Käisime sõitmas. Lausa kaks korda.
Esimesel katseõhtul selgus, et auto kuumeneb üle peale 4-5 ringi kõrgema tempoga läbimist. Lisakoormust jahtussüteemis tekitab õliradikas, mis nüüd käib vee pealt. Esimeseks õnnetuks defekteerisime el. veepumba mis ilma genekata ei jaksa vajaliku voolukiirust tagada, sest pinge langedes 12v piirimaile muutub juba hääl päris laisaks tollel. Õhtul asendasime el. pumba originaaliga, et järgmine päev uuesti proovida.
Teine õhtu kordus sama pull. Seekord oli ilm soojem, ent kuumenemine leidis aset alles 7-8 ringil, mis näitab, et originaal pump on parem kui elektriline. Samas õliradikas on jätkuvalt liiga suureks lisakoormuseks, sest kui õli jõudis 110c piirimaile läks sama teed ka vesi. Õhtul sai jällegi käsi määritud ja õhk tüüpi õliradikas tagasi installitud.
Kahjuks proovida ei ole veel saanud, kuid juu ta toimib, sest ennemuiste on sedasi kulgetud aastaid. Veel tahab näppimist seade, sest auto jukerdab kiirendades. Ei kasva pööre sujuvalt ja jätab vahele. Tõenäoliselt on vigane kütuserõhu regulaator, mis hakkab väsima ja tahab vast uuendust. Eks peale suuremat ajuloputust ole näha mis toimub täpsemalt, sest segu oli ka päris rikas @ 0.77
Lõpetuseks veel mõni paremas valguses tehtud pilt luugist. Päevavalges ja ihusilmaga vaadeldes on tegu päris kena tükiga. I like it!

