Pajataks siis mõne sõna ka Speedestil toimunud võistluse kohta ja mis ma vahepeal teinud olen.
Mõne pisema pordi ja häälestuse muudatusega olen suutnud välja pigistada 150,1dB ja avastasin ka huvitava asja, et kui üks uks lahti teha tuleb 152,4dB ja on kõrvaga kuulda ja kehaga tunda, et läheb valjemaks.
Mõõtsin ka võimendi reaalse võimsuse ära ja nagu oodata oli siis takistus tõuseb päris korralikult siinust lastes ehk siis 0,7 oomist saab 3,5 oomi ning võimendi annab kõigest ~2000W rms välja.
See on küll hea tulemus juba aga sellega ma rahule ei jäänud ja saigi kõlarid 0,25 oomi peale ühendatud ning jäin lootma, et takistus tõuseb piisavalt palju, et võimendi töötaks. Arvutuslikult peaks tõusma umbes 1 oomi kanti aga reaalselt pole veel mõõtnud.
Saigi paar korda kiirelt katsetatud ning välja tuli asi, et 0,25 oomi juures ei saa kohe kõrge volüümiga süsteemi tööle panna vaid peab vaikselt üles keerama, et takistus jõuaks tõusta, sest muidu läheb võimendi lihtsalt protectionisse.
Esimese proovimisega sain tulemuseks 152,6dB mida Pärnus parandasin 0,3dB võrra ehk 152,9dB. Selle tulemusega võib juba rahule jääda.
Võistlus algas hästi, 4 korda sain ilusti korraliku tulemuse lasta ja lõpuks olin finaalis koos Aleksanderiga aga muidugi nagu mulle kohane siis kõige olulisemal hetkel otsustas miski valesti minna ja sinna see esikoht läkski. Siiamaani pole täpselt aru saanud mis juhtus aga võimendi läks protecti ja ei saanud piisavalt kiiresti enam uuesti käima.
Ise kahtlustan, et kas plaat hüppas kõrgema volüümi juures ja ajas võimu protecti või siis mõjutas pordi teipimine niipalju takistust, et see võimule enam ei meeldinud. Eks ise olen kah natuke süüdi, sest suure kiirustamisega(30 sekundit on aega) suutsin valet lülitit näppida ja lülitasin alguses hoopis esikõlarite võime sisse ja välja.

Läksin küll 153dB jahtima aga tehnika sport on tehnika sport.
Pärast võistlust ühendasin 1 oomi peale tagasi woofrid ja kõik töötab ideaalselt jälle.
