
Tegu siis minu kalli kaasa sõidukiga.
Auto on soetatud enne minu aja arvamist, seega mina auto valikus kaasa ei rääkinud.

Nagu ikka mulle kombeks, siis stock autod ei ole ikkagi "autod" ja kuna tegu on väga soodsate tuuningosadega toorikuga,
mis pealegi veel IMO kõige kenam peale Golf 2-te, siis ei saanud kohe mitte kuidagi väikesele tuuningule vastu panna.
Nii õnneks kui õnnetuseks on auto valget värvi, mis on maitsekalt tuunides väga ilus aga
samas ka pisema rooste korral välimuselt väga ropp.
Kuna autol oli minu jaoks väga palju iluvigu, siis sai suve lõpul proovitud autot müüa, et osta hoopis uuem isend.
Paraku aga peletasid kõik huvilised minema just need samad iluvead ja joosti Leedust toodud ilusaks tehtud autosid ostma.
Kuna lõpuks viskas see poolmuidu ideaalses korras prillikivi autode ostjaskond üle ning kuulutus sai läbi,
siis sai otsustatud auto ise ilusaks tagasi teha.
Detsembris läks Golf Peedu juurde keretöödesse, kus ise ka natuke kaasa aitasin.
Miks ei läinud suvalisse kohta, sest ma tahtisn näha, et kui üritada kõigi võimalike vahenditega roostet tõrjuda,
et kauaks see siis reaalselt kestma jääb.
Kasutatud sai pea kõikides kohtades Loctite roostesurma + kõikides kohtades happekrunt + kõikides kohtades epo krunt.
95% keretööde firmade tulemused on 6 kuu pärast hullem rooste, kui enne värvimist.
Miks, selgus suhteliselt kiiresti, kuna korralikult töötlemine võtab nii kaua aega, et seda ei maksa keegi kinni.
Aega läks päris kaua aga tulemus sai ka päris hea.
Kuna auto värv on tegelikult eelnevate omanike hooldamatuse tõttu omajagu kannatada saanud,
siis värvisime detailid ainult osati, valge peal on seda suhteliselt kerge märkamata teostada.
Enda rõõmuks sai lammutamise käigus selgeks, et suuri avariisid auto üle pole elanud.
Ainuke reaalselt viletsam on detail on juhi poolne tagatiib, mis Ammeco Auto poolt pahtliga taastatud on.
Muud detailid on kõik originaal seisus ja kohati ilmselt vaid kriipsude tõttu värvitud.
Kõik uksevahed on paigas ja stanged istuvad ka ilusti küljes.
Natuke autost:
* 2000a Saksa Autost uuena ostetud, täielik Saksa Auto hooldusajalugu
* Värvus "Candy White"
* Mootoriks 1.6 74kw bensiin (AKL, stock)
* 2x AirBag
* 4x el. aken
* Kliima
* Kompuuter
* VW Originaal stereo
* 6CD Alpine CD-BOX
* Originaal kolme kodaraga sportrool
* Tehase sport istmed, hall kangas
* TA-Technix coiloverid
* 18"x8" BBS CH MotorSport suveveljed
* 215/35/18 Nankang NS-2 suverehvid
* 16"x7" Team Dynamics MotorSport Monza White talveveljed
* 205/50/16 Gislaved NordFrost 3 naastrehvid
* R32 bodykit (ABS plastik)
* Märgita võre
* Sile kapott
* Sile tagaluuk
* Tagaluugi spoiler (originaal)
* LED numbritule moodulid
Auto seisukord, kui mina teda esimest korda nägin:

Kuna tegu on valge autoga, mis on Eestist ka uuena ostetud, siis loomulikult kimbutas teda rooste:


Suvel enne keretöid ning BBS velje ja coiloveritega oli auto selline:

Hetkel peale kereteöid ja talvekonditsioonis:


Talvekonditsiooni viimased kuud:


2012 suveseade hakkab vaikselt juba looma aga omajagu on veel teha:

Reaalis on asi IMO ilusam, kui piltidel.