutes tõstab praegu)
Diisel võtab mul linnas 6.8 (see on viimaste paakide keskmine puhtal linnasõidul) ja kui võtta hinnaks 1.35, siis nagu sa välja pakkusid, siis saame 0.918.
Jah minu arvutus oli tehtud tegelikult Jaanipäeva ajal, siis oli ka diisel 1.20 euro kanti, seega siis oli vahe suurem. Ärme taaskord unusta, et see on teoreetiline kalkulatsioon, siis tuleb juurde arvutada bensukulu algsel sõitmisel ja see võib sõitmisviiside puhul väga erinev olla. Minul E38 peal asi oli, siis startisin kuskil 500m TTÜ ringist kaugemalt ja gaasile sain lülitada Magistrali ja Linnutee vahel, sihtpunkt oli kesklinn. Seega pool teest sõitsin bensuga. Pikemate otsade korral on loomulikult võit gaasi kasuks juba, aga seda ju ükski kalkulaator ei räägi). Lisaks peaks minuteada väike võimsusekadu ka veel gaasiga olema. Ei viitsi googeldada, aga vist oli nii, et väike kütusekulu kasv ja väike võimsuse langus. See võib ka täitsa tõele vastata, sest ma kunagi käisin isegi oma 7-sega kiirendustel (ametlikel) ja 400m aeg oli 15.0-15.2 kanti. Kuna ükskord gaasiga sõites suutsin bensupaagi tühjaks sõita ja see bensupumba ära tappis pidin 200m kiirendusel (Viljandis) sõitma gaasiga. Seal oli 200m aeg 10.0 kui õigesti mäletan, mis teatavate kalkulaatorite abil peaks tähendama 400m peale 15.5. Umbes sama asja kinnitavad ka mu praegused ajasõidud Boraga, kus umbes samad ajad on nii 200 kui 400m peal.
Eesti Posti kohta ma ei tea rääkida, aga kiire google andis sellise artikkli http://www.post.ee/?id=8302
Seal on juttu CNG gaasi autost, ehk see tuleb ju tehasest juba sellisena välja ja ongi ehitatud gaasile sõitma, väikeabipaak bensu peaks ka käima. Ma olen Saksamaalt ühe CNG gaasiga Opeli ise ka kliendile toonud. See oli gaasiga tõesti palju ökonoomsem (vähemalt rahalises arvestuses, gaasi ühikud oli teised ja sedasi kulusse ei arestanud). Paak oli vist 21kg, aga varssavis suudeti sinna kuidagi 25 tankida igatahes. Sellega sain vist mingi 600km sõita ja kuskil Leedus siis bensu peale ümber lülitas. Bensu läks vist 13l sisse. Ühesõnaga peale Leedut oli siis üks pidev tankla külastamine, kuna seal kuskil CNG tanklaid teele ei jäänud. Riias üks pidi olema, aga seda üles leida ei õnnestunudki. Riias panin ka paagi täis ja vaevu vedas Pärnus Kaubamaka Statoili välja. 7.7 pole teab mis hea kulu 1.6 kohta. Tulime pigem mingi 90 kanti, sest sõbra autol olid juba suvekad all Saksamaa omanikul ja ei tahtnud väga pingutada ka, sest siin oli Märtsis veel ikka lund maas. Aga noh selle CNG-ga on ju ka siin paras ikaldus. Kaks tanklat vist oli, üks Lennujaama taga ja teine Tarus. Selle omaniku töökoht oli õnneks lennuka lähedal, aga ise kül ei viitsiks kuskil taga lasnamäel tankimas käia kui sinu elu kulgeks muidu näiteks mustamäe-kesklinn-mustamäe piirkonnas. LPG gaasi tanklaid on õnneks jah paar tükki rohkem. CNG gaasi ei saanud isegi tankida, oli vaja mingi leping enne teha. Saksas said vabalt ise tankida. Poolas sõitsin ka suvalt mingi tankla õuele ja lükkasin püstoli külge. Putkast jooksis mingi vana Poola keeles lõuates välja, et mida sa teed :). Varssavi tanklas jällegi ei saanud üldse kaardiga maksta, pidin kuskil "kantoras" käima raha vahetamas.
Aga kokkuvõtvalt, mina samasvõimsa mootori korral (minu 119kw diisel vs 110 või chipitud 141 kw bensukas) eelistaks küll täna diislit, sest selle väändega tuleb liikumine juba palju varem, ei pea võimlema linnas mingite kõrgete pööretega. Enamus käiguvahetusi teen juba kuskil 2-2500 pealt ja isegi sellega olen "linna nobedamate" seas. Turbo lihtsalt sekkub juba alla 1500 pöörde. Kunagi kui mul 96kw audi automaatkastiga oli ja selle sõbra 108kw bensuka automaadi vahetasin, siis tundus ka et issand kui aeglane ja peab niipalju pöördesse laskma et sama liikumist saavutada, mis aga väljendas ennast keskmise kulu näidikul (sõbral oli vaja Lõuna-Eestis ots teha ja laenas minu oma raha kokkuhoiu eesmärgil). Gaasiseadmega vead sa veel lisamassina paaki gaasas ja muid vidinaid, mis tegelikult veel kütusekulu kasvatavad ju. Lisaks seadme kulu + lisahooldus veel. Ok diisel auto on ka kallim kui bensukas, 1.8T golfid on kuskil 3000 euro kanti, aga samavõimsad diislid pigem 4-4500, aga kui seade maksab ka 1000 euro kanti, siis pole nagu väga pointi.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: gaasiseadmete kohta
PostitusPostitatud: 22.07.2012 13:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2011 23:30
Postitusi: 553
Asukoht: Tallinn või seal kus päike paistab
dellu kirjutas:
Samas sõbraga just ükspäev arutasime, et milleks osta endale mingi megasuure mootoriga aparaat ja siis hakkad otsima võimalusi gaasiseadmega säästa.

Lähene asjale teistpidi, kes ei tahaks mega suure mootoriga ja võimast autot, mis oleks öko :D

_________________
Kinnisvara ost, müük, üürimine


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: gaasiseadmete kohta
PostitusPostitatud: 22.07.2012 20:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2006 00:48
Postitusi: 911
jees, ja teine deela on see et krt praegu küttehinnad kasvavad kiiremini kui gaasihind.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: gaasiseadmete kohta
PostitusPostitatud: 22.07.2012 22:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
kalle kirjutas:
jees, ja teine deela on see et krt praegu küttehinnad kasvavad kiiremini kui gaasihind.

Kütusehinnad vahepeal langesid ka ju, korra oli isegi 1.2.
Aga miks mitte osta samasuure mootoriga diiselautot siis, kui niipidi võtta tahate?

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: gaasiseadmete kohta
PostitusPostitatud: 22.07.2012 22:18 

Liitunud: 12.04.2003 08:15
Postitusi: 126
diiselmootor ei ole hooldada/osta/jne. odav. Pihustiotsad, küttepump jne.

_________________
Subaru Impreza GT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: gaasiseadmete kohta
PostitusPostitatud: 22.07.2012 22:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
no nüüd hakkab see jutt pihta :D.
Mul on diiselautod olnud viimased 4-5a, ma pole ühelgi autol mingeid pumpasid, pihusteid ega asju vahetama pidanud. Bensuautol ei lähe bensupumpasid ja muid detaile kunagi katki?
Minu näite puhul võrdus bensukas + gaasiseade = diiselauto, aga kui valida on tehasevalmistus või omalooming, siis igakell valiks esimese.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: gaasiseadmete kohta
PostitusPostitatud: 23.07.2012 08:58 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
Sa võrdlesid ysna väikeseid mootoreid ka. Mingeid 2.0e polegi väga mõtet gaasi peale ümber ehitada, aga mingite vanade chevykärakate jmt puhul peaks vahe olema sees ikka. Samuti paljude usa raua meestega on see, et diisleid lihtsalt pole võtta. Rääkimata häälest :twisted:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: gaasiseadmete kohta
PostitusPostitatud: 23.07.2012 15:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Jah, minu kokkupuude oli 6a tagasi. Kuna tegu oli V12, siis läks 2 x 1 põlvkond. Algul pidi teine põlvkond minema, aga seda nad ei saanud mingil põhjusel tööle. Muidugi seda firmat vist tänaseks enam pole ka ja paigalduskvaliteedis oli teisigi kahtluseid. Sama väljatoodud bensupump, mille pidin vahetama kuna kuidagi sai bens paagist otsa gaasiga sõites ja pump jäi kuivale. Pakun et pihustid siis ei olnud korralikult suletud või mida iganes. Samuti võttis algul vastikult palju gaasi, uuriti ja puuriti aga aru ei saadud. Lõpuks avastasin ise, et üks kraanidest oli kas 180 või 360 kraadi rohkem lahti. Kütuse, kuidas iganes neid nimetatakse,ülesoojendamise vidinatega oli ka probleeme mul jah, maanteel kippus jäässe minema. Lõpuks tegin ise sellise lükke, et seal oli salongiringluse sundpump ja panin selle pidevalt taha. See muidugi ajas suvel salongi vastikult soojaks, kliima küll tegi oma tööd, aga tema jaoks polnud see päris õige.
10% lisakulu on pea igas kalkulaatoris sees. http://saareautogaas.ee/ mina arvutasin algselt siin, aga ka Reola omas on jne. Võimalik tõesti te tuuninguga saab alla, aga kui sa ütled, et see on juba ökotuuning, siis sa ju kaotad jällegi võimsuses. Seega ei ole samamoodi gaas vs bens kulud enam võrreldavad. Ehk kui ma tahan saada sama ökot tulemus kui bens ja lasen niiöelda 10% powerit maha keerata, siis võiks ju samahästi võtta, et bensu võiks ka auto lahjema võimsuse juures 10% vähem võtta samal viisil.
Ära nüüd arva, et ma otseselt maha teeks, aga tahan lihtsalt hoiatada, et kõik ei ole nii must-valge kui need kalkulaatorid räägivad. Aga kui mul oleks valida, kas saavutada bens->gaas sama võimsus ja kütusekulu kui diisel (rahaline vaade), siis valiks pigem viimase, sest see on ikkagi tehasest nii ehitatud. Mitmed diagnostikafirmad ei võta ju üldse gaasikaid jutulegi. Minu omat ka ei tahetud võtta, aga bensu reziimis sain kaubale. Mingi teema oli seal sellegipoolest, et ei toiminud päris nii nagu peaks need ühendused ajudega.
Üks tüütus mis gaasiga veel meenub, oli see, et ega see paak ka teab mis suur polnud ja tankida tuli ikka päris tihti. Mul oli varuratta versioon, poolt pagasnikut küll poleks tahtnud minetada sellele. Diisliga sõidan paar-kolm nädalat tankimata, kui maantee otsasid ei ole. Kuigi tankla oli küll suhteliselt kodu lähedal, jäi ta mul ikkagi marsuudilt välja. See on küll kogukulus köömes, aga jälle euro-kaks lisakulu. Samuti kui teepeal oleks rehv purunenud, siis oleks veel miski autoabi/puksiiri kulu juurde arvutama.
Chipi hind on gaasiseadme hinna kõrval väga väike. Siinne kasutaja jyrisoo aitas välja, kulu nii 150 euro kanti. Auto aju "image" saadeti Saksamaale ja seal tehti korrektuurid ja paar tundi hiljem kirjutati ajusse tagasi. Mul täiesti tavaline rahvaauto Bora näol, kuigi 96kw diiselmootor küll väga levinud veel pole, vähemalt siinmail. Aga chipitud on neid kindlasti ka enne mind, seega eks "lahendus" oli tegelikult juba varem olemas.
Aga jah, eks kõik argumendid peaks siin nüüd väljatoodud olema ja teemaalgataja saab ise numbrid kokku arvutada ja on teadlik muudest kaasnevatest teguritest.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: gaasiseadmete kohta
PostitusPostitatud: 23.07.2012 16:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Sellepärast, et mingi 35000 krooni ei olnud mul soov tollal sinna autosse matta. II põlvkonna oleks vist saanud mingi 14000-ga ja esimene läks äkki lõpuks 12000 või midagi sellist.
See auto läks mul niigi 9 kuuga 45000 maksma, peale seda enam ei viitsinud (sealhulgas gaasiseade ja ostu-müügihinna vahe küll).

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: gaasiseadmete kohta
PostitusPostitatud: 24.07.2012 08:53 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
dellu kirjutas:
Sellepärast, et mingi 35000 krooni ei olnud mul soov tollal sinna autosse matta. II põlvkonna oleks vist saanud mingi 14000-ga ja esimene läks äkki lõpuks 12000 või midagi sellist.
See auto läks mul niigi 9 kuuga 45000 maksma, peale seda enam ei viitsinud (sealhulgas gaasiseade ja ostu-müügihinna vahe küll).


Sellise auto puhul minu arust väga hästi läks sul siis? Kui gaasiseade ja väike hinnakukkumine maha arvestada, siis pm said hooldusehinnaga ja paar vidinat veel hakkama...(ilmselgelt polnud tegu golfiga, hooldus ja remont on vastavuses auto hinnaga uuest peast)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7