Parandan sind..205/40 ikka.
Aga sai täna siis volvo maale lohistatud, tänud KirillD-le selle eest.
Kiskusin siis lahti selle värgi ja mis ma näen, seibid-stopperid terved ja lihtsalt pesast välja löönud - joppas.
Samas nüüd seibi ligemalt uurides olid kulumisjäljed ikka meeletud.. arvestades, et ma olen peale viimast fiximist nüüd 300km sõitnud.. oli seib selline:

See seib siis käib sisemise veovõlliotsa ja seda kinni hoidva stopperi vahele, ehk siis sisuliselt on tegu liuglaagriga. Tundub, et peab selle karastatud terasest tegema kui vaja, et kestaks
Igatahes sai asi sama targalt kokku laotud, kuniks mõni idee tuleb mida teha sellega. Huvipärast keerasin selle seibi teistpidi sisse, et kulunud poolele jäänud randiga toetuks vastu stopperit.. äkki kestab vähe rohkem kui muidu oleks kestnud.
Muuseas vahetasin ära ka ümber veovõlli oleva laagri (kaitsekummi jaoks mõeldud, kuna too ringi ei käi), mis lekkis õli. Nüüd ei tohiks kast enam lekkida.
Lekib veel karteripõhja vahelt.. koos õlivahetusega tuleb see ka ära teha.
Kui juba esistange eest oli (pukseerimise jaoks), siis ajasin ka estakaadile üles, et summuti üle kaeda. Kolises teine vähe pahasti seal all. Kinnitus oli järgi andnud, a noh see oli väike asi sessuhtes. Muuhulgas avastasin ka, et viimane pütt hakkab vaikselt ära mädanema (paar pisikest auku juba all), sai üks tutikas vedelev reso tolle asemele keevitatud

Hääl eriti ei muutunud, vähemalt nüüd sellega mureta. Savi, et kogu ülejäänd summutijooks ikka üks mädanik on.
Lisaks keerasin tagumised vedrud ringi, ehk siis poole vedruringi võrra umbes asi tõusis. Lihtsalt nii mugavuse pärast

Kuniks madalamad rehvid jaksan osta.


Sitaks veel teha, et asi näeks välja nii nagu ma tahaks.. aga prioriteedid vaikselt muutuvad ja tehniline seisukord antudhetkel tiba tähtsam

Muidugi eks teen nii kuis suudan ja mida parajasti saan teha. Kuna rahad jälle nullis siis proovin nüüd lähipäevil ehk esimesed veljed alla saada.