Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 14.05.2025 19:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Voyager 9x-96a Mootorist.
PostitusPostitatud: 27.08.2012 19:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Mida arvate sellest kandilisest bensukast , aga nelivedusest variandist?

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager 9x-96a Mootorist.
PostitusPostitatud: 27.08.2012 19:47 

Liitunud: 04.02.2011 15:33
Postitusi: 210
killer666 kirjutas:
Mida arvate sellest kandilisest bensukast , aga nelivedusest variandist?




Sillaosas väärakad jupid ja maru kallid ka! Soovitan soojalt esiveolist 3.3 mootoriga isendit, ruumi on piisavalt ja ei võta kütet ka palju!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager 9x-96a Mootorist.
PostitusPostitatud: 27.08.2012 21:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2008 12:02
Postitusi: 399
Asukoht: Tallinn-Rapla
Küsimus on teemast välja, aga kas diisli ja bensuka roolilatid on samad ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager 9x-96a Mootorist.
PostitusPostitatud: 27.08.2012 23:10 

Liitunud: 23.09.2007 12:46
Postitusi: 176
Asukoht: ülemiste parkla
see 2,5td mootor on pikkade tõukuri varrastega mis kipuvad aja jooksul kõveraks kiskuma ja see ongi nende mootorite kõige suurem probleem need tehakse ümber jämedamate varraste peale ja siis kestab kui põrguline aga kestab ka originaal varrastega u-100000km kõike varuosi on saada ka näiteks japanpartsist (taketist)
teed ühe korra remondi ära ja sõidad ilma probleemideta oma aja ära!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager 9x-96a Mootorist.
PostitusPostitatud: 28.08.2012 08:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Kas mitte just pehmed vardad ei kaitse mootrit gaasijaotusmehhanismi ülekande purunemise puhul?

Näiteks Transitil läheb rihm puruks , lähevad vardad kõveraks , aga klapid ja värgid jäävad sirgu . V6i siis vanad opeli mootrid kus diiselvaraiandi nookurid on tehtud miskist eriti pehmest materjalist , et kui rihm puruneb , siis heal juhul jäävad jällegi klapid sirgu. Mitte ei ole kolbides augud sees.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager 9x-96a Mootorist.
PostitusPostitatud: 28.08.2012 15:02 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
Jarlis kirjutas:
Endal ka 3.3 ja küttekulu jääb keskmiselt sinna 12-13 kanti. Suvel sai paagitäiega maha kärutatud (75l) tiba üle 600 km. 65% maantee 20% linn ja 15% linnas kickdownid ja peenestamised linnas. AGA, "krss", mis oleks see normaalne diiselmootor sinna ? :D


REAALSELT aasta lõikes on 3.3 Grand Voyageri küttekulu rahuliku sõidustiili juures 16-17 l sajale.
Seda siis laias laastus 80 %linn 30% mnt tsüklis. Suvel ilusa ilmaga mnt cruisides võib jah hetkeliselt saada väiksema aga vaevalt et teemaalgatajat huvitas võimalik väikseim vaid pigem reaalne keskmine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager 9x-96a Mootorist.
PostitusPostitatud: 28.08.2012 15:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Mu 3.0 91a atm kastiga isendil oli 10 keskmine, ja päris reaalselt, linn ja maantee pooleks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager 9x-96a Mootorist.
PostitusPostitatud: 28.08.2012 16:35 

Liitunud: 24.07.2005 20:38
Postitusi: 199
Mis sellest bensukast siin rääkida, võtku või 5 liitrit sajale. Arvatavasti saab teemaalgataja kuskilt soodsalt diislit ning ongi kõik. Tänaste kütusehindade juures pole kaheksa liitrit sajale sugugi ökonoomne. Ja teemasse, antud mootor on täielik sitt, Deviliga 100 prossa nõus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager 9x-96a Mootorist.
PostitusPostitatud: 28.08.2012 20:57 

Liitunud: 04.02.2011 15:33
Postitusi: 210
kj kirjutas:
Mu 3.0 91a atm kastiga isendil oli 10 keskmine, ja päris reaalselt, linn ja maantee pooleks.



Mul 3.3 95 a lühikese kerega ja keskmine linnas 11 ja seda pärnu aukude vahel laveerides. Mina arvan seda, et ennem sõidan rahulikult bensukaga ja investeerin väheke juppide alla, kui sõidan dislaga ja panen kõik säästetu remondi alla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager 9x-96a Mootorist.
PostitusPostitatud: 19.11.2012 22:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
http://www.auto24.ee/used/1146814

Mis sellest arvata? Sisu tundub normaalne olevat , et taga on ka keskmised istmed eraldi , mitte ühe toolina. Käigukast laiali, mingi tsentrifuug pidi katki olema.400€ kasti rem.

Mis sellest kastist arvata? On neid saada üldse?

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager 9x-96a Mootorist.
PostitusPostitatud: 20.11.2012 13:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Nojah liites auto hind+kasti remont saaks juba heas sõidukorras masina.

Kas keegi teab , kas kõigil variantidel on laes need sahtlid , kompass ja kohtvalgustid või mis on selle muideli nimetus?

Kas see grand tähendab ainult pikka kere või siis on kõik pikad parema varustusega kui lühikesed?

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager 9x-96a Mootorist.
PostitusPostitatud: 20.11.2012 15:07 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
Grand on keremudel. (pikk siis)
Varustuse osas olid vist GS, SE, LE, LX vms...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager 9x-96a Mootorist.
PostitusPostitatud: 22.11.2012 00:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
Kui valid 3.3 ja teine rida on nö kaptenitoolid siis yldiselt varustusega masin. Need mille teine rida on 1 pink, on suht plangud. Ise kimasin enda omaga pea 3 aastat. Kuna ostsin suht hooldamaa masina siis olen sillajupid pidanud kõik vahetama, mootoris pole pm midagi tahtud aint õli ja genekarihm. Mootor ise ketiga. Kui masinat ostad vaata esi tulede seisukorda. Saadavus, uuena suht kehvake. Sillajupid jääävad keskmise japsi hinnatasemele. Käigukast neil probleemne aga minu auto, neljane kast, toimis ja kestis ilusti. Yldiselt oli muretu pill.

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Viimati muutis talon, 22.11.2012 19:46, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager 9x-96a Mootorist.
PostitusPostitatud: 22.11.2012 11:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.10.2012 12:36
Postitusi: 119
Aga mind huvitab selline küsimus ka veel , et kui palju neil tavaliselt müra sisse tuleb, võrdluseks näiteks sama ajastu masinad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager 9x-96a Mootorist.
PostitusPostitatud: 22.11.2012 11:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Väga vaikne on.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7