Audi V8 4.2 automaat 12.1992


el. kardinmälud ja webastokokpitkorralikud suunad ka eesVarustuse kiirülevaade:
* kliima;
* 4xel.aknad;
* 2xel. sport istmed mäluga (juhil) ja soojendustega;
* juhiistme ja peeglite mälud puldi põhiselt e. sõltuvalt kasutatavast puldist lähevad autom. paika
* el. tagakardin;
* el. katuseluuk;
* püsikas;
* el. peeglid (mäluga);
* Webasto + ajastule vastava puldiga käivitatav;
* Bose heli
Ostetud aprillis 2012, praeguseks auto oma hinnale lisaks ca sama palju sisse pannud ja originaalsuse hoidmise eesmärgil ilmselt läheb veel miinimum sama palju. Mõte kevadel oli selge - Audi, sedaan, 4wd, suur mootor+atm, korralik varustus, soovitavalt musta värvi ja mõned nüansid veel

Kaasa tuli korralik makulatuur, mis algab 13.01.1993 ja täpsemalt 14.01.1993 on auto välja sõitnud esindusest paberite järgi.
Arvete ja ajaloo kajastuse terviklikust ei oska hinnata, aga suuremad tegevused tunduvad olevat kaetud. Viimased kolm-neli aastat on kahtlased, kuid sellega kaasnevaid vigu juba osaliselt parandatud ja eks jätkab. Eelnevad vahepalad välja arvata, on suht-koht esinduses arvel olnud. Seejuures rõhutaks, et kellal on täna ~498 tuhat km

. Lihtsalt infoks, mis on ühe normaalse 20a vana auto läbisõit tegelikult.
Peale pikka jauramist on vähemalt esisild vaikne, hunnikus vollasid ja lõdvikuid vahetatud ja nii mõnigi ootamas oma järge, igasugu pisividinaid kohendatud ja põhimure taandub hetkel tagasillale ja nivooamortidele. Need nivookad on päris mõnusad asjad, kui toimivad, aga soodsaim uute amortide pakkumine algab hetkel 1'ga ja neljakohaline... veel pole raatsind seda kulu teha ja uurin alternatiive.
Muidu mõnus aparaat, aga põhiline, mis stabiilselt närvidele käib on juppide saadavus - isegi OEM juppe kas ei ole saada, peab nädal kuni mitu ootama või nt. esimese sillatala tagumised puksid olid 102€/tk. "Normaalne..."
Eesmärk antud auto puhul on hoida maksimum originaalsena, kuid siiski igapäevaselt sõidukõlbulikuna. Seejuures praktiliselt ostust saati kasutangi igapäevaselt koju-tööle-koju ja niisama kulgemiseks. Ainus 'rikkumine' on ECU kivi asendamine, mis teoorias annab 206->220kW. Pole stendis käinud, aga 0-100km/h aeg paranes vanakooli Audi aeglase ATM otsas 7.7->7.3sec (10Hz GPS põhjal) ja mis seal salata - aega-ajalt käib ikka ATM'l üks nupp S-režiimil.
V8-l on 4hp24A kastil 3 reziimi - S, E, M = sport, eco, manual (täis fiks käsi valikule).