Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 14.05.2025 10:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 99 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 2,5 TdiQ´99 -andres393-
PostitusPostitatud: 27.08.2012 22:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
ändi kirjutas:
Ma olen ka kuulnud,et chip tuleb alati enne rihmade ja värkide vahetust panna.



Mis seal suurt vahet on? Kuna Chip paigaldatakse Tallinnas ja rihmad ja värgid lähevad Audi Pärnus vahetusse siis see mõnisada kilomeetrit ei tohiks nüüd rihma kohe ära süüa ju? :) Rihma vahetuseni on veel mul tegelikult aega üsna palju, hetkel õlivahetuse aeg mis Eesti naastes kohe ära tuleb teha. Mõttes oleks ka nina lasta laiali võtta ja see suur töö ka ära teha. Omal muretum. Kuu algus ka peagi käes siis pigistaks silma kinni ja laristaks vähe.


edit: Jutumõte seisneb selles, et ma olen sunnitud tilbendama nii Pärnu kui ka Helsingi vahet, siis lasta kogu täiega ühes kohas kõik need asjad ära teha. Sest termostaat mul ka väsinud ja kui juba nina laiali kistakse siis kõik mis vaja lasta ära teha. :rokib

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 2,5 TdiQ´99 -andres393-
PostitusPostitatud: 27.08.2012 23:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Chip tõmbab rihmad rohkem pingule :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 2,5 TdiQ´99 -andres393-
PostitusPostitatud: 27.08.2012 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
:D Siis küll! Mul rihmadevahetuseni peaks ca. 20 000km. olema tegelikult aega seega ma riskin ja teeb ennem selle jyrisoo külaskäigu ära. Siis hiljem saab lühema rihma osta. Muidu lendab rullikute pealt minema kui see protseduur vastupidi teha. :D


Kui juba siia mingit ila toksisin, siis küsimus. Kas Talveks oleks mõistlik naastud või lamellid soetada? Sõidan peamiselt linnas ja maanteel kuid aeg-ajalt eksin ka muudesse imelikesse kohtadesse.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 2,5 TdiQ´99 -andres393-
PostitusPostitatud: 27.08.2012 23:44 

Liitunud: 17.04.2008 23:03
Postitusi: 1517
Asukoht: Tallinn
Sul luuptuli ees, loomulikult pane xenon, aga 4300K, siis ei kisu tähelepanu. Mul isegi algsed hiina käkerdised näitasid xenoniga korralikult, peale tutikate Valeode paigaldust oli aga eriti hea - Hella lisa kaugtuled kaotasid oma mõtte.
Peale xenoni paigaldust käisin korralikku inimesena TÜV punktis tulesid regullimas, seal keerati aga need nii alla, et pimedas maanteel oli võimatu sõita, valgusvihk oli paar meetrit auto ninast nagu noaga lõigatud. Peale seda keerasin ise kõrgemaks ja timmisin vaikselt allapoole, kuni vastusõitjad enam ei vilgutanud ja oligi kõik jälle tore. :)

_________________
Chuck Norris hommikul ärkab, ringutab, läheb kööki, teeb külmkapi ukse lahti, vaatab sisse ja ütleb: "Sült, ära värise, ma tulin ainult piima võtma".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 2,5 TdiQ´99 -andres393-
PostitusPostitatud: 28.08.2012 00:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Rääkides siin sellest kattide tühjaks tegemisest, siis on kellelgi kogemusi ? Kus nad sellel mootoril asuvad, kuidas ligi saab, kas tühjaks või toru/reso asemele ? Kaks tk on ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 2,5 TdiQ´99 -andres393-
PostitusPostitatud: 28.08.2012 02:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Minu teada sellel mootoril ei paigaldata mingit chippi, vaid vahetatakse ajus soft. Autost kopeeritakse arvutisse orig. tarkvara, sina shoppad vahepeal, pooleteise tunni pärast (vabalt võib see aeg vaid 10 minutit olla) tuleb kõne, et soft valmis, lendad kohale, lastakse 5 minutiga töödeldud tarkvara autosse ja ongi sul nägu naerul, kuna vahe on nagu öö ja päev.

Minuarust need xenonid küll mingid imeasjad pole, pigem panustaks tulede puhastamisele ja uute/korralike pirnide paigaldamisele. Lisaks muidugi tuled paika vaja reguleerida mootoriruumis.

Kuna Eestis ei huvita kedagi diiselauto heitgaasid ja kattide olemasolu, siis tuleks need lihtsalt alt ära võtta ja otsetorud paigaldada.

Sellel saab vist EGR`i ka "kinni panna" puht käsu teel juhtmega.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 2,5 TdiQ´99 -andres393-
PostitusPostitatud: 28.08.2012 17:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Ok, chip või soft vatever :D Külge ta tuleb, lisaks siis rõhku vähe juurde ja EGR kinni. Need toimetused vast saab kõik jyrisoo juures ära tehtud ehk mis oleks eriti hea. Nu tuledele võiks esialgu 4300K sisse pookida, ehk läheb veidigi paremaks. Või siis lasta tulesid regullida ehk tõesti praegu liiga ette näitavad. Eks selliseid toimetusi on teha küll.

Varuratta sain just alla pandud ( Täpselt sama velg ja sama rehv ). Saab homme tööle sõita. :D

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 2,5 TdiQ´99 -andres393-
PostitusPostitatud: 31.08.2012 20:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Täna siis nii igaks juhuks kontrollisin õli ja jahutusvedeliku tase. Olles nüüd kuu aega selle pilli omanik ei ole ma varem selle kapoti alla vaadanud. Kuna endise A4´ga kulus neid vedelike siis eks kerge pabin oli ka selle isendiga, et kas mahlad ikka normide piires. Ja minu õnneks on Õli tase kenasti Max ja jahutusvedelik samuti sellel tasemel. Kergendus vähemasti, et mahlad sees püsivad. Praegu olen tähelepannud, et tööle jõudes tekib auto alla selline pisike veeloigukene. On tegu kliima kondentsiga või kuskilt ära vooludest niriseb see alla? Sest vedelikud püsivad kõik kenasti sees:)

Nüüd peale seda ühte kuud võin öelda ka, et autot ostes ei teinud ma isegi mitte proovisõitu ning ega avanud kapotti. Visuaalselt sai üle käidud ja teekond MNT büroose sai kohe ettevõetud :D ( sinna sõitis ka vana omanik ise )

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 2,5 TdiQ´99 -andres393-
PostitusPostitatud: 31.08.2012 20:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
kliima vesi siis ikka jah


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 2,5 TdiQ´99 -andres393-
PostitusPostitatud: 31.08.2012 20:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Tänud, eks arvasin seda isegi, sest ta jätab alati peale sõitu nagu tilgad maha ja siis see tilkumine nagu peatuks. Pikema aja vältel on see vesi maast ära aurand ka.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 2,5 TdiQ´99 -andres393-
PostitusPostitatud: 01.09.2012 12:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2008 22:18
Postitusi: 1192
Asukoht: Pärnu
andres393 kirjutas:

Nüüd peale seda ühte kuud võin öelda ka, et autot ostes ei teinud ma isegi mitte proovisõitu ning ega avanud kapotti. Visuaalselt sai üle käidud ja teekond MNT büroose sai kohe ettevõetud :D ( sinna sõitis ka vana omanik ise )


Sulle ikka meeldivad need põrsas kotis variandid. Kas sul jalg väriseb nõnda uut potentsiaalselt autot nähes, et tuleb isegi proovisõit maha matta? :D Või lihtsalt seleta mulle elukaugele inimesele :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 2,5 TdiQ´99 -andres393-
PostitusPostitatud: 01.09.2012 13:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Paistis hea pill olevat ja müüja oli samuti väga usaldusväärne tegelane. Kapotti avades ei näe nagu nii mitte midagi ruumipuuduse tõttu.


Harjumatu on mulle see tahmamine. Sujuvalt annad minna siis summutist ühtlane lont järgi. :D No ei jaga ma neid diisleid rsk! :kill Nädalalõpus katsub Chip´i ja rõhutõste abil veidi nobedamaks seda saada. Kj vana kelm ehk kaotab alt katid ka ära.

Igastahes istun laevas ja 15.30 kihutan D-terminalist otse Pärnu ära - Kojuuuu! :hail

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 2,5 TdiQ´99 -andres393-
PostitusPostitatud: 05.09.2012 22:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Esimene vasak pidur jääb aeg-ajalt vaikselt peale. Tuleb ratas alt ära kiskuda ja mansetid jutud ära puhastada. Rooste/mustus on oma töö teinud. ( siis lähevad ka uued klotsid kohe. ) "Äge" on ka see, et termostaati ma niisama vahetada ei saagi. Kuna seda ei saa lihtsalt kätte. 2,4 bensukal pidavat kuidagi nikerdades osad vennad neid vahetama aga minu pillil pidavat see võimatu olema. Vahetatakse siis kui ka rihmad ja rullid vahetusse lähevad. Ning Audi Pärnu küsib rihmade ja rullide jms. vahetuse eest 1200€ :waah Seega ei teagi, ehk siin maarjamaa pinnal leidub MacGyver´it kes kuidagi termostaadi suudab ära vahetada. :?

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 2,5 TdiQ´99 -andres393-
PostitusPostitatud: 05.09.2012 22:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2010 18:25
Postitusi: 960
Sellise vana saaniga ei pea esinduses käima.Võiksin sulle ühte väga hea töökoda soovitada Pärnu lähedal.Kuigi meenub praegu,et audi foorumis üks vana vahetas 110kw a8sal termostaadi ära,rihma natuke viltu väänates.Tal on siin foorumis ka kasutaja aga nimi ei meenu.(Inferno on vist)

_________________
Kasutatud ja uued varuosad. Iseteenindus. Puksiiriteenus. Autoremont ja rehvitööd.
AUTODOONOR OÜ, Härgmäe 17,Tallinn Tel +3725290267 http://autodoonor.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 B5 2,5 TdiQ´99 -andres393-
PostitusPostitatud: 06.09.2012 09:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Kuulan soovitusi huviga. Ma arvasin, et esinduses ehk saab ka 400-500€ sellel rihmad,rullid vahetatud aga, et 1200€ siis seda seal tegema ei kipu. Termostaadi vahetus oleks vajalik küll.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 99 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7